BELL Traverse matte black repose 2016


Pro BELL Traverse matte black repose 2016 jsme našli více než 120 produktů. Udělejte si radost a pořiďte si BELL Traverse matte black repose 2016 za nejlepší nejlepší cenu na trhu.


Přilba na cyklistiku s 18 ventilačními otvory poskytuje dokonalý systém odvětrávání. Obsahuje In-Mold skořepinu, která perfektně ochraňuje a přitom si zachovává nízkou hmotnost. Bell Traverse disponuje upínacím systémem Ergo Fit, díky kterému padne každému.

1 099.00 Kč

Přilba Traverse přináší vysokou kvalitu do kategorie sportovních přileb: Moderní design, zaoblené tvary a bohatou výbavu. Traverse skvěle poslouží rekreačním cyklistům, kteří vyhledávají zejména cyklostezky, nenáročné terény a rodinnou zábavu. Hlavní přednosti a specifikace UPÍNACÍ více SYSTÉM: Ergo Fit KONSTRUKCE: In-mold Polycarbonate Shell VENTILACE: 18 otvorů VLASTNOSTI: odnímatelný Snap-In štítek, síťka proti hmyzu VELIKOSTI: univerzální dospělá (54-61 cm) Všechny přilby Bell jsou designovány tak, aby pohltily co nejvíce energie při nárazu, a splňují platnou evropskou normu: EN 1078. Technologie: FUSION IN-MOLD POLYCARBONATE SHELL Technologie přímého vstřikování pěnového EPS polystyrenu do skořepiny a výztuh uzavřených ve formě. Touto cestou se dosáhne velmi pevného, odolného a kompaktního celku. Původní technologie značky Bell, která se stala standardem. ERGO FIT™ (Traverse, Coast, Sidetrack a Crest) Ergo Fit je použit u přileb Bell určených pro rekreační jízdu. Úzká nastavitelná čelenka obepíná celou hlavu a příjemné kolečko usnadňuje seřízení jednou rukou. Stažením lze snadno dosáhnout přesného a stabilního uchycení přilby na různých tvarech hlavy. Samozřejmostí je kompatibilita s vlasy do copu. méně

1 169.00 Kč

Přilba na cyklistiku s 18 ventilačními otvory poskytuje dokonalý systém odvětrávání. Obsahuje In-Mold skořepinu, která perfektně ochraňuje a přitom si zachovává nízkou hmotnost. Bell Traverse XL Mat Black 56–63 cm disponuje upínacím systémem Ergo Fit, více díky kterému padne každému. méně

1 299.00 Kč

Přilba Traverse přináší vysokou kvalitu do kategorie sportovních přileb: Moderní design, zaoblené tvary a bohatou výbavu. Traverse skvěle poslouží rekreačním cyklistům, kteří vyhledávají zejména cyklostezky, nenáročné terény a rodinnou zábavu. Hlavní přednosti a specifikace UPÍNACÍ více SYSTÉM: Ergo Fit KONSTRUKCE: In-mold Polycarbonate Shell VENTILACE: 18 otvorů VLASTNOSTI: odnímatelný Snap-In štítek, síťka proti hmyzu VELIKOSTI: univerzální dospělá (54–61 cm) Všechny přilby Bell jsou designovány tak, aby pohltily co nejvíce energie při nárazu, a splňují platnou evropskou normu: EN 1078. méně

1 169.00 Kč

Extra velká přilba Traverse XL přináší vysokou kvalitu do kategorie sportovních přileb: Moderní design, zaoblené tvary a bohatou výbavu. Traverse XL skvěle poslouží rekreačním cyklistům, kteří vyhledávají zejména cyklostezky, nenáročné terény a rodinnou zábavu. Hlavní více přednosti a specifikace UPÍNACÍ SYSTÉM: Ergo Fit KONSTRUKCE: In-mold Polycarbonate Shell VENTILACE: 18 otvorů VLASTNOSTI: odnímatelný Snap-In štítek, síťka proti hmyzu VELIKOSTI: univerzální dospělá XL (56-63 cm) Všechny přilby Bell jsou designovány tak, aby pohltily co nejvíce energie při nárazu, a splňují platnou evropskou normu: EN 1078. Technologie: FUSION IN-MOLD POLYCARBONATE SHELL Technologie přímého vstřikování pěnového EPS polystyrenu do skořepiny a výztuh uzavřených ve formě. Touto cestou se dosáhne velmi pevného, odolného a kompaktního celku. Původní technologie značky Bell, která se stala standardem. ERGO FIT™ (Traverse, Coast, Sidetrack a Crest) Ergo Fit je použit u přileb Bell určených pro rekreační jízdu. Úzká nastavitelná čelenka obepíná celou hlavu a příjemné kolečko usnadňuje seřízení jednou rukou. Stažením lze snadno dosáhnout přesného a stabilního uchycení přilby na různých tvarech hlavy. Samozřejmostí je kompatibilita s vlasy do copu. méně

1 169.00 Kč

Přilba na cyklistiku s 18 ventilačními otvory poskytuje dokonalý systém odvětrávání. Obsahuje In-Mold skořepinu, která perfektně ochraňuje a přitom si zachovává nízkou hmotnost. Bell Traverse disponuje upínacím systémem Ergo Fit, díky kterému padne každému.

1 099.00 Kč

Přilba na cyklistiku s 18 ventilačními otvory poskytuje dokonalý systém odvětrávání. Obsahuje In-Mold skořepinu, která perfektně ochraňuje a přitom si zachovává nízkou hmotnost. Bell Traverse disponuje upínacím systémem Ergo Fit, díky kterému padne každému.

1 099.00 Kč

Přilba Traverse přináší vysokou kvalitu do kategorie sportovních přileb: Moderní design, zaoblené tvary a bohatou výbavu. Traverse skvěle poslouží rekreačním cyklistům, kteří vyhledávají zejména cyklostezky, nenáročné terény a rodinnou zábavu. Hlavní přednosti a specifikace UPÍNACÍ více SYSTÉM: Ergo Fit KONSTRUKCE: In-mold Polycarbonate Shell VENTILACE: 18 otvorů VLASTNOSTI: odnímatelný Snap-In štítek, síťka proti hmyzu VELIKOSTI: univerzální dospělá (54-61 cm) Všechny přilby Bell jsou designovány tak, aby pohltily co nejvíce energie při nárazu, a splňují platnou evropskou normu: EN 1078. Technologie: FUSION IN-MOLD POLYCARBONATE SHELL Technologie přímého vstřikování pěnového EPS polystyrenu do skořepiny a výztuh uzavřených ve formě. Touto cestou se dosáhne velmi pevného, odolného a kompaktního celku. Původní technologie značky Bell, která se stala standardem. ERGO FIT™ (Traverse, Coast, Sidetrack a Crest) Ergo Fit je použit u přileb Bell určených pro rekreační jízdu. Úzká nastavitelná čelenka obepíná celou hlavu a příjemné kolečko usnadňuje seřízení jednou rukou. Stažením lze snadno dosáhnout přesného a stabilního uchycení přilby na různých tvarech hlavy. Samozřejmostí je kompatibilita s vlasy do copu. méně

1 169.00 Kč

Přilba Traverse přináší vysokou kvalitu do kategorie sportovních přileb: Moderní design, zaoblené tvary a bohatou výbavu. Traverse skvěle poslouží rekreačním cyklistům, kteří vyhledávají zejména cyklostezky, nenáročné terény a rodinnou zábavu. Hlavní přednosti a specifikace UPÍNACÍ více SYSTÉM: Ergo Fit KONSTRUKCE: In-mold Polycarbonate Shell VENTILACE: 18 otvorů VLASTNOSTI: odnímatelný Snap-In štítek, síťka proti hmyzu VELIKOSTI: univerzální dospělá (54-61 cm) Všechny přilby Bell jsou designovány tak, aby pohltily co nejvíce energie při nárazu, a splňují platnou evropskou normu: EN 1078. Technologie: FUSION IN-MOLD POLYCARBONATE SHELL Technologie přímého vstřikování pěnového EPS polystyrenu do skořepiny a výztuh uzavřených ve formě. Touto cestou se dosáhne velmi pevného, odolného a kompaktního celku. Původní technologie značky Bell, která se stala standardem. ERGO FIT™ (Traverse, Coast, Sidetrack a Crest) Ergo Fit je použit u přileb Bell určených pro rekreační jízdu. Úzká nastavitelná čelenka obepíná celou hlavu a příjemné kolečko usnadňuje seřízení jednou rukou. Stažením lze snadno dosáhnout přesného a stabilního uchycení přilby na různých tvarech hlavy. Samozřejmostí je kompatibilita s vlasy do copu. méně

1 169.00 Kč

Při návrhu zapletených kol Traverse Fattie 29 jsme mysleli na to, že zapletených kol co dokáží odolávat ostrým, rozbitým sjezdům a zároveň je neproklínáte pokaždé, když jedete znovu na kopec, je jako šafránu. Zároveň více jsme zjistili, že jezdci na trailech očekávají pořádnou sadu kol, kterou jen nasadí a můžou vyrazit do terénu. Abychom zachovali příznivou cenu, rozhodli jsme se pro hliníkovou slitinu, která má všechny požadované vlastnosti a navíc vám v kapse zůstane dostatek peněz i na pivo po vyjížďce. Spolu s celkovou nízkou hmotností, tuhostí a odolností, bylo další prioritou pro zapletená kola Traverse snadná údržba. Zaprvé, jsme se zbavili těch šílených placatých drátů a korozi podléhajících niplů. Dále, jsme použili 28 paprsků J-Bend, které mají stejnou délku jak na předním, tak i zadním kole - to, aby se daly snadno vyměnit. A na konec, nový náboj s širším a vyšším profilem, pro vyšší tuhost. Z tradičního rozměru 19 - 23 mm jsme se posunuli více do šířky, u které jsme zjistili, že funguje nejlépe v šíři 30 mm, a tak se nabízelo dát těmto výpletům přezdívku “Fattie”. Široký ráfek má pozitivní dopad na jízdu - lépe podpírá plášť pro lepší trakci tím, že dovoluje vozit v plášti nižší tlak, navíc nárazy jsou absorbovány větší plochou, což snižuje riziko defektu, příp. poškození ráfku. Patky ráfků jsou hladké, bez háčků, tzv. Zero Bead hook design, což zamezuje svléknutí nebo odfouknutí pláště při ostré jízdě a navíc je díky nim konverze na bezduše o to snazší. Po návrhu ráfku, s vědomím zachování dostatečné odolnosti při nízké hmotnosti, jsme je zapletli do vlastních nábojů z hliníkové slitiny, na stejnou délku drátu v celém setu a to přesně vždy pomocí 28 drátů DT Swiss Revolution J-Bend a niplů Pro Lock. Náboje se točí na zapouzdřených průmyslových ložiscích a využívají osvědčených vnitřností DT Swiss 360, které zajistí hladký chod po mnoho kilometrů. Abychom zajistili, že každé kolo je pořádně zapletené, rozhodli jsme se pro ruční zaplétání, místo strojového. Člověk, narozdíl od stroje, je schopen zachytit drobné niance, které tvoří rozdíl mezi dobrým a výborným zapleteným kolem. Každá sada kol je dodávána s 11ti rychlostním ořechem SRAM XD a s bezdušovými otvory pro ventilky, aby bylo aplikování bezdušových plášťů jednodušší. Ořechy Shimano se prodávají samostatně. Materiál ráfku: vysoce pevná slitina E5 Šířka ráfku: 30 mm (vnitřní) Způsob zaplétání předního kola: Dvojité křížení Způsob zaplétání zadního kola: Dvojité křížení Počet paprsků: 28 vpředu a 28 vzadu Typ paprsků: DT Swiss Competition Race J-bend Typ matice: DT Swiss Brass Pro Lock hexagonal Náboj předního kola: slitinové tělo, 110x15 mm pevná osa, 19 a 31 mm OD koncovky jsou přiloženy. Náboj zadního kola: CNC obráběné slitinové tělo, vysoce kvalitní DT 360 vnitřnosti, včetně 11ti rychlostního ořechu SRAM XX1 a koncovek 148. Typ ložiska: Uzavřená kazeta Náboje Roval J-bend mají jednu délku paprsků pro celý set zapletených kol. Způsob montáže: ručně postavené Každé kolo má i bezdušový ventilek, aby bylo trochu snazší přejít na bezdušový systém. Celková hmotnost páru zapletených kol: 1 870 g méně

15 699.00 Kč

Při návrhu zapletených kol Traverse Fattie 650b pro Boost 148 standardy, že zapletených kol co dokáží odolávat ostrým, rozbitým sjezdům a zároveň je neproklínáte pokaždé, když jedete znovu na kopec, je jako šafránu. Zároveň více jsme zjistili, že jezdci na trailech očekávají pořádný set kol, který jen nasadí a můžou vyrazit do terénu. Abychom zachovali příznivou cenu, rozhodli jsme se pro hliníkovou slitinu, která má všechny požadované vlastnosti a navíc vám v kapse zůstane dostatek peněz i na jedno po vyjížďce. Proberme detailněji ona očekávání. Například schopnost přežít nepovedené dopady bez nutnosti následného centrování nebo dostatečná lehkost pro rychlý a méně bolestný návrat nahoru na kopec. Obojí a ještě více ovlivňuje volba ráfku. V rámci vývoje nových ráfků vzali naši inženýři 45 mm široký ráfek z fatbiku, obuli do trailových plášťů 2.3 - 2.4 palce, aby zjistili jestli širší ráfek přináší nějaké výhody. 45 mm nakonec bylo až moc širokých, ale zaujaly nás výhody, které nabízí využití širšího ráfku. Tímto zjištění jsme se z tradičního rozměru 19 - 23 mm posunuli více do šířky, která jsme zjistili, že funguje nejlépe - 29 mm, která dala výpletům přezdívku “Fattie”. Široký ráfek má pozitivní dopad na jízdu - lépe podpírá plášť pro lepší trakci, tím, že dovoluje vozit v plášti nižší tlak, navíc nárazy jsou absorbovány větší plochou, což snižuje riziko defektu, příp. poškození ráfku. A když tohle zkombinujete s hravostí rozměru kol 650b, dostanete parádní hračku vhodnou jak pro stoupání, tak sjíždění. Patky ráfků jsou hladké, bez háčků, tzv. Zero Bead hook design, což zamezuje svléknutí nebo odfouknutí pláště při ostré jízdě a navíc je díky nim konverze na bezduše o to snazší. Po návrhu ráfku, s vědomím zachování dostatečné odolnosti při nízké hmotnosti, jsme je zapletli do vlastních nábojů z hliníkové slitiny, na 28 děr pomocí paprsků DT Swiss Revolution J-Bend a niplů Pro Lock. Náboje se točí na zapouzdřených průmyslových ložiscích a využívají osvědčených vnitřností DT Swiss 360, které zajistí hladký chod po mnoho kilometrů. Abychom zajistili, že každé kolo je pořádně zapletené, rozhodli jsme se pro ruční zaplétání namísto strojového. Člověk, na rozdíl od stroje, se schopen zachytit drobné nuance, které tvoří rozdíl mezi dobrým a výborným zapleteným kolem. Každá sada kol je dodávána s 11ti rychlostním ořechem SRAM XD, bezdušovými ventilky a páskou pro snadný přechod na bezdušové obutí. Ořechy lze zakoupit samostatně. Materiál ráfku: vysoce pevná slitina E5 Šířka ráfku: 30 mm (vnitřní) Způsob zaplétání předního kola: Dvojité křížení Způsob zaplétání zadního kola: Dvojité křížení Počet paprsků: 28 vpředu a 28 vzadu Typ paprsků: DT Swiss Competition Race J-bend Typ matice: DT Swiss Brass Pro Lock hexagonal Náboj předního kola: slitinové tělo, 110x15 mm pevná osa, 19 a 31 mm OD koncovky jsou přiloženy. Náboj zadního kola: CNC obráběné slitinové tělo, vysoce kvalitní DT 360 vnitřnosti, včetně 11ti rychlostního ořechu SRAM XX1 a koncovek 148. Typ ložiska: Uzavřená kazeta Náboje Roval J-bend mají jednu délku paprsků pro celý set zapletených kol. Způsob montáže: ručně postavené Každé kolo má i bezdušový ventilek, aby bylo trochu snazší přejít na bezdušový systém. Celková hmotnost páru zapletených kol: 1 830 g méně

15 699.00 Kč

Trailová kola často spadají do dvou kategorií - těžká a odolná, nebo lehká a pružná. A proto se lehká kola s širokým profilem mohou zdát jako pohádka, naštěstí pro vás, my jsme z pohádky více udělali realitu. Traverse SL Fattie 27,5 spojují všechny hbité vlastnosti, které od all-mountain kol očekáváte. Spolu s celkovou nízkou hmotností, tuhostí a odolností, bylo další prioritou pro zapletená kola Traverse SL snadná údržba. Zaprvé, jsme se zbavili těch šílených placatých drátů a korozi podléhajících niplů. Dále, jsme použili 28 paprsků J-Bend, které mají stejnou délku jak na předním, tak i zadním kole - to, aby se daly snadno vyměnit. A na konec, nový náboj s širším a vyšším profilem, pro vyšší tuhost. Co máme pořád s těmi tlusťochy? Traverse SL Fattie jsou možná široké, ale s vnitřní šířkou ráfku 30 mm mají od fat biků hodně daleko. Ale pojďme si něco říci o té šířce. Asi jste si všimli, že nejčastější šířka MTB ráfků se už desítky let pohybuje mezi 19 a 23 mm. Když jsme hledali lepší design ráfku, naši vývojáři začali testovat 2,3 až 2,5” široké pláště na fat bikových 45 mm širokých ráfcích, aby viděli, co se stane. Trvalo jim to jen pár jízd si uvědomit, že širší ráfek nabízí spoustu výhod, jako je větší objem pláště, který lépe podporuje plášť při ostrém zatáčení, také se zvyšuje trakce, protože můžete jezdit nižší tlaky a viditelně se zvyšuje tuhost ráfku. A po zkoušení šířek ráfků od 25 do 45 mm zjistili, že 30 mm je optimální šířka. Po stanovení optimální šířky jsme začali tvarovat ráfek na základě znalostí, jakých jsme dosáhli při vývoji zapletených kol Control SL. Začali jsme už rovnou využívat technologii Zero Bead Hook, která nás rovnou zbavila slabého místa, které běžné ráfky mívají a v kombinaci s širším profilem karbonového ráfku jsme efektivně rozptýlili síly, které při jízdě na ráfek působí. Díky tomu můžete řádit po skalnatém podkladu bez obavy, že ráfek rozlousknete, nebo ohnete. Tak jo, jestliže jsou silné, odolné nárazům a ještě podporují plášť - tak pak musí být logicky těžké, ne? Ne. I když se jmenují Fattie, mají od tlusťocha daleko. Abychom dosáhly takové hmotnosti, jaké se nám povedla, zapletli jsme si ráfky ručně na naše vlastní hliníkové náboje za použití jen těch nejkvalitnějších paprsků DT Swiss Competition Race. Uvnitř našich nábojů najdete vnitřnosti DT Swiss 240 rychle reagující rohatkou s 54 zuby DT Swiss, díky čemuž můžete zrychlovat na skále i přes kořeny,bez jakéhokoli zpoždění. A zatímco stroje umí odvézt dobrou práci, my jsme si na tato kola vybrali raději lidské ruce, které dokáží až umělecké dílo a také odstraní chyby, jaké stroj nevidí. Ať už potřebujete karboová zapletená kola, která vás provezou endurovou scénou závodu, nebo jen chcete zařádit na skalnatém kopci za humny, Traverse SL Fattie jsou na to připraveny. Typ ráfku: karbonový, bezdušový (2Bliss Ready), bezpatková konstrukce. Designové provedení – černá grafika pod průhledným lakem Materiál ráfku: karbon Šířka ráfku: 30 mm (vnitřní) Způsob zaplétání předního kola: Dvojité křížení Způsob zaplétání zadního kola: Dvojité křížení Počet paprsků: 28 vpředu a 28 vzadu Typ paprsků: DT Swiss Competition Race J-bend Typ matice: DT Swiss Brass Pro Lock hexagonal Náboj předního kola: slitinové tělo, 110x15 mm pevná osa, 19 a 31 mm OD koncovky jsou přiloženy. Náboj zadního kola: CNC obráběné slitinové tělo, vysoce kvalitní vnitřnosti DT 240 a rohatka s 54 zuby, včetně SRAM XX1 11ti rychlostní ořech a koncovky 148 Náboje Roval J-bend mají jednu délku paprsků pro celý set zapletených kol. Typ ložiska: Uzavřená kazeta Způsob montáže: ručně postavené Každé kolo má i bezdušový ventilek, aby bylo trochu snazší přejít na bezdušový systém. Celková hmotnost setu: 1 690 g méně

46 999.00 Kč

Trailová kola často spadají do dvou kategorií - těžká a odolná, nebo lehká a pružná. A proto se lehká kola s širokým profilem mohou zdát jako pohádka, naštěstí pro vás, my jsme z pohádky více udělali realitu. Traverse SL Fattie 29 spojují všechny hbité vlastnosti, které od all-mountain kol očekáváte. Spolu s celkovou nízkou hmotností, tuhostí a odolností, bylo další prioritou pro zapletená kola Traverse SL snadná údržba. Zaprvé, jsme se zbavili těch šílených placatých drátů a korozi podléhajících niplů. Dále, jsme použili 28 paprsků J-Bend, které mají stejnou délku jak na předním, tak i zadním kole - to, aby se daly snadno vyměnit. A na konec, nový náboj s širším a vyšším profilem, pro vyšší tuhost. Co máme pořád s těmi tlusťochy? Traverse SL Fattie jsou možná široké, ale s vnitřní šířkou ráfku 30 mm mají od fat biků hodně daleko. Ale pojďme si něco říci o té šířce. Asi jste si všimli, že nejčastější šířka MTB ráfků se už desítky let pohybuje mezi 19 a 23 mm. Když jsme hledali lepší design ráfku, naši vývojáři začali testovat 2,3 až 2,5” široké pláště na fat bikových 45 mm širokých ráfcích, aby viděli, co se stane. Trvalo jim to jen pár jízd si uvědomit, že širší ráfek nabízí spoustu výhod, jako je větší objem pláště, který lépe podporuje plášť při ostrém zatáčení, také se zvyšuje trakce, protože můžete jezdit nižší tlaky a viditelně se zvyšuje tuhost ráfku. A po zkoušení šířek ráfků od 25 do 45 mm zjistili, že 30 mm je optimální šířka. Po stanovení optimální šířky jsme začali tvarovat ráfek na základě znalostí, jakých jsme dosáhli při vývoji zapletených kol Control SL. Začali jsme už rovnou využívat technologii Zero Bead Hook, která nás rovnou zbavila slabého místa, které běžné ráfky mívají a v kombinaci s širším profilem karbonového ráfku jsme efektivně rozptýlili síly, které při jízdě na ráfek působí. Díky tomu můžete řádit po skalnatém podkladu bez obavy, že ráfek rozlousknete, nebo ohnete. Tak jo, jestliže jsou silné, odolné nárazům a ještě podporují plášť - tak pak musí být logicky těžké, ne? Ne. I když se jmenují Fattie, mají od tlusťocha daleko. Abychom dosáhly takové hmotnosti, jaké se nám povedla, zapletli jsme si ráfky ručně na naše vlastní hliníkové náboje za použití jen těch nejkvalitnějších paprsků DT Swiss Competition Race. Uvnitř našich nábojů najdete vnitřnosti DT Swiss 240 rychle reagující rohatkou s 54 zuby DT Swiss, díky čemuž můžete zrychlovat na skále i přes kořeny,bez jakéhokoli zpoždění. A zatímco stroje umí odvézt dobrou práci, my jsme si na tato kola vybrali raději lidské ruce, které dokáží až umělecké dílo a také odstraní chyby, jaké stroj nevidí. Ať už potřebujete karboová zapletená kola, která vás provezou endurovou scénou závodu, nebo jen chcete zařádit na skalnatém kopci za humny, Traverse SL Fattie jsou na to připraveny. Typ ráfku: karbonový, bezdušový (2Bliss Ready), bezpatková konstrukce. Designové provedení – černá grafika pod průhledným lakem Materiál ráfku: karbon Šířka ráfku: 30 mm (vnitřní) Způsob zaplétání předního kola: Dvojité křížení Způsob zaplétání zadního kola: Dvojité křížení Počet paprsků: 28 vpředu a 28 vzadu Typ paprsků: DT Swiss Competition Race J-bend Typ matice: DT Swiss Brass Pro Lock hexagonal Náboj předního kola: slitinové tělo, 110x15 mm pevná osa, 19 a 31 mm OD koncovky jsou přiloženy. Náboj zadního kola: CNC obráběné slitinové tělo, vysoce kvalitní vnitřnosti DT 240 a rohatka s 54 zuby, včetně SRAM XX1 11ti rychlostní ořech a koncovky 148 Náboje Roval J-bend mají jednu délku paprsků pro celý set zapletených kol. Typ ložiska: Uzavřená kazeta Způsob montáže: ručně postavené Každé kolo má i bezdušový ventilek, aby bylo trochu snazší přejít na bezdušový systém. Celková hmotnost páru zapletených kol: 1 735 g méně

46 999.00 Kč

Na špičce ledovce v oblasti trakce, rovnováhy, rychlosti a tuhosti se prodrala zapletená kola Roval Traverse Fattie 38 27,5. Nabízí totiž lehký hliníkový ráfek a kvalitní zpracování, tato kombinace dělá z těchto kol ďábelské více sjezdové mašiny s vnitřní šířkou ráfku 38 mm. Proč tomu tak je? Důvod je jednoduchý: Kromě lehké a extra robustní konstrukci z materiálu E5, jde o kombinaci šířky ráfku s širšími přírubami náboje jsme vytvořili možnost použití širšího pláště. To znamená, že při zkvalitníte svou jízdu díky větší pružnosti. A nejen to, dostatečná šířka také podporuje plášť, takže u bezdušové verze pocítíte mnohem lepší přilnavost. Spolu s celkovou nízkou hmotností, vysokou tuhostí a odolností je další prioritou pro zapletená kola Traverse také jednoduché použití. V první řadě jsme se zbavili rovných paprsků a korozi podléhajících niplů ze slitiny. Dále jsme se posunuli směrem 28 J-bend paprsky a to jak u předního, tak i zadního kola, o stejné délce - aby se daly snadno vyměnit, v případě potřeby. A na konec jsme vytvořili nový design náboje se širším profilem a vyšší přírubou, abychom přispěli celkové tuhosti. Nejde o žádný laciný trik. Přední náboj je o rozměrech 15 x 110 mm s pevnou osou (včetně možnosti různých koncovek) a vzadu je náboj 148 mm s vnitřnostmi DT Swiss pro hladší a rychlejší reakci a zrychlení. A jako třešnička na dortu, tato kola jsou ručně zaplétána pro dokonalé napětí a dlouhou životnost. Ať už jste si právě vybrali nový stroj na 27,5”, nebo chcete jen vyzkoušet objemné pláště, jako je 2,8”, na vašem 29eru s Boostem, kola Traverse 38 Fattie 27,5 vás příjemně překvapí už od prvního šlápnutí. Materiál ráfku: vysoce pevná slitina E5 Šířka ráfku: 38 mm (vnitřní) Způsob zaplétání předního kola: Dvojité křížení Způsob zaplétání zadního kola: Dvojité křížení Počet paprsků: 28 vpředu a 28 vzadu Typ paprsků: DT Swiss Competition Race J-bend Typ matice: DT Swiss Brass Pro Lock hexagonal Náboj předního kola: slitinové tělo, 110x15 mm pevná osa, 19 a 31 mm OD koncovky jsou přiloženy. Náboj zadního kola: CNC obráběné slitinové tělo, vysoce kvalitní DT 360 vnitřnosti, včetně 11ti rychlostního ořechu SRAM XX1 a koncovek 148. Typ ložiska: Uzavřená kazeta Náboje Roval J-bend mají jednu délku paprsků pro celý set zapletených kol. Způsob montáže: ručně postavené Každé kolo má i bezdušový ventilek, aby bylo trochu snazší přejít na bezdušový systém. Celková hmotnost páru zapletených kol: 2 000 g méně

15 699.00 Kč

I když může existovat lineární vztah mezi zvýšenou velikostí pneumatiky a zvýšenou zábavou, tento vztah platí pouze tehdy, když jsou širší pneumatiky spárovány se správnou šířkou ráfků. Mít pneumatiku 2,8” spojenou s úzkým ráfkem více může způsobit špatný jízdní zážitek a když jste na lovu pro další zábavu, jsou tyto vlastnosti nežádoucí. Naštěstí pro vás máme řešení - trakce, stabilita a rychlost dorazily - a jmenuje se Traverse 38 SL Fattie 27.5. Spolu s nízkou celkovou hmotností, tuhostí a životností byla další nejvyšší prioritou pro Traverse SL snadné použití. Nejprve jsme se zbavili paprsků s přímým tahem a niplů ze slitiny náchylných ke korozi. Poté jsme přistáli na 28 paprcích typu J-bend na předních a zadních kolech, které mají stejnou délku - v případě potřeby je snadné najít náhradní díly. Nakonec jsme vyvinuli novou konstrukci náboje s širším profilem a vyšší přírubou, která napomáhá celkové tuhosti. Zatímco naše 38 milimetrová Traverse SL je již širší než většina nabídek, výhody třípalcových pneumatik se při správném rozhraní ráfku ještě více projevují. Při hledání správné šířky naši technici testovali různé iterace, od 30 do 45 milimetrů, aby určili, kde leží sladká skvrna. Skončili s 38 milimetrovou vnitřní hranou ráfku, která proměnila Faterse Traverse 38 SL v sestupné stroje Široká vnitřní šířka ráfku poskytuje jezdcům celou řadu výhod, které jsou ještě více ilustrovány u pneumatik plus. Extra šířka umožňuje větší objem pneumatik, převedení do více pružných jízdních vlastností a lepší podporu pro pneumatiku, což znamená, že při jízdě bezdušových pneumatik budete mít méně „praskání“ a drastický nárůst trakce. Po určení správné šířky ráfku pro aplikaci velikosti plus jsme začali navrhovat ráfek pomocí stejných technologií s nízkou hmotností a vysokou pevností, jaké se používají v Traverse SL a Control SL. S tímto jsme začali s designem Zero Bead Hook, který účinně eliminuje největší slabinu nalezenou v tradičních ráfcích, a doplnil ji pomocí uhlíkových vláken s vysokým modulem, aby se snížila hmotnost. A k tomuto tématu dále patří i bezdušový systém zátek Roval, který v porovnání s ráfkovým pruhem vrhá dalších 50 gramů na kolo Každý Traverse 38 SL Fattie je ručně vyráběn do našich vlastních slitinových nábojů s paprsky DT Swiss Competition Race. Uvnitř našich nábojů najdete všude kolem zapečetěná ložiska nábojů a v zadní části rychle sahající 54t DT švýcarský hvězdicový rohatkový systém, který vám umožňuje bez námahy překonávat skály a kořeny. A zatímco stroje dělají slušnou práci při stavbě kol, volíme profesionálně vyškolené lidi, aby si stavěli naše, protože zachycují různé nedostatky, které by jinak stroji chyběly. Typ ráfku: karbonový, bezdušový (2Bliss Ready), bezpatková konstrukce. Designové provedení – černá grafika pod průhledným lakem Materiál ráfku: karbon Šířka ráfku: 38 mm (vnitřní) Způsob zaplétání předního kola: Dvojité křížení Způsob zaplétání zadního kola: Dvojité křížení Počet paprsků: 28 vpředu a 28 vzadu Typ paprsků: DT Swiss Competition Race J-bend Typ matice: DT Swiss Brass Pro Lock hexagonal Náboj předního kola: slitinové tělo, 110x15 mm pevná osa, 19 a 31 mm OD koncovky jsou přiloženy. Náboj zadního kola: CNC obráběné slitinové tělo, vysoce kvalitní vnitřnosti DT 240 a rohatka s 54 zuby, včetně SRAM XX1 11ti rychlostní ořech a koncovky 148 Náboje Roval J-bend mají jednu délku paprsků pro celý set zapletených kol. Typ ložiska: Uzavřená kazeta Způsob montáže: ručně postavené Každé kolo má i bezdušový ventilek, aby bylo trochu snazší přejít na bezdušový systém. Celková hmotnost páru zapletených kol: 1 830 g méně

46 999.00 Kč

Traily v našich okolních lesích jsou rozmanité a rychlé, perfektní pro testování hbitých kol jako třeba naše karbonové Traverse 29. Prudká stoupání a klesání fungují jako inspirace pro radikální designy a co je nejdůležitější, více dodávají nám jistotu, že předčí všechna vaše očekávání. Pojďme si říct něco málo o těch zmíněných očekáváních. Zahrnují vše od schopnosti zvládat drandění a skákání až po to, že jsou dostatečně lehké, aby bylo možné efektivně šlapat na vrchol jakéhokoli kopce - a to vše začíná u ráfku. Naši vývojáři věděli, že chtějí karbon a díky našemu Zero Bead Hook byli schopni rozložit vlákna přes boční stěnu a dno ráfku. A když se tohle zkombinuje s vnitřní šířkou ráfku 30 mm, vznikne kolo, které je extrémně odolné vůči nárazům s nízkým valivým odporem a neuvěřitelnou trakcí. Také zjistíte, že pomáhá předcházet prudkému zamčení řídítek při ostrém zatáčení, a je lze rychle a snadno přezout na bezdušové pláště. Spolu s celkovou nízkou hmotností, tuhostí a odolností, bylo další prioritou pro zapletená kola Traverse snadná údržba. Zaprvé, jsme se zbavili těch šílených placatých drátů a korozi podléhajících niplů. Dále, jsme použili 28 paprsků J-Bend, které mají stejnou délku jak na předním, tak i zadním kole - to, aby se daly snadno vyměnit. A na konec, nový náboj s širším a vyšším profilem, pro vyšší tuhost. Širší ráfek ovlivňuje řadu věcí, které souvisí s jízdním výkonem - lépe podporují plášť, aby jste měli větší jistotu a přilnavost a umožňuje vám jezdit nižší tlaky, které pomáhají rozprostírat nárazy do větší plochy, čímž je redukováno riziko zničení. A když tohle zkombinujete s rozměrem 29, skončíte s párem zapletených kol, který je neuvěřitelně tuhý, rychle akceleruje a navíc stoupání a klesání zvládá levou zadní. Po navržení ráfku jsme zůstali u naší lehké a odolné konstrukce a proto jsme použili náboje DT Swiss 350 Classic s 28 paprsky DT Swiss Competition Race a niply Pro Lock. Uvnitř nábojů najdete zapouzdřená kazetová ložiska s rohatkou se 36 zuby, pro rychlou akceleraci. Také jsme si chtěli být jisti, že včas odstraníme různé nepřesnosti, které stroje nevidí a proto jsou tato kola zaplétána ručně. Každá sada kol je dodávána s 11ti rychlostním ořechem SRAM XD, bezdušovými ventilky a páskou pro snadný přechod na bezdušové obutí. *Prosíme, berte na vědomí, že ořechy lze zakoupit samostatně. Typ ráfku: karbonový, bezdušový (2Bliss Ready), bezpatková konstrukce. Designové provedení – černá grafika pod průhledným lakem Materiál ráfku: karbon Šířka ráfku: 30 mm (vnitřní) Způsob zaplétání předního kola: Dvojité křížení Způsob zaplétání zadního kola: Dvojité křížení Počet paprsků: 28 vpředu a 28 vzadu Typ paprsků: DT Swiss Competition Race J-bend Typ matice: DT Swiss Brass Pro Lock hexagonal Nabob předního kola: DT Swiss 350 Classic, 28h, pevná osa 15x110mm, 6 šroubů, včetně koncovek 15x110mm 19mm OD. Náboj zadního kola: DT Swiss 350 Classic, 28 děr, rohatka o 36ti zubech, včetně rychlostního ořechu SRAM XX1 XD. Obsahuje 31 mm OD koncovky na přední náboj. Typ ložiska: Uzavřená kazeta Každé kolo má i bezdušový ventilek, aby bylo trochu snazší přejít na bezdušový systém. Způsob montáže: ručně postavené Celková hmotnost páru zapletených kol: 1 800 g méně

31 499.00 Kč

Traily v našich okolních lesích jsou rozmanité a rychlé, perfektní pro testování hbitých kol jako třeba naše karbonové Traverse 27,5. Prudká stoupání a klesání fungují jako inspirace pro radikální designy a co je nejdůležitější, více dodávají nám jistotu, že předčí všechna vaše očekávání. Pojďme si říct něco málo o těch zmíněných očekáváních. Zahrnují vše od schopnosti zvládat drandění a skákání až po to, že jsou dostatečně lehké, aby bylo možné efektivně šlapat na vrchol jakéhokoli kopce - a to vše začíná u ráfku. Naši vývojáři věděli, že chtějí karbon a díky našemu Zero Bead Hook byli schopni rozložit vlákna přes boční stěnu a dno ráfku. A když se tohle zkombinuje s vnitřní šířkou ráfku 30 mm, vznikne kolo, které je extrémně odolné vůči nárazům s nízkým valivým odporem a neuvěřitelnou trakcí. Také zjistíte, že pomáhá předcházet prudkému zamčení řídítek při ostrém zatáčení, a je lze rychle a snadno přezout na bezdušové pláště. Spolu s celkovou nízkou hmotností, tuhostí a odolností, bylo další prioritou pro zapletená kola Traverse snadná údržba. Zaprvé, jsme se zbavili těch šílených placatých drátů a korozi podléhajících niplů. Dále, jsme použili 28 paprsků J-Bend, které mají stejnou délku jak na předním, tak i zadním kole - to, aby se daly snadno vyměnit. A na konec, nový náboj s širším a vyšším profilem, pro vyšší tuhost. Širší ráfek ovlivňuje řadu věcí, které souvisí s jízdním výkonem - lépe podporují plášť, aby jste měli větší jistotu a přilnavost a umožňuje vám jezdit nižší tlaky, které pomáhají rozprostírat nárazy do větší plochy, čímž je redukováno riziko zničení. A když tohle zkombinujete s rozměrem 27,5, skončíte s párem zapletených kol, který je neuvěřitelně tuhý, rychle akceleruje a navíc stoupání a klesání zvládá levou zadní. Po navržení ráfku jsme zůstali u naší lehké a odolné konstrukce a proto jsme použili náboje DT Swiss 350 Classic s 28 paprsky DT Swiss Competition Race a niply Pro Lock. Uvnitř nábojů najdete zapouzdřená kazetová ložiska s rohatkou se 36 zuby, pro rychlou akceleraci. Také jsme si chtěli být jisti, že včas odstraníme různé nepřesnosti, které stroje nevidí a proto jsou tato kola zaplétána ručně. Každá sada kol je dodávána s 11ti rychlostním ořechem SRAM XD, bezdušovými ventilky a páskou pro snadný přechod na bezdušové obutí. *Prosíme, berte na vědomí, že ořechy lze zakoupit samostatně. Typ ráfku: karbonový, bezdušový (2Bliss Ready), bezpatková konstrukce. Designové provedení – černá grafika pod průhledným lakem Materiál ráfku: karbon Šířka ráfku: 30 mm (vnitřní) Způsob zaplétání předního kola: Dvojité křížení Způsob zaplétání zadního kola: Dvojité křížení Počet paprsků: 28 vpředu a 28 vzadu Typ paprsků: DT Swiss Competition Race J-bend Typ matice: DT Swiss Brass Pro Lock hexagonal Nabob předního kola: DT Swiss 350 Classic, 28h, pevná osa 15x110mm, 6 šroubů, včetně koncovek 15x110mm 19mm OD. Náboj zadního kola: DT Swiss 350 Classic, 28 děr, rohatka o 36ti zubech, včetně rychlostního ořechu SRAM XX1 XD. Obsahuje 31 mm OD koncovky na přední náboj. Typ ložiska: Uzavřená kazeta Každé kolo má i bezdušový ventilek, aby bylo trochu snazší přejít na bezdušový systém. Způsob montáže: ručně postavené Celková hmotnost páru zapletených kol: 1700 g méně

31 499.00 Kč

Nejlehčí karbonový košík Blackburn určený pro silniční kola o hmotnosti 16 g, který pevně drží láhev na místě. Technické parametry: délka: 140 mm šířka: 78 mm výška: 78 mm hmotnost: 16 g

1 199.00 Kč

Cyklistické brýle Oakley Jawbreaker jsou mimořádě odolné a vhodné do těch nejnáročnějších podmínek. Zorné pole je maximální, jsou proto ideální pro použití na náročné sporty. Tyto brýle jsou svou konstrukcí stvořeny pro cyklistiku. Navíc více v kombinaci s moderními technologiemi Oakley nabízí opravdovou revoluci pro všechny sportovce. Technologie čoček PRIZM je 15 let vývoje a výzkumu chování lidského oka. Výsledkem jsou skla, která poskytují neuvěřitelný kontrast a detail při široké škále světelných podmínek. Hlavní přednosti a parametry: Hydrofobní povrch čoček odpuzuje vodu, déšť a pot Brýle jsou schopné odfiltrovat až 95 % slunečních paprsků a to bez zkreslení Obroučky z odolného, pružného a lehkého materiálu O MATTER Čočky PRIZM revoluce v optice skel, za kterou stojí 15 let vývoje a výzkumu chování lidského oka. Výsledkem jsou skla, která poskytují neuvěřitelný kontrast a detail při široké škále světelných podmínek. 100 % ochrana před složkami UV záření ( UVA/UVB/UVC ) Technologie HDO poskytují brýlím vyšší ostrost a citlivost obrazu, dále blokuje UV záření Konkrétní typ čoček: Typ: PRIZM Road Black Propusnost: 11 % Vhodné do velmi intenzivního světla méně

5 690.00 Kč

Nový model Lezyne Classic Drive vás překvapí svým velkým výkonem 500 lumenu. Jeho rozměry jsou naopak malé a tak je skvělým společníkem do temnějších dní. Světlo se nabíjí pomoci micro USB a má 8 více různých světelných režimů. Upevnění na sumový pásek je kompatibilní s většinou řidítek na trhu. Technické parametry: Max lumenů: 500 Váha: 95 g Maximální doba provozu: 40 hodin Doba nabíjení: 3 hodiny méně

1 090.00 Kč

Ultralehký celokarbonový košík zaručuje dokonalé držení lahve i snadnou manipulaci. Svým propracovaným designem navíc perfektně vyladí vaše kolo, ať už silniční či horské. Technické parametry: hmotnost: 26 g

1 199.00 Kč
>