specialized allez sprint track frameset tarmac blackrocket red 54


Pro specialized allez sprint track frameset tarmac blackrocket red 54 jsme našli více než 120 produktů. Udělejte si radost a pořiďte si specialized allez sprint track frameset tarmac blackrocket red 54 za nejlepší nejlepší cenu na trhu.


Ať už brázdíte městské ulice, lítáte skrze davy lidí na fixce, nebo závodíte na velodromu, Allez Sprint Track je přesně tím, co potřebujete. Srdcem kola Allez Sprint je naše technologie D’Aluisio Smartweld, která více strategicky rozmisťuje více svářecího materiálu tam, kde je to nejvíc potřeba. Výsledkem je hliníkové kolo, které je poddajné a tužší. Jak přesně tuhé? Je to nejtužší hliníkové kolo jaké jsme kdy testovali. Inspirovali jsme se kolem Rider-First Engineered™ Tarmac, tento rám má také unikátní spodní rámovou trubku, střed a hlavovou trubku s velikostí vidlice, která koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn stejnoměrný výkon skrze celou škálu velikostí. Chcete-li si být jisti, že se každý watt, který vydáte, přenese do silnice, vyrobili jsme pro to krátké řetězové vzpěry, které vytvářejí extrémně tuhý zadní trojúhelník. Ale jdeme dál, než jen k tuhosti, díky trubkám tvarovaným hydroformingem byly také optimalizovány aerodynamicky, aby do slova řezaly vítr a zároveň poskytovaly tolik potřebnou poddajnost. Hlavní přednosti a parametry: Srdcem kola Allez Sprint je naše technologie D’Aluisio Smartweld, která strategicky umísťuje více svařovacího materiálu tam, kde je to potřeba, což vede k tomu, že hliníkové kolo je více kompatibilní a výrazně tužší. Jak přesně? Je to nejtužší slitinové kolo, které jsme kdy testovali a pak vyrobili. Tento rám, který čerpá inspiraci z kola Tarmac s technologií Rider-First Engineered ™ , má také jedinečnou spodní trubku, úložiště pro středové složení, hlavovou trubku a vidlici, která velikostí koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn rovnoměrný výkon bez ohledu na velikost rámu. Abychom zajistili, že každý jednotlivý watt, který vyprodukujete, bude přenesen na silnici, dali jsme mu krátké řetězové vzpěry, které vytvářejí extrémně tuhý a odolný zadní trojúhelník. To ale není vše. Pomocí hydroformingem tvarovanými trubkami získáte aerodynamickou výhodu pro rozřezávání větru při současně vestavěnými tunami vertikální poddajnosti. Tento rám, který čerpá inspiraci z kola Tarmac s technologií Rider-First Engineered ™ , má také jedinečnou spodní trubku, úložiště pro středové složení, hlavovou trubku a vidlici, která velikostí koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn rovnoměrný výkon bez ohledu na velikost rámu. Naše špičková karbonová vidlice FACT Tarmac Disc vykazuje neuvěřitelnou tuhost a odezvu řízení a zároveň účinně absorbuje vibrace. méně

32 999.00 Kč

Ať už brázdíte městské ulice, lítáte skrze davy lidí na fixce, nebo závodíte na velodromu, Allez Sprint Track je přesně tím, co potřebujete. Srdcem kola Allez Sprint je naše technologie D’Aluisio Smartweld, která více strategicky rozmisťuje více svářecího materiálu tam, kde je to nejvíc potřeba. Výsledkem je hliníkové kolo, které je poddajné a tužší. Jak přesně tuhé? Je to nejtužší hliníkové kolo jaké jsme kdy testovali. Inspirovali jsme se kolem Rider-First Engineered™ Tarmac, tento rám má také unikátní spodní rámovou trubku, střed a hlavovou trubku s velikostí vidlice, která koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn stejnoměrný výkon skrze celou škálu velikostí. Chcete-li si být jisti, že se každý watt, který vydáte, přenese do silnice, vyrobili jsme pro to krátké řetězové vzpěry, které vytvářejí extrémně tuhý zadní trojúhelník. Ale jdeme dál, než jen k tuhosti, díky trubkám tvarovaným hydroformingem byly také optimalizovány aerodynamicky, aby do slova řezaly vítr a zároveň poskytovaly tolik potřebnou poddajnost. Hlavní přednosti a parametry: Srdcem kola Allez Sprint je naše technologie D’Aluisio Smartweld, která strategicky umísťuje více svařovacího materiálu tam, kde je to potřeba, což vede k tomu, že hliníkové kolo je více kompatibilní a výrazně tužší. Jak přesně? Je to nejtužší slitinové kolo, které jsme kdy testovali a pak vyrobili. Tento rám, který čerpá inspiraci z kola Tarmac s technologií Rider-First Engineered ™ , má také jedinečnou spodní trubku, úložiště pro středové složení, hlavovou trubku a vidlici, která velikostí koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn rovnoměrný výkon bez ohledu na velikost rámu. Abychom zajistili, že každý jednotlivý watt, který vyprodukujete, bude přenesen na silnici, dali jsme mu krátké řetězové vzpěry, které vytvářejí extrémně tuhý a odolný zadní trojúhelník. To ale není vše. Pomocí hydroformingem tvarovanými trubkami získáte aerodynamickou výhodu pro rozřezávání větru při současně vestavěnými tunami vertikální poddajnosti. Tento rám, který čerpá inspiraci z kola Tarmac s technologií Rider-First Engineered ™ , má také jedinečnou spodní trubku, úložiště pro středové složení, hlavovou trubku a vidlici, která velikostí koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn rovnoměrný výkon bez ohledu na velikost rámu. Naše špičková karbonová vidlice FACT Tarmac Disc vykazuje neuvěřitelnou tuhost a odezvu řízení a zároveň účinně absorbuje vibrace. méně

32 999.00 Kč

Ať už brázdíte městské ulice, lítáte skrze davy lidí na fixce, nebo závodíte na velodromu, Allez Sprint Track je přesně tím, co potřebujete. Srdcem kola Allez Sprint je naše technologie D’Aluisio Smartweld, která více strategicky rozmisťuje více svářecího materiálu tam, kde je to nejvíc potřeba. Výsledkem je hliníkové kolo, které je poddajné a tužší. Jak přesně tuhé? Je to nejtužší hliníkové kolo jaké jsme kdy testovali. Inspirovali jsme se kolem Rider-First Engineered™ Tarmac, tento rám má také unikátní spodní rámovou trubku, střed a hlavovou trubku s velikostí vidlice, která koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn stejnoměrný výkon skrze celou škálu velikostí. Chcete-li si být jisti, že se každý watt, který vydáte, přenese do silnice, vyrobili jsme pro to krátké řetězové vzpěry, které vytvářejí extrémně tuhý zadní trojúhelník. Ale jdeme dál, než jen k tuhosti, díky trubkám tvarovaným hydroformingem byly také optimalizovány aerodynamicky, aby do slova řezaly vítr a zároveň poskytovaly tolik potřebnou poddajnost. Hlavní přednosti a parametry: Srdcem kola Allez Sprint je naše technologie D’Aluisio Smartweld, která strategicky umísťuje více svařovacího materiálu tam, kde je to potřeba, což vede k tomu, že hliníkové kolo je více kompatibilní a výrazně tužší. Jak přesně? Je to nejtužší slitinové kolo, které jsme kdy testovali a pak vyrobili. Tento rám, který čerpá inspiraci z kola Tarmac s technologií Rider-First Engineered ™ , má také jedinečnou spodní trubku, úložiště pro středové složení, hlavovou trubku a vidlici, která velikostí koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn rovnoměrný výkon bez ohledu na velikost rámu. Abychom zajistili, že každý jednotlivý watt, který vyprodukujete, bude přenesen na silnici, dali jsme mu krátké řetězové vzpěry, které vytvářejí extrémně tuhý a odolný zadní trojúhelník. To ale není vše. Pomocí hydroformingem tvarovanými trubkami získáte aerodynamickou výhodu pro rozřezávání větru při současně vestavěnými tunami vertikální poddajnosti. Tento rám, který čerpá inspiraci z kola Tarmac s technologií Rider-First Engineered ™ , má také jedinečnou spodní trubku, úložiště pro středové složení, hlavovou trubku a vidlici, která velikostí koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn rovnoměrný výkon bez ohledu na velikost rámu. Naše špičková karbonová vidlice FACT Tarmac Disc vykazuje neuvěřitelnou tuhost a odezvu řízení a zároveň účinně absorbuje vibrace. méně

32 999.00 Kč

Ať už brázdíte městské ulice, lítáte skrze davy lidí na fixce, nebo závodíte na velodromu, Allez Sprint Track je přesně tím, co potřebujete. Srdcem kola Allez Sprint je naše technologie D’Aluisio Smartweld, která více strategicky rozmisťuje více svářecího materiálu tam, kde je to nejvíc potřeba. Výsledkem je hliníkové kolo, které je poddajné a tužší. Jak přesně tuhé? Je to nejtužší hliníkové kolo jaké jsme kdy testovali. Inspirovali jsme se kolem Rider-First Engineered™ Tarmac, tento rám má také unikátní spodní rámovou trubku, střed a hlavovou trubku s velikostí vidlice, která koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn stejnoměrný výkon skrze celou škálu velikostí. Chcete-li si být jisti, že se každý watt, který vydáte, přenese do silnice, vyrobili jsme pro to krátké řetězové vzpěry, které vytvářejí extrémně tuhý zadní trojúhelník. Ale jdeme dál, než jen k tuhosti, díky trubkám tvarovaným hydroformingem byly také optimalizovány aerodynamicky, aby do slova řezaly vítr a zároveň poskytovaly tolik potřebnou poddajnost. Hlavní přednosti a parametry: Srdcem kola Allez Sprint je naše technologie D’Aluisio Smartweld, která strategicky umísťuje více svařovacího materiálu tam, kde je to potřeba, což vede k tomu, že hliníkové kolo je více kompatibilní a výrazně tužší. Jak přesně? Je to nejtužší slitinové kolo, které jsme kdy testovali a pak vyrobili. Tento rám, který čerpá inspiraci z kola Tarmac s technologií Rider-First Engineered ™ , má také jedinečnou spodní trubku, úložiště pro středové složení, hlavovou trubku a vidlici, která velikostí koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn rovnoměrný výkon bez ohledu na velikost rámu. Abychom zajistili, že každý jednotlivý watt, který vyprodukujete, bude přenesen na silnici, dali jsme mu krátké řetězové vzpěry, které vytvářejí extrémně tuhý a odolný zadní trojúhelník. To ale není vše. Pomocí hydroformingem tvarovanými trubkami získáte aerodynamickou výhodu pro rozřezávání větru při současně vestavěnými tunami vertikální poddajnosti. Tento rám, který čerpá inspiraci z kola Tarmac s technologií Rider-First Engineered ™ , má také jedinečnou spodní trubku, úložiště pro středové složení, hlavovou trubku a vidlici, která velikostí koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn rovnoměrný výkon bez ohledu na velikost rámu. Naše špičková karbonová vidlice FACT Tarmac Disc vykazuje neuvěřitelnou tuhost a odezvu řízení a zároveň účinně absorbuje vibrace. méně

32 999.00 Kč

Ať už brázdíte městské ulice, lítáte skrze davy lidí na fixce, nebo závodíte na velodromu, Allez Sprint Track je přesně tím, co potřebujete. Srdcem kola Allez Sprint je naše technologie D’Aluisio Smartweld, která více strategicky rozmisťuje více svářecího materiálu tam, kde je to nejvíc potřeba. Výsledkem je hliníkové kolo, které je poddajné a tužší. Jak přesně tuhé? Je to nejtužší hliníkové kolo jaké jsme kdy testovali. Inspirovali jsme se kolem Rider-First Engineered™ Tarmac, tento rám má také unikátní spodní rámovou trubku, střed a hlavovou trubku s velikostí vidlice, která koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn stejnoměrný výkon skrze celou škálu velikostí. Chcete-li si být jisti, že se každý watt, který vydáte, přenese do silnice, vyrobili jsme pro to krátké řetězové vzpěry, které vytvářejí extrémně tuhý zadní trojúhelník. Ale jdeme dál, než jen k tuhosti, díky trubkám tvarovaným hydroformingem byly také optimalizovány aerodynamicky, aby do slova řezaly vítr a zároveň poskytovaly tolik potřebnou poddajnost. Hlavní přednosti a parametry: Srdcem kola Allez Sprint je naše technologie D’Aluisio Smartweld, která strategicky umísťuje více svařovacího materiálu tam, kde je to potřeba, což vede k tomu, že hliníkové kolo je více kompatibilní a výrazně tužší. Jak přesně? Je to nejtužší slitinové kolo, které jsme kdy testovali a pak vyrobili. Tento rám, který čerpá inspiraci z kola Tarmac s technologií Rider-First Engineered ™ , má také jedinečnou spodní trubku, úložiště pro středové složení, hlavovou trubku a vidlici, která velikostí koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn rovnoměrný výkon bez ohledu na velikost rámu. Abychom zajistili, že každý jednotlivý watt, který vyprodukujete, bude přenesen na silnici, dali jsme mu krátké řetězové vzpěry, které vytvářejí extrémně tuhý a odolný zadní trojúhelník. To ale není vše. Pomocí hydroformingem tvarovanými trubkami získáte aerodynamickou výhodu pro rozřezávání větru při současně vestavěnými tunami vertikální poddajnosti. Tento rám, který čerpá inspiraci z kola Tarmac s technologií Rider-First Engineered ™ , má také jedinečnou spodní trubku, úložiště pro středové složení, hlavovou trubku a vidlici, která velikostí koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn rovnoměrný výkon bez ohledu na velikost rámu. Naše špičková karbonová vidlice FACT Tarmac Disc vykazuje neuvěřitelnou tuhost a odezvu řízení a zároveň účinně absorbuje vibrace. méně

32 999.00 Kč

Ať už brázdíte městské ulice, lítáte skrze davy lidí na fixce, nebo závodíte na velodromu, Allez Sprint Track je přesně tím, co potřebujete. Srdcem kola Allez Sprint je naše technologie D’Aluisio Smartweld, která více strategicky rozmisťuje více svářecího materiálu tam, kde je to nejvíc potřeba. Výsledkem je hliníkové kolo, které je poddajné a tužší. Jak přesně tuhé? Je to nejtužší hliníkové kolo jaké jsme kdy testovali. Inspirovali jsme se kolem Rider-First Engineered™ Tarmac, tento rám má také unikátní spodní rámovou trubku, střed a hlavovou trubku s velikostí vidlice, která koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn stejnoměrný výkon skrze celou škálu velikostí. Chcete-li si být jisti, že se každý watt, který vydáte, přenese do silnice, vyrobili jsme pro to krátké řetězové vzpěry, které vytvářejí extrémně tuhý zadní trojúhelník. Ale jdeme dál, než jen k tuhosti, díky trubkám tvarovaným hydroformingem byly také optimalizovány aerodynamicky, aby do slova řezaly vítr a zároveň poskytovaly tolik potřebnou poddajnost. Hlavní přednosti a parametry: Srdcem kola Allez Sprint je naše technologie D’Aluisio Smartweld, která strategicky umísťuje více svařovacího materiálu tam, kde je to potřeba, což vede k tomu, že hliníkové kolo je více kompatibilní a výrazně tužší. Jak přesně? Je to nejtužší slitinové kolo, které jsme kdy testovali a pak vyrobili. Tento rám, který čerpá inspiraci z kola Tarmac s technologií Rider-First Engineered ™ , má také jedinečnou spodní trubku, úložiště pro středové složení, hlavovou trubku a vidlici, která velikostí koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn rovnoměrný výkon bez ohledu na velikost rámu. Abychom zajistili, že každý jednotlivý watt, který vyprodukujete, bude přenesen na silnici, dali jsme mu krátké řetězové vzpěry, které vytvářejí extrémně tuhý a odolný zadní trojúhelník. To ale není vše. Pomocí hydroformingem tvarovanými trubkami získáte aerodynamickou výhodu pro rozřezávání větru při současně vestavěnými tunami vertikální poddajnosti. Tento rám, který čerpá inspiraci z kola Tarmac s technologií Rider-First Engineered ™ , má také jedinečnou spodní trubku, úložiště pro středové složení, hlavovou trubku a vidlici, která velikostí koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn rovnoměrný výkon bez ohledu na velikost rámu. Naše špičková karbonová vidlice FACT Tarmac Disc vykazuje neuvěřitelnou tuhost a odezvu řízení a zároveň účinně absorbuje vibrace. méně

32 999.00 Kč

Stoupání, ostré zátačky, sprinty— to všechno Allez Sprint umí. Ze všech slitinových silničních kol, které jsme kdy vyrobili, je nejdál a často úspěšně prohání karbonová kola jiných značek. Je výborně použitelný na závody “crit-racing” více stejně jako pro každodenní jízdy na silnici. Ale ještě lepší je, že provádí vše výše uvedené za cenu, která je dostupná i pro závodníky s nízkým rozpočtem. Hlavní přednosti a parametry: Srdcem kola Allez Sprint je naše technologie D’Aluisio Smartweld, která strategicky umísťuje více svařovacího materiálu tam, kde je to potřeba, což vede k tomu, že hliníkové kolo je více kompatibilní a výrazně tužší. Jak přesně? Je to nejtužší slitinové kolo, které jsme kdy testovali a pak vyrobili. Tento rám, který čerpá inspiraci z kola Tarmac s technologií Rider-First Engineered ™ , má také jedinečnou spodní trubku, úložiště pro středové složení, hlavovou trubku a vidlici, která velikostí koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn rovnoměrný výkon bez ohledu na velikost rámu. Abychom zajistili, že každý jednotlivý watt, který vyprodukujete, bude přenesen na silnici, dali jsme mu krátké řetězové vzpěry, které vytvářejí extrémně tuhý a odolný zadní trojúhelník. To ale není vše. Pomocí hydroformingem tvarovanými trubkami získáte aerodynamickou výhodu pro rozřezávání větru při současně vestavěnými tunami vertikální poddajnosti. Tento rám, který čerpá inspiraci z kola Tarmac s technologií Rider-First Engineered ™ , má také jedinečnou spodní trubku, úložiště pro středové složení, hlavovou trubku a vidlici, která velikostí koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn rovnoměrný výkon bez ohledu na velikost rámu. Naše špičková karbonová vidlice FACT Tarmac Disc vykazuje neuvěřitelnou tuhost a odezvu řízení a zároveň účinně absorbuje vibrace. méně

32 999.00 Kč

Limitovaná edice v barvách Tour Down Under 2020. Hlavní přednosti a parametry: Srdcem sytému Allez Sprint je technologie D’Aluisio Smartweld, která umisťuje svářecí materiál strategicky tam, kde je to nejvíc potřeba, což vede k tomu, že více hliníkové kolo je potom poddajnější a o poznání tužší. Jak přesně tužší? Je to nejtužší hliníkové kolo, jaké jsme kdy testovali natož vyrobili. Na základě inspirace z technologie Rider-First Engineered™, kterou používáme u kola Tarmac, má tento rám také unikátní spodní rámovou trubku, střed a hlavovou trubku a k tomu navíc vidlice o různých velikostech korespondující s velikostí rámu. Tím je zaručena rovnoměrná charakteristika skrz celou velikostní řadu. Abychom si mohli být jisti, že každý watt, který vložíte do šlápnutí, povede do silnice, použili jsme krátké řetězové vzpěry, které vytvářejí opravdu tuhý a pevný zadní trojúhelník. Jde to však až za hranice čisté tuhosti, protože hydroformované tvary trubek si prošly také aerodynamickým uzpůsobením tak, aby řezaly vítr a zároveň poskytovaly co možná největší poddajnostcelé konstrukci. Špičková vidlice Tarmac Disc FACT carbon nabízí tuhost a přesné řízení, ale zároveň vysokou míru komfortu. méně

32 999.00 Kč

Stoupání, ostré zátačky, sprinty— to všechno Allez Sprint umí. Ze všech slitinových silničních kol, které jsme kdy vyrobili, je nejdál a často úspěšně prohání karbonová kola jiných značek. Je výborně použitelný na závody “crit-racing” více stejně jako pro každodenní jízdy na silnici. Ale ještě lepší je, že provádí vše výše uvedené za cenu, která je dostupná i pro závodníky s nízkým rozpočtem. Hlavní přednosti a parametry: Srdcem kola Allez Sprint je naše technologie D’Aluisio Smartweld, která strategicky umísťuje více svařovacího materiálu tam, kde je to potřeba, což vede k tomu, že hliníkové kolo je více kompatibilní a výrazně tužší. Jak přesně? Je to nejtužší slitinové kolo, které jsme kdy testovali a pak vyrobili. Tento rám, který čerpá inspiraci z kola Tarmac s technologií Rider-First Engineered ™ , má také jedinečnou spodní trubku, úložiště pro středové složení, hlavovou trubku a vidlici, která velikostí koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn rovnoměrný výkon bez ohledu na velikost rámu. Abychom zajistili, že každý jednotlivý watt, který vyprodukujete, bude přenesen na silnici, dali jsme mu krátké řetězové vzpěry, které vytvářejí extrémně tuhý a odolný zadní trojúhelník. To ale není vše. Pomocí hydroformingem tvarovanými trubkami získáte aerodynamickou výhodu pro rozřezávání větru při současně vestavěnými tunami vertikální poddajnosti. Tento rám, který čerpá inspiraci z kola Tarmac s technologií Rider-First Engineered ™ , má také jedinečnou spodní trubku, úložiště pro středové složení, hlavovou trubku a vidlici, která velikostí koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn rovnoměrný výkon bez ohledu na velikost rámu. Naše špičková karbonová vidlice FACT Tarmac Disc vykazuje neuvěřitelnou tuhost a odezvu řízení a zároveň účinně absorbuje vibrace. méně

32 999.00 Kč

Stoupání, ostré zátačky, sprinty— to všechno Allez Sprint umí. Ze všech slitinových silničních kol, které jsme kdy vyrobili, je nejdál a často úspěšně prohání karbonová kola jiných značek. Je výborně použitelný na závody “crit-racing” více stejně jako pro každodenní jízdy na silnici. Ale ještě lepší je, že provádí vše výše uvedené za cenu, která je dostupná i pro závodníky s nízkým rozpočtem. Hlavní přednosti a parametry: Srdcem kola Allez Sprint je naše technologie D’Aluisio Smartweld, která strategicky umísťuje více svařovacího materiálu tam, kde je to potřeba, což vede k tomu, že hliníkové kolo je více kompatibilní a výrazně tužší. Jak přesně? Je to nejtužší slitinové kolo, které jsme kdy testovali a pak vyrobili. Tento rám, který čerpá inspiraci z kola Tarmac s technologií Rider-First Engineered ™ , má také jedinečnou spodní trubku, úložiště pro středové složení, hlavovou trubku a vidlici, která velikostí koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn rovnoměrný výkon bez ohledu na velikost rámu. Abychom zajistili, že každý jednotlivý watt, který vyprodukujete, bude přenesen na silnici, dali jsme mu krátké řetězové vzpěry, které vytvářejí extrémně tuhý a odolný zadní trojúhelník. To ale není vše. Pomocí hydroformingem tvarovanými trubkami získáte aerodynamickou výhodu pro rozřezávání větru při současně vestavěnými tunami vertikální poddajnosti. Tento rám, který čerpá inspiraci z kola Tarmac s technologií Rider-First Engineered ™ , má také jedinečnou spodní trubku, úložiště pro středové složení, hlavovou trubku a vidlici, která velikostí koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn rovnoměrný výkon bez ohledu na velikost rámu. Naše špičková karbonová vidlice FACT Tarmac Disc vykazuje neuvěřitelnou tuhost a odezvu řízení a zároveň účinně absorbuje vibrace. méně

32 999.00 Kč

Stoupání, ostré zátačky, sprinty— to všechno Allez Sprint umí. Ze všech slitinových silničních kol, které jsme kdy vyrobili, je nejdál a často úspěšně prohání karbonová kola jiných značek. Je výborně použitelný na závody “crit-racing” více stejně jako pro každodenní jízdy na silnici. Ale ještě lepší je, že provádí vše výše uvedené za cenu, která je dostupná i pro závodníky s nízkým rozpočtem. Hlavní přednosti a parametry: Srdcem kola Allez Sprint je naše technologie D’Aluisio Smartweld, která strategicky umísťuje více svařovacího materiálu tam, kde je to potřeba, což vede k tomu, že hliníkové kolo je více kompatibilní a výrazně tužší. Jak přesně? Je to nejtužší slitinové kolo, které jsme kdy testovali a pak vyrobili. Tento rám, který čerpá inspiraci z kola Tarmac s technologií Rider-First Engineered ™ , má také jedinečnou spodní trubku, úložiště pro středové složení, hlavovou trubku a vidlici, která velikostí koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn rovnoměrný výkon bez ohledu na velikost rámu. Abychom zajistili, že každý jednotlivý watt, který vyprodukujete, bude přenesen na silnici, dali jsme mu krátké řetězové vzpěry, které vytvářejí extrémně tuhý a odolný zadní trojúhelník. To ale není vše. Pomocí hydroformingem tvarovanými trubkami získáte aerodynamickou výhodu pro rozřezávání větru při současně vestavěnými tunami vertikální poddajnosti. Tento rám, který čerpá inspiraci z kola Tarmac s technologií Rider-First Engineered ™ , má také jedinečnou spodní trubku, úložiště pro středové složení, hlavovou trubku a vidlici, která velikostí koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn rovnoměrný výkon bez ohledu na velikost rámu. Naše špičková karbonová vidlice FACT Tarmac Disc vykazuje neuvěřitelnou tuhost a odezvu řízení a zároveň účinně absorbuje vibrace. méně

32 999.00 Kč

Stoupání, ostré zátačky, sprinty— to všechno Allez Sprint umí. Ze všech slitinových silničních kol, které jsme kdy vyrobili, je nejdál a často úspěšně prohání karbonová kola jiných značek. Je výborně použitelný na závody “crit-racing” více stejně jako pro každodenní jízdy na silnici. Ale ještě lepší je, že provádí vše výše uvedené za cenu, která je dostupná i pro závodníky s nízkým rozpočtem. Tato sestava je ještě zhodnocena sadou Shimano 105 s hydraulickými kotoučovými brzdami, DT R470 Disk kolami z lehké slitiny a vele-oblíbeným sedlem Body Geometry Power. Hlavní přednosti a parametry: Srdcem kola Allez Sprint je naše technologie D’Aluisio Smartweld, která strategicky umísťuje více svařovacího materiálu tam, kde je to potřeba, což vede k tomu, že hliníkové kolo je více kompatibilní a výrazně tužší. Jak přesně? Je to nejtužší slitinové kolo, které jsme kdy testovali a pak vyrobili. Tento rám, který čerpá inspiraci z kola Tarmac s technologií Rider-First Engineered ™ , má také jedinečnou spodní trubku, úložiště pro středové složení, hlavovou trubku a vidlici, která velikostí koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn rovnoměrný výkon bez ohledu na velikost rámu. Abychom zajistili, že každý jednotlivý watt, který vyprodukujete, bude přenesen na silnici, dali jsme mu krátké řetězové vzpěry, které vytvářejí extrémně tuhý a odolný zadní trojúhelník. To ale není vše. Pomocí hydroformingem tvarovanými trubkami získáte aerodynamickou výhodu pro rozřezávání větru při současně vestavěnými tunami vertikální poddajnosti. Tento rám, který čerpá inspiraci z kola Tarmac s technologií Rider-First Engineered ™ , má také jedinečnou spodní trubku, úložiště pro středové složení, hlavovou trubku a vidlici, která velikostí koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn rovnoměrný výkon bez ohledu na velikost rámu. Naše špičková karbonová vidlice FACT Tarmac Disc vykazuje neuvěřitelnou tuhost a odezvu řízení a zároveň účinně absorbuje vibrace. méně

59 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm. méně

104 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm. méně

104 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm. méně

104 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm. méně

104 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm. méně

104 999.00 Kč

Karty jsou příliš často rozdány tak, aby splňovaly kritéria vstupu na trh silničních kol v základní úrovni, ale Allez předefinuje, co to znamená být „vstupní základní úrovní“. Allez se zaměřuje na hmotnost, rafinovanost a více spolehlivost jako nic jiného ve své třídě, je první, kdo tyto technologie zpřístupňuje všem. Ať už se právě chystáte na jízdu na kole, dojíždění na kole nebo hledáte nové kolo, Allez je stejně výkonný jako je univerzální. Tento model je vybaven spolehlivým řazením Shimano Claris, odolnými hliníkovými koly Axis Sport, novým super pohodlným sedlem Body Geometry Bridge a pneumatikami Espoir Sport s dobrou ochranou proti defektu. Hlavní přednosti a parametry: Když šplháte na kopec, jistě oceníte, že máte lehké kolo, ale také jeho nízkou hmotnost oceníte, když ho vynášíte do 5.patra, na to vše jsme mysleli při konstrukci rámu. S předělaným rámem z E5 slitiny je Allez hmotnostně v popředí v této třídě. Důvodem pro redukci hmotnosti jsou agresivně zeslabené stěny trubek, které ale zůstavají pevné a v porovnání s modely předchozí generace šetříme 450g. Silniční kola v základní cenové hladině mají často vidlici z hliníku nebo z levného karbonu a tím rapidně snižují kvalitu jízdy. Ale s naší FACT karbonovou vidlicí je Allez výborně ovladatelný, jízda je hladká a současně šetříme na hmotnosti, díky tomu se budete při jízdě vznášet a řezat zatáčky jak lyžař slalomové branky. Geometrii pro kolo Allez jsme vyvinuli s využitím naší rozsáhlé databáze Retül fit. To znamenalo vytvořit geometrii, která pokryje širokou škálu pozic, a zároveň poskytne výkonné ovládání, které byste očekávali od svého prvního kola. Tento Allez také obsahuje integrované mounty na nosič a blatník, takže můžete ulehčit zádům a přesunout batoh na lehký nosič. Takže Vaše dobré silniční kolo můžete snadno změnit na kolo pro dojíždění do práce. méně

33 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm. méně

104 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm. méně

104 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Tento Tarmac je dodáván s bezproblémovými komponenty - mechanické řazení Shimano Ultegra a účinné hydraulické kotoučové brzdy, odolná kola DT R470 Disc, a naše oblíbené sedlo Power. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 9r. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. méně

88 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm. méně

104 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm. méně

104 999.00 Kč

Unikátní geometrie Rider-First Engineered™, která zajišťuje že má každá velikost rámu ty stejné legendární schopnosti při stoupání i klesání, jaké od kola Tarmac očekáváte. Rámová sada S-Works FACT 12r je náš nejkvalitnější karbonový rám více nabízející nejnižší hmotnost a nejvyšší tuhost. Celokarbonová vidlice S-Works FACT s odlehčenou konstrukcí poskytuje neuvěřitelnou tuhost v přední často kola a citlivé ovládání zaručující okamžité zrychlení a rychlé sjezdy. Střed je legendární výroby od CeramicSpeed a zajistí, že žádný watt nepřijde nazmar. méně

83 999.00 Kč

Unikátní geometrie Rider-First Engineered™, která zajišťuje že má každá velikost rámu ty stejné legendární schopnosti při stoupání i klesání, jaké od kola Tarmac očekáváte. Rámová sada S-Works FACT 12r je náš nejkvalitnější karbonový rám více nabízející nejnižší hmotnost a nejvyšší tuhost. Celokarbonová vidlice S-Works FACT s odlehčenou konstrukcí poskytuje neuvěřitelnou tuhost v přední často kola a citlivé ovládání zaručující okamžité zrychlení a rychlé sjezdy. Střed je legendární výroby od CeramicSpeed a zajistí, že žádný watt nepřijde nazmar. méně

83 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Tento Tarmac je dodáván s bezproblémovými komponenty - řazení Shimano Ultegra Di2 a účinné hydraulické kotoučové brzdy, odolná kola DT R470 Disc, a naše oblíbené sedlo Power. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 9r. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. méně

114 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové S-Works více Roubaix nyní poskytuje dostatek poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 2.0, které Vám poskytne lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti, rám váží pod 900 gramů (velikost 56 cm, barva černá). A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, rám zůstává svou hmotností pod 900 gramů (velikost 56 cm, černá barva). A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej pro pláště o šířce 33 mm. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Future Shock 2.0 je výsledkem požadavků našich profi závodníků pro kočičí hlavy závodu Roubaix. Je plynulejší, rychlejší a dává Vám lepší kontrolu pomocí ovládání u představce. Tohle ovládání nastavuje kompresi od úplně otevřené pozice až po tuhou, zatímco hydraulicky tlumící patrona uvnitř se postará o odskok. Tato nová kombinace snižuje únavu a zvyšuje rychlost, nezávisle na terénu. Nový Smooth Boot, víčko a představec Future Stem také vylepšují estetický vzhled, takže získáte čistý přechod z hlavové trubky na představec méně

104 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm. méně

104 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm. méně

104 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm. méně

104 999.00 Kč
>