specialized crux expert gloss dusty turquoisehyper 58


Pro specialized crux expert gloss dusty turquoisehyper 58 jsme našli více než 120 produktů. Udělejte si radost a pořiďte si specialized crux expert gloss dusty turquoisehyper 58 za nejlepší nejlepší cenu na trhu.


Když jsme se rozhodli navrhnout nový speciál na CX, nechtěli jsme jen vytvořit další dobrodružné kolo s prostorem pro široký plášť, věděli jsme, že musíme vytvořit čistokrevné závodní kolo, které bude rychlé, sebevědomé, lehké více a bude jezdit v terénu jako žádné jiné CX kolo. A samozřejmě, s několika tituly mistrovství světa v cyklokrosu, jsme hrdí, že můžeme prohlásit, že tento nový CruX přebírá odkaz a posouvá hladinu na zcela jinou úroveň. Hlavní přednosti a parametry: Počínaje rámem, implementovali jsme technologii Rider-First Engineered ™, která byla poprvé představena na našich kolech Tarmac. Díky použití specifických rozměrů trubek a vrstvení materiálu, které jsou specifické pro danou velikost, tato technologie umožňuje systému CruX vykazovat stejné jízdní vlastnosti v každé velikosti rámu. Tato technologie nám současně umožnila snížit hmotnost rámu, takže rám CruX nyní váží zhruba 900 gramů ve velikosti 56cm (* v závislosti na velikosti rámu a barvě) - je o více než 400 gramů lehčí než předchozí rámová sada. Lehký a tuhý rám, sám o sobě, není užitečný v CX závodu, pokud to není v souladu s poddajností, což je důvod, proč nový CruX také kombinuje tuhost a poddajnost na všech správných místech. A abychom vám pomohli ještě víc, snížili jsme umístění sedlové objímky o dva centimetry a získali tak více pracující sedlovku a polštář pro velké nárazy. Víme také, že cyklokrosové závody jsou často vyhrány v ostrých zatáčkách a nad překážkami, to vše jsme vzali v potaz a zakomponovali do geometrie nového CruX. Horní trubka byla navržena tak, aby umožňovala snadné nošení na rameni, když přeskakujete překážky, má velký výřez na předním trojúhelníku s plochým dnem. Pro stabilitu v prudkých zatáčkách a klopenkách má geometrie nízko uložený střed a strmý úhel v přední části. Tato kombinace pomáhá dobře projíždět tyto pasáže, bez ohledu na terén. S ohledem na častou přítomnost bláta jsme zahrnuli osm milimetrů vůle ze všech stran 33 mm širokého pláště, takže prostoru mezi pláštěm a vidlicí v blátivých podmínkách je více než dost. Koneckonců, hmotnost rámu se stává irelevantní, když je pokryta 5 kg bahna. méně

122 999.00 Kč

Když jsme se rozhodli navrhnout nový speciál na CX, nechtěli jsme jen vytvořit další dobrodružné kolo s prostorem pro široký plášť, věděli jsme, že musíme vytvořit čistokrevné závodní kolo, které bude rychlé, sebevědomé, lehké více a bude jezdit v terénu jako žádné jiné CX kolo. A samozřejmě, s několika tituly mistrovství světa v cyklokrosu, jsme hrdí, že můžeme prohlásit, že tento nový CruX přebírá odkaz a posouvá hladinu na zcela jinou úroveň. Hlavní přednosti a parametry: Počínaje rámem, implementovali jsme technologii Rider-First Engineered ™, která byla poprvé představena na našich kolech Tarmac. Díky použití specifických rozměrů trubek a vrstvení materiálu, které jsou specifické pro danou velikost, tato technologie umožňuje systému CruX vykazovat stejné jízdní vlastnosti v každé velikosti rámu. Tato technologie nám současně umožnila snížit hmotnost rámu, takže rám CruX nyní váží zhruba 900 gramů ve velikosti 56cm (* v závislosti na velikosti rámu a barvě) - je o více než 400 gramů lehčí než předchozí rámová sada. Lehký a tuhý rám, sám o sobě, není užitečný v CX závodu, pokud to není v souladu s poddajností, což je důvod, proč nový CruX také kombinuje tuhost a poddajnost na všech správných místech. A abychom vám pomohli ještě víc, snížili jsme umístění sedlové objímky o dva centimetry a získali tak více pracující sedlovku a polštář pro velké nárazy. Víme také, že cyklokrosové závody jsou často vyhrány v ostrých zatáčkách a nad překážkami, to vše jsme vzali v potaz a zakomponovali do geometrie nového CruX. Horní trubka byla navržena tak, aby umožňovala snadné nošení na rameni, když přeskakujete překážky, má velký výřez na předním trojúhelníku s plochým dnem. Pro stabilitu v prudkých zatáčkách a klopenkách má geometrie nízko uložený střed a strmý úhel v přední části. Tato kombinace pomáhá dobře projíždět tyto pasáže, bez ohledu na terén. S ohledem na častou přítomnost bláta jsme zahrnuli osm milimetrů vůle ze všech stran 33 mm širokého pláště, takže prostoru mezi pláštěm a vidlicí v blátivých podmínkách je více než dost. Koneckonců, hmotnost rámu se stává irelevantní, když je pokryta 5 kg bahna. méně

122 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové Roubaix Expert nyní poskytuje dostatek více poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 2.0, které Vám poskytne lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Future Shock 2.0 je výsledkem požadavků našich profi závodníků pro kočičí hlavy závodu Roubaix. Je plynulejší, rychlejší a dává Vám lepší kontrolu pomocí ovládání u představce. Tohle ovládání nastavuje kompresi od úplně otevřené pozice až po tuhou, zatímco hydraulicky tlumící patrona uvnitř se postará o odskok. Tato nová kombinace snižuje únavu a zvyšuje rychlost, nezávisle na terénu. Nový Smooth Boot, víčko a představec Future Stem také vylepšují estetický vzhled, takže získáte čistý přechod z hlavové trubky na představec. méně

156 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové Roubaix Expert nyní poskytuje dostatek více poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 2.0, které Vám poskytne lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Future Shock 2.0 je výsledkem požadavků našich profi závodníků pro kočičí hlavy závodu Roubaix. Je plynulejší, rychlejší a dává Vám lepší kontrolu pomocí ovládání u představce. Tohle ovládání nastavuje kompresi od úplně otevřené pozice až po tuhou, zatímco hydraulicky tlumící patrona uvnitř se postará o odskok. Tato nová kombinace snižuje únavu a zvyšuje rychlost, nezávisle na terénu. Nový Smooth Boot, víčko a představec Future Stem také vylepšují estetický vzhled, takže získáte čistý přechod z hlavové trubky na představec. méně

156 999.00 Kč

Když jsme se rozhodli navrhnout nový speciál na CX, nechtěli jsme jen vytvořit další dobrodružné kolo s prostorem pro široký plášť, věděli jsme, že musíme vytvořit čistokrevné závodní kolo, které bude rychlé, sebevědomé, lehké více a bude jezdit v terénu jako žádné jiné CX kolo. A samozřejmě, s několika tituly mistrovství světa v cyklokrosu, jsme hrdí, že můžeme prohlásit, že tento nový CruX přebírá odkaz a posouvá hladinu na zcela jinou úroveň. Hlavní přednosti a parametry: Počínaje rámem, implementovali jsme technologii Rider-First Engineered ™, která byla poprvé představena na našich kolech Tarmac. Díky použití specifických rozměrů trubek a vrstvení materiálu, které jsou specifické pro danou velikost, tato technologie umožňuje systému CruX vykazovat stejné jízdní vlastnosti v každé velikosti rámu. Tato technologie nám současně umožnila snížit hmotnost rámu, takže rám CruX nyní váží zhruba 900 gramů ve velikosti 56cm (* v závislosti na velikosti rámu a barvě) - je o více než 400 gramů lehčí než předchozí rámová sada. Lehký a tuhý rám, sám o sobě, není užitečný v CX závodu, pokud to není v souladu s poddajností, což je důvod, proč nový CruX také kombinuje tuhost a poddajnost na všech správných místech. A abychom vám pomohli ještě víc, snížili jsme umístění sedlové objímky o dva centimetry a získali tak více pracující sedlovku a polštář pro velké nárazy. Víme také, že cyklokrosové závody jsou často vyhrány v ostrých zatáčkách a nad překážkami, to vše jsme vzali v potaz a zakomponovali do geometrie nového CruX. Horní trubka byla navržena tak, aby umožňovala snadné nošení na rameni, když přeskakujete překážky, má velký výřez na předním trojúhelníku s plochým dnem. Pro stabilitu v prudkých zatáčkách a klopenkách má geometrie nízko uložený střed a strmý úhel v přední části. Tato kombinace pomáhá dobře projíždět tyto pasáže, bez ohledu na terén. S ohledem na častou přítomnost bláta jsme zahrnuli osm milimetrů vůle ze všech stran 33 mm širokého pláště, takže prostoru mezi pláštěm a vidlicí v blátivých podmínkách je více než dost. Koneckonců, hmotnost rámu se stává irelevantní, když je pokryta 5 kg bahna. méně

78 499.00 Kč

Když jsme se rozhodli navrhnout nový speciál na CX, nechtěli jsme jen vytvořit další dobrodružné kolo s prostorem pro široký plášť, věděli jsme, že musíme vytvořit čistokrevné závodní kolo, které bude rychlé, sebevědomé, lehké více a bude jezdit v terénu jako žádné jiné CX kolo. A samozřejmě, s několika tituly mistrovství světa v cyklokrosu, jsme hrdí, že můžeme prohlásit, že tento nový CruX přebírá odkaz a posouvá hladinu na zcela jinou úroveň. Hlavní přednosti a parametry: Počínaje rámem, implementovali jsme technologii Rider-First Engineered ™, která byla poprvé představena na našich kolech Tarmac. Díky použití specifických rozměrů trubek a vrstvení materiálu, které jsou specifické pro danou velikost, tato technologie umožňuje systému CruX vykazovat stejné jízdní vlastnosti v každé velikosti rámu. Tato technologie nám současně umožnila snížit hmotnost rámu, takže rám CruX nyní váží zhruba 900 gramů ve velikosti 56cm (* v závislosti na velikosti rámu a barvě) - je o více než 400 gramů lehčí než předchozí rámová sada. Lehký a tuhý rám, sám o sobě, není užitečný v CX závodu, pokud to není v souladu s poddajností, což je důvod, proč nový CruX také kombinuje tuhost a poddajnost na všech správných místech. A abychom vám pomohli ještě víc, snížili jsme umístění sedlové objímky o dva centimetry a získali tak více pracující sedlovku a polštář pro velké nárazy. Víme také, že cyklokrosové závody jsou často vyhrány v ostrých zatáčkách a nad překážkami, to vše jsme vzali v potaz a zakomponovali do geometrie nového CruX. Horní trubka byla navržena tak, aby umožňovala snadné nošení na rameni, když přeskakujete překážky, má velký výřez na předním trojúhelníku s plochým dnem. Pro stabilitu v prudkých zatáčkách a klopenkách má geometrie nízko uložený střed a strmý úhel v přední části. Tato kombinace pomáhá dobře projíždět tyto pasáže, bez ohledu na terén. S ohledem na častou přítomnost bláta jsme zahrnuli osm milimetrů vůle ze všech stran 33 mm širokého pláště, takže prostoru mezi pláštěm a vidlicí v blátivých podmínkách je více než dost. Koneckonců, hmotnost rámu se stává irelevantní, když je pokryta 5 kg bahna. méně

243 999.00 Kč

Znáte to staré přísloví, že na práci je potřeba mít to správné nářadí? V případě horské cyklistiky je to Pitch Expert 2X. S osvědčeným hliníkovým rámem A1 Premium a geometrií Sport Trail 27.5 pro více citlivé ovládání a 18ti stupňové řazení, které je stvořeno pro všechny cyklotrasy. Hlavní přednosti a parametry: NAVRŽENO PRO ŘÁDĚNÍ: Naše uznávaná geometrie Sport Trail 27.5 je navržena tak, aby vás dostala do perfektní pozice při stoupání, i klesání. Krátké řetězové vzpěry poskytují efektivní přenos síly a hbité ovládání v těsných pasážích, zatímco dlouhý dosah (reach) vás udržuje soustředěné při sjezdech. VYNIKAJÍCÍ ŘAZENÍ: 8-ti stupňové řazení Shimano Deore zaručuje pokaždé ostrý, tichý a spolehlivý posun, zatímco řetěz KMC odolný proti korozi poskytuje dlouhodobý výkon, který vám umožní vychutnat si vyhlídky a zvuky přírody při jízdě, místo vrzání Vašeho řetězu. Náš hliníkový rám A1 Premium je pevný, ale lehký, což je vhodné pro celodenní zábavu. Jízda s jistotou, protože hydraulické kotoučové brzdy Shimano mají vše pod kontrolou. Široký, přilnavý plášť Ground Control Sport má ochrannou vrstvu Flak Jacket, abyste byli ušetřeni defektů. Vidlice XCR SR SunTour na kole Pitch Expert 2X má lehkou vzduchovoou pružinu XRC, která reaguje na velké i malé nerovnosti, a my jsme ji přizpůsobili specificky pro každou velikost rámu, abychom udrželi ovladatelnost konzistentní bez ohledu na to, jak je kdo vysoký. Dvojpřevodník u řazení Shimano Deore se vyznačuje širokým rozsahem 18ti rychlostních převodů, díky kterému můžete pohodlně šlapat i při dlouhých stoupáních. S řadicí pákou Rapidfire Plus™ je řazení rychlé a spolehlivé přímo na prstech vaší ruky, takže si můžete vždy vybrat perfektní převod a přitom pevně držet řídítka. Pláště Ground Control Sport s dlouhou životností jsou vytrvalým trendem. Nopkoý vzorek pláště je přizpůsoben pro vysokou přilnavost a kontrolu nad jízdou v těch nejrozmanitějších terénech. Šířka 2,3” je téměř druhým odpružením, zatímco vrstva Flak Jacket zapuštěná do kostry pláště odráží ostré kameny nebo cokoli jiného, co může způsobit, že dojde k jeho proříznutí. méně

19 499.00 Kč

Nový Specialized Epic Evo Expert se dá svým zdvihem považovat za trailové kolo ale svou lehkostí a pohodlím je také ideální zbraň na dlouhé maratony. 120 mm zdvih vidlice Rock Shox SID SL dává více kolu možnost svezení na lesních trailech. Varianta EVO není osazená inteligentním odpružením Brain. Mechanická sada Sram X01 zajišťuje bleskově přesné řazení. Rám Epicu Evo má lehce upravenou geometrii než jeho klasická varianta. Zvýšený úhel hlavové trubky a zvýšená výška středového složení dává kolu lepší kontrolu v terénu. Na rám je použitá technologie vrstvení karbonu FACT 11. Karbonové ráfky Roval Control Carbon se šířkou 25 mm. Tyto ráfky mají skvělou reakci na každé zrychlení a v terénu se projevuje jejich velká pevnost. Teleskopická sedlovka skvěle doplňuje celkovou DNA kola. Sedlovka dává možnost snížení sedla před náročným technickým sjezdem. Hlavní přednosti a parametry: 120 mm vidlice dává kolu vyšší komfort a lepší kontrolu na trailu Vyšší úhel hlavové trubky zlepšuje ovladatelnost Vrstvení karbonu FACT 11 Vidlice Rock Shox SID ULTIMATE Mechanická sada Sram X01 Karbonové ráfky Roval Control Carbon se šířkou 25 mm Teleskopická sedlovka méně

179 999.00 Kč

Můžete švihat na závodech a spoléhat se na hliník. Přinejmenším pokud je dotyčný materiál naší ultralehkou slitinou M5 premium. Je lehká, tuhá a může kohokoli vyzvat na souboj. S kolem Epic Comp získáte také více nejnovější technologii odpružení Brain, která je u kol Epic proslulá. Hlavní přednosti a parametry: TADY ZAČÍNÁ RYCHLOST: S více tituly mistrovství světa a olympijskými medailemi, než může kdokoli počítat, je Epic skutečně nejrychlejším XC kolem na planetě. Rychlý a plochý, řvoucí a technický, puntičkářský a tvrdý, ultralehký a efektivní, Epic přináší domů vítězství. EFEKTIVNÍ JAKO HARDTAIL. PLNĚ POD KONTROLOU DÍKY ODPRUŽENÍ: Odpružení by vás mělo vždy urychlit - nikdy by vás nemělo zpomalit ztrátovým pohupováním. Naše důmyslné tlumiče vybavené Brainem udržují kolo Epic pevné, když je stezka hladká, a pak automaticky změní vaše kolo v celopéro v okamžiku, kdy se vaše pneumatiky setkají se skálami a kořeny. Závody prověřené hliníkové chassi z materiálu M5 a důmyslným systémem Brain Vidlice RockShox Reba RL je vybavena systémem „Lock-out“ . SRAM Eagle převodové ústrojí vám dává vše, co potřebujete ke zdolání největších stoupání. M5 premium aluminium s technologií D’Aluisio Smartweld kombinuje tuhost, pevnost a nízkou celkovou hmotnost a výsledek? Závodní kolo připravené jen sejmout ze stojanu. Nová geometrie, RockShox Brain tlumič a 100 mm zdvihu, činí z kola Epic jednu z nejlépe ovladatelných, nejrychlejších a dostupných souprav pro XC . Seznamte se se systémem Brain 2.0. Namontovali jsme nejnovější generaci Brain tlumičů blíže k ose, takže Brain je citlivý i na nejmenší hrboly. Snížili jsme také turbulence v oleji pro konzistentní odpružení, bez ohledu na to, jak velké a rychlé nárazy přicházejí. Původní systém plovoucího pístu jsme vyměnili za zcela nový systém, který má ještě hladší chod. Nejchytřejší systém odpružení na světě je ještě chytřejší. Vidlice RockShox Reba RL 29 nabízí plynulý chod při zdvihu 100 mm, poskytuje také možnost nastavení komprese a odskoku. Dvanáctipastorková sada SRAM NX Eagle přináší výkon Eagle - vše, co potřebujete ke zdolání největších, nejstrmějších stoupání - v jednoduchém balení s jedním převodníkem. Přesmykače nejsou nutné. méně

79 999.00 Kč

Můžete švihat na závodech a spoléhat se na hliník. Přinejmenším pokud je dotyčný materiál naší ultralehkou slitinou M5 premium. Je lehká, tuhá a může kohokoli vyzvat na souboj. S kolem Epic Comp získáte také více nejnovější technologii odpružení Brain, která je u kol Epic proslulá. Hlavní přednosti a parametry: TADY ZAČÍNÁ RYCHLOST: S více tituly mistrovství světa a olympijskými medailemi, než může kdokoli počítat, je Epic skutečně nejrychlejším XC kolem na planetě. Rychlý a plochý, řvoucí a technický, puntičkářský a tvrdý, ultralehký a efektivní, Epic přináší domů vítězství. EFEKTIVNÍ JAKO HARDTAIL. PLNĚ POD KONTROLOU DÍKY ODPRUŽENÍ: Odpružení by vás mělo vždy urychlit - nikdy by vás nemělo zpomalit ztrátovým pohupováním. Naše důmyslné tlumiče vybavené Brainem udržují kolo Epic pevné, když je stezka hladká, a pak automaticky změní vaše kolo v celopéro v okamžiku, kdy se vaše pneumatiky setkají se skálami a kořeny. Závody prověřené hliníkové chassi z materiálu M5 a důmyslným systémem Brain Vidlice RockShox Reba RL je vybavena systémem „Lock-out“ . SRAM Eagle převodové ústrojí vám dává vše, co potřebujete ke zdolání největších stoupání. M5 premium aluminium s technologií D’Aluisio Smartweld kombinuje tuhost, pevnost a nízkou celkovou hmotnost a výsledek? Závodní kolo připravené jen sejmout ze stojanu. Nová geometrie, RockShox Brain tlumič a 100 mm zdvihu, činí z kola Epic jednu z nejlépe ovladatelných, nejrychlejších a dostupných souprav pro XC . Seznamte se se systémem Brain 2.0. Namontovali jsme nejnovější generaci Brain tlumičů blíže k ose, takže Brain je citlivý i na nejmenší hrboly. Snížili jsme také turbulence v oleji pro konzistentní odpružení, bez ohledu na to, jak velké a rychlé nárazy přicházejí. Původní systém plovoucího pístu jsme vyměnili za zcela nový systém, který má ještě hladší chod. Nejchytřejší systém odpružení na světě je ještě chytřejší. Vidlice RockShox Reba RL 29 nabízí plynulý chod při zdvihu 100 mm, poskytuje také možnost nastavení komprese a odskoku. Dvanáctipastorková sada SRAM NX Eagle přináší výkon Eagle - vše, co potřebujete ke zdolání největších, nejstrmějších stoupání - v jednoduchém balení s jedním převodníkem. Přesmykače nejsou nutné. méně

79 999.00 Kč

Nový Specialized Epic Expert je stále perfektní závodní kolo na víkendové maratony a menší XC závody. Mechanická sada Sram X01 Eagle zajišťuje absolutně bleskové a přesné řazení. Vrstvení karbonu technologií FACT 11m, které zvyšuje více pevnost a tuhost rámu. O odpružení se stará značka Rockshox společně s technologií Brain. Rám nového Epica dostal nové uchycení tlumiče a zmizel jeden čep odpružení. Kolo pracuje na zdvihu 100 mm vpředu a 100 mm vzadu, který je ideální na závodní XC použití. Nové vrstvení karbonu technologií FACT 11m. Vidlice RockShox SID SL Brain se 100 mm zdvihem a zadní tlumič Rock Shox Specialized Brain. Technologie Brain dělá odpružení Rock Shox extrémně účinné. Karbonové ráfky Roval Control Carbon se šířkou 25 mm. Tyto ráfky mají skvělou reakci na každé zrychlení a v terénu se projevuje jejich velká pevnost. Hlavní přednosti a parametry: Nové uchycení tlumiče 100/100 mm zdvih, která je ideální na XC závody Inteligentní odpružení Brain, který reaguje na aktuální povrch Mechanická sada Sram X01 Vidlice Rock Shox SID SL Tlumič Rock Shox Specialized Brain Karbonové výplety Roval Control Carbon se šířkou 25 mm Pláště Fast Trak GRIPTON méně

179 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové Roubaix více Expert nyní poskytuje dostatek poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 2.0, které Vám poskytne lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Future Shock 2.0 je výsledkem požadavků našich profi závodníků pro kočičí hlavy závodu Roubaix. Je plynulejší, rychlejší a dává Vám lepší kontrolu pomocí ovládání u představce. Tohle ovládání nastavuje kompresi od úplně otevřené pozice až po tuhou, zatímco hydraulicky tlumící patrona uvnitř se postará o odskok. Tato nová kombinace snižuje únavu a zvyšuje rychlost, nezávisle na terénu. Nový Smooth Boot, víčko a představec Future Stem také vylepšují estetický vzhled, takže získáte čistý přechod z hlavové trubky na představec. méně

156 999.00 Kč

Toto je kolo, které poctivě sbírá pochvaly cyklistických médií i nespočtu jezdců. Proč všechna ta ocenění? Naše asymetrické karbonové rámy poskytují dokonalou kombinaci efektivního odpružení a snadného ovládání. Hlavní přednosti a parametry: více JEDINEČNÝ TRAIL BIKE: Inovativní konstrukce rámu je lehčí a kolo je tak lépe ovladatelné. Přímým připojením všech tří upevňovacích bodů zadní části a nárazu k rámu jsme zvýšili jak tuhost, tak výkonnost oproti nárazům. Výsledek? Absolutní kontrola. LEHKÝ, SCHOPNÝ A ….ÚŽASNÝ: Karbonový rám Stumpjumperu z něj dělá jedno z nejlehčích a zároveň nejschopnějších kol na světě. Inovativní rám spojuje odpružení s inteligentními funkcemi, včetně integrovaného úložného prostoru SWAT ™ a bezproblémového vedení kabelů. Karbonový rám je lehký, tuhý a neuvěřitelně schopný. Kola Roval Traverse Carbon odvalují velmi rychle a jsou odolná proti nárazům. Tlumič FOX FLOAT DPX2 Performance je připraven pohltit ty největší nárazy a má 3 polohy komprese - OPEN, TRAIL a FIRM - lehce nastavitelné za jízdy. Vidlice FOX FLOAT Performance se zdvihem 150 mm má velmi tuhé spodní nohy a je skvěle nastavitelná. Brzdy SRAM CODE R mají 4 pístky a velké kotouče pro maximální brzdou sílu. Dvanáctistupňové řazení SRAM GX Eagle nabízí přesně řazení a dostatek převodů na zdolání všech kopců. Kola Roval Traverse Carbon jsou lehká a odolná. méně

154 999.00 Kč

Nezáleží na tom, jestli jedete cyklokrosový závod anebo se řítíte po štěrkové cestě, naše kolo CruX Sport E5 vám dá fantastický výkon a nezpochybnitelnou hodnotu. Základem kola je odolný rám ze slitiny E5 Premium více Aluminum a vidlice z karbonu FACT, což jsou součásti stejně lehké, jako jsou silné a ovladatelné.Rám je zkonstruován z našeho premiového hliníku E5, aby poskytl tuhost, nízkou hmotnost a citlivost, což jsou dnešní požadavky cyklokrosu. Trubky jsou formovány tak, aby bylo dosaženo semi-kompaktní geometrie, díky které je ovládání kola předvídatelné a nechybí mu ani explozivní zrychlení a to i za těch absolutně nejhorších podmínek.Vidlice z karbonu FACT byla zkonstruována pro lepší řízení a ovladatelnost i v těch nejtěsnějších zatáčkách a pomáhá maximálně využívat práci cyklisty v podmínkách cyklokrosové jízdy.Kotoučové brzdy SRAM Apex 1 dodají dostatek síly brzdné síly, zatímco jednopřevodníkové řadění se snadno používá. méně

39 519.00 Kč

Lehký karbonový rám? Ano. Špičková technologie odpružení? Jo. Na závody připravený komplet? Jansě! Epic Expert je nejen připraven vyjímat se na závodech, ale je také připraven přinutit vaše nejbližší kamarády k bolesti o víkendech. více Hlavní přednosti a parametry: TADY ZAČÍNÁ RYCHLOST: S více tituly mistrovství světa a olympijskými medailemi, než může kdokoli počítat, je Epic skutečně nejrychlejším XC kolem na planetě. Rychlý a plochý, řvoucí a technický, puntičkářský a tvrdý, ultralehký a efektivní, Epic přináší domů vítězství. EFEKTIVNÍ JAKO HARDTAIL. PLNĚ POD KONTROLOU DÍKY ODPRUŽENÍ: Odpružení by vás mělo vždy urychlit - nikdy by vás nemělo zpomalit ztrátovým pohupováním. Naše důmyslné tlumiče vybavené Brainem udržují kolo Epic pevné, když je stezka hladká, a pak automaticky změní vaše kolo v celopéro v okamžiku, kdy se vaše pneumatiky setkají se skálami a kořeny. Závody prověřené hliníkové chassi a důmyslný systém odpružení Brain - nic není rychlejší. Lehká vidlice RockShox SID vybavená Brainem - pevná během sprintů, měkoučká nad hity. SRAM GX Eagle převodové ústrojí vám dává všechny převody, které potřebujete k překonání největších stoupání. FACT 11m rám z karbonových vláken kombinuje tuhost, pevnost a nízkou celkovou hmotnost, výsledkem je jedinečné závodní kolo. Nová geometrie, RockShox Brain tlumič a 100 mm zdvihu dělají z kola Epic nejlépe ovladatelné kolo a nejrychlejší XC soupravu, na které jste kdy jeli. Seznamte se se systémem Brain 2.0. Namontovali jsme nejnovější generaci Brain tlumičů blíže k ose, takže Brain je citlivý i na nejmenší hrboly. Snížili jsme také turbulence v oleji pro konzistentní odpružení, bez ohledu na to, jak velké a rychlé nárazy přicházejí. Původní systém plovoucího pístu jsme vyměnili za zcela nový systém, který má ještě hladší chod. Nejchytřejší systém odpružení na světě je ještě chytřejší. Custom RockShox SID pro kola Epic je chytrá jako liška - pevná během sprintů, měkoučká přes hity - bez nutnosti použit páčku lockoutu Dvanáctipastorková sada SRAM GX Eagle vám dodá všechny převody, které potřebujete ke zdolání největších, nejstrmějších stoupání - v jednoduchém balení s jedním převodníkem. Nashle, přesmykači, už tě nepotřebujeme. Ručně vyrobená kola Roval Control Carbon jsou vybavena moderními ráfky o šířce 25 mm s technologií hookless. To vše zajišťuje vynikající přilnavost a minimalizuje valivý odpor. méně

143 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Abychom dostáli motta “připraven na závod rovnou z krabice” vybrali jsme díly, které ztělesňují nekompromisní hodnotu a neochvějnou rychlost. Získáte karbonová kola C38 značky Roval, která vám zajistí rychlou jízdu, sadu řazení Ultegra Di2 od Shimano, která zajistí ostré, vždy perfektní řazení a nové sedlo Sitero Expert. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

222 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Abychom dostáli motta “připraven na závod rovnou z krabice” vybrali jsme díly, které ztělesňují nekompromisní hodnotu a neochvějnou rychlost. Získáte karbonová kola C38 značky Roval, která vám zajistí rychlou jízdu, sadu řazení Ultegra Di2 od Shimano, která zajistí ostré, vždy perfektní řazení a nové sedlo Sitero Expert. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

222 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Abychom dostáli motta “připraven na závod rovnou z krabice” vybrali jsme díly, které ztělesňují nekompromisní hodnotu a neochvějnou rychlost. Získáte karbonová kola C38 značky Roval, která vám zajistí rychlou jízdu, sadu řazení Ultegra Di2 od Shimano, která zajistí ostré, vždy perfektní řazení a nové sedlo Sitero Expert. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

222 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Abychom dostáli motta “připraven na závod rovnou z krabice” vybrali jsme díly, které ztělesňují nekompromisní hodnotu a neochvějnou rychlost. Získáte karbonová kola C38 značky Roval, která vám zajistí rychlou jízdu, sadu řazení Ultegra Di2 od Shimano, která zajistí ostré, vždy perfektní řazení a nové sedlo Sitero Expert. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

222 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Tento Tarmac je postaven na špičkovém rámu SL6 a osazen komponenty - elektrické řazení Shimano Ultegra Di2 a účinné hydraulické kotoučové brzdy, odolná kola DT R470 Disc, a naše oblíbené sedlo Power. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 10r. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. méně

156 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Abychom dostáli motta “připraven na závod rovnou z krabice” vybrali jsme díly, které ztělesňují nekompromisní hodnotu a neochvějnou rychlost. Získáte karbonová kola C38 značky Roval, která vám zajistí rychlou jízdu, sadu řazení Ultegra Di2 od Shimano, která zajistí ostré, vždy perfektní řazení a nové sedlo Sitero Expert. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

222 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Abychom dostáli motta “připraven na závod rovnou z krabice” vybrali jsme díly, které ztělesňují nekompromisní hodnotu a neochvějnou rychlost. Získáte karbonová kola C38 značky Roval, která vám zajistí rychlou jízdu, sadu řazení Ultegra Di2 od Shimano, která zajistí ostré, vždy perfektní řazení a nové sedlo Sitero Expert. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

222 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Abychom dostáli motta “připraven na závod rovnou z krabice” vybrali jsme díly, které ztělesňují nekompromisní hodnotu a neochvějnou rychlost. Získáte karbonová kola C38 značky Roval, která vám zajistí rychlou jízdu, sadu řazení Ultegra Di2 od Shimano, která zajistí ostré, vždy perfektní řazení a nové sedlo Sitero Expert. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

222 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Abychom dostáli motta “připraven na závod rovnou z krabice” vybrali jsme díly, které ztělesňují nekompromisní hodnotu a neochvějnou rychlost. Získáte karbonová kola C38 značky Roval, která vám zajistí rychlou jízdu, sadu řazení Ultegra Di2 od Shimano, která zajistí ostré, vždy perfektní řazení a nové sedlo Sitero Expert. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

222 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Tento Tarmac je postaven na špičkovém rámu SL6 a osazen komponenty - elektrické řazení Shimano Ultegra Di2 a účinné hydraulické kotoučové brzdy, odolná kola DT R470 Disc, a naše oblíbené sedlo Power. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 10r. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. méně

156 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Tento Tarmac je postaven na špičkovém rámu SL6 a osazen komponenty - elektrické řazení Shimano Ultegra Di2 a účinné hydraulické kotoučové brzdy, odolná kola DT R470 Disc, a naše oblíbené sedlo Power. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 10r. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. méně

156 999.00 Kč

Jen proto, že vyhrát světový pohár XC není zrovna na vašem seznamu úkolů, neznamená, že si neceníte výkonu a pohodlí. Recon 2.0 inspirovaný S-Works Recon s pohodlím a efektivitou Body Geometry je to pravé více pro vás! Naše exkluzivní STRIDE technologie spojuje v přední části podrážky skelná vlákna s materiálem TPU, díky kterému je umožněn přirozený pohyb chodidla i mimo kolo. I tak tuhost podrážky zůstává na indexu 6.0, takže o výkon si nemusíš dělat starosti. Pata je mírně zvednutá, takže při chůzi si budete připadat opravdu přirozeně. Abychom zvýšili trakci podrážky v jakýchkoli podmínkách, pokryli jsme nylonovou podrážku naší směsí SlipNote. Ve vlhkých podmínkách díky síťovině XPEL nezůstane v tretrách Recon 2.0 vlhkost dlouho a rychle uschnou. Díky systému zapínání pomocí Dual L6-Snap Boa kolečka a suchého zipu v přední části tretry je možné mikro-nastavení pro přizpůsobení utažení na celodenní výkon a pohodlí, bez ohledu na to, jestli zrovna jedete na gravel kole, brázdíte trail na nějakém XC biku nebo jste prostě jen na cyklo-túře. Hlavní přednosti Technologie STRIDE a materiál TPU pro přirozený pohyb chodidla. Směs SlipNote Materiál ze síťoviny XPEL skvěle odvádí vlhkost. Zapínání pomocí koleček BOA® L6-Snap umožňuje mikro nastavení i během jízdy. Patentovaná SlipNot™ gumová ochrana podrážky svým vzorkem poskytuje báječnou trakci na jakémkoli terénu. Přední špunty jsou odnímatelné. Otvory se závity pro zarážky jsou kompatibilní s většinou dvou-šroubých MTB systémů. Přibližná hmotnost: 357 g méně

3 799.00 Kč

Jen proto, že vyhrát světový pohár XC není zrovna na vašem seznamu úkolů, neznamená, že si neceníte výkonu a pohodlí. Recon 2.0 inspirovaný S-Works Recon s pohodlím a efektivitou Body Geometry je to pravé více pro vás! Naše exkluzivní STRIDE technologie spojuje v přední části podrážky skelná vlákna s materiálem TPU, díky kterému je umožněn přirozený pohyb chodidla i mimo kolo. I tak tuhost podrážky zůstává na indexu 6.0, takže o výkon si nemusíš dělat starosti. Pata je mírně zvednutá, takže při chůzi si budete připadat opravdu přirozeně. Abychom zvýšili trakci podrážky v jakýchkoli podmínkách, pokryli jsme nylonovou podrážku naší směsí SlipNote. Ve vlhkých podmínkách díky síťovině XPEL nezůstane v tretrách Recon 2.0 vlhkost dlouho a rychle uschnou. Díky systému zapínání pomocí Dual L6-Snap Boa kolečka a suchého zipu v přední části tretry je možné mikro-nastavení pro přizpůsobení utažení na celodenní výkon a pohodlí, bez ohledu na to, jestli zrovna jedete na gravel kole, brázdíte trail na nějakém XC biku nebo jste prostě jen na cyklo-túře. Hlavní přednosti Technologie STRIDE a materiál TPU pro přirozený pohyb chodidla. Směs SlipNote Materiál ze síťoviny XPEL skvěle odvádí vlhkost. Zapínání pomocí koleček BOA® L6-Snap umožňuje mikro nastavení i během jízdy. Patentovaná SlipNot™ gumová ochrana podrážky svým vzorkem poskytuje báječnou trakci na jakémkoli terénu. Přední špunty jsou odnímatelné. Otvory se závity pro zarážky jsou kompatibilní s většinou dvou-šroubých MTB systémů. Přibližná hmotnost: 357 g méně

3 799.00 Kč

Jen proto, že vyhrát světový pohár XC není zrovna na vašem seznamu úkolů, neznamená, že si neceníte výkonu a pohodlí. Recon 2.0 inspirovaný S-Works Recon s pohodlím a efektivitou Body Geometry je to pravé více pro vás! Naše exkluzivní STRIDE technologie spojuje v přední části podrážky skelná vlákna s materiálem TPU, díky kterému je umožněn přirozený pohyb chodidla i mimo kolo. I tak tuhost podrážky zůstává na indexu 6.0, takže o výkon si nemusíš dělat starosti. Pata je mírně zvednutá, takže při chůzi si budete připadat opravdu přirozeně. Abychom zvýšili trakci podrážky v jakýchkoli podmínkách, pokryli jsme nylonovou podrážku naší směsí SlipNote. Ve vlhkých podmínkách díky síťovině XPEL nezůstane v tretrách Recon 2.0 vlhkost dlouho a rychle uschnou. Díky systému zapínání pomocí Dual L6-Snap Boa kolečka a suchého zipu v přední části tretry je možné mikro-nastavení pro přizpůsobení utažení na celodenní výkon a pohodlí, bez ohledu na to, jestli zrovna jedete na gravel kole, brázdíte trail na nějakém XC biku nebo jste prostě jen na cyklo-túře. Hlavní přednosti Technologie STRIDE a materiál TPU pro přirozený pohyb chodidla. Směs SlipNote Materiál ze síťoviny XPEL skvěle odvádí vlhkost. Zapínání pomocí koleček BOA® L6-Snap umožňuje mikro nastavení i během jízdy. Patentovaná SlipNot™ gumová ochrana podrážky svým vzorkem poskytuje báječnou trakci na jakémkoli terénu. Přední špunty jsou odnímatelné. Otvory se závity pro zarážky jsou kompatibilní s většinou dvou-šroubých MTB systémů. Přibližná hmotnost: 357 g méně

3 799.00 Kč

Jen proto, že vyhrát světový pohár XC není zrovna na vašem seznamu úkolů, neznamená, že si neceníte výkonu a pohodlí. Recon 2.0 inspirovaný S-Works Recon s pohodlím a efektivitou Body Geometry je to pravé více pro vás! Naše exkluzivní STRIDE technologie spojuje v přední části podrážky skelná vlákna s materiálem TPU, díky kterému je umožněn přirozený pohyb chodidla i mimo kolo. I tak tuhost podrážky zůstává na indexu 6.0, takže o výkon si nemusíš dělat starosti. Pata je mírně zvednutá, takže při chůzi si budete připadat opravdu přirozeně. Abychom zvýšili trakci podrážky v jakýchkoli podmínkách, pokryli jsme nylonovou podrážku naší směsí SlipNote. Ve vlhkých podmínkách díky síťovině XPEL nezůstane v tretrách Recon 2.0 vlhkost dlouho a rychle uschnou. Díky systému zapínání pomocí Dual L6-Snap Boa kolečka a suchého zipu v přední části tretry je možné mikro-nastavení pro přizpůsobení utažení na celodenní výkon a pohodlí, bez ohledu na to, jestli zrovna jedete na gravel kole, brázdíte trail na nějakém XC biku nebo jste prostě jen na cyklo-túře. Hlavní přednosti Technologie STRIDE a materiál TPU pro přirozený pohyb chodidla. Směs SlipNote Materiál ze síťoviny XPEL skvěle odvádí vlhkost. Zapínání pomocí koleček BOA® L6-Snap umožňuje mikro nastavení i během jízdy. Patentovaná SlipNot™ gumová ochrana podrážky svým vzorkem poskytuje báječnou trakci na jakémkoli terénu. Přední špunty jsou odnímatelné. Otvory se závity pro zarážky jsou kompatibilní s většinou dvou-šroubých MTB systémů. Přibližná hmotnost: 357 g méně

3 799.00 Kč
>