specialized rapide cl 50 disc satin carbonblack uni


Pro specialized rapide cl 50 disc satin carbonblack uni jsme našli více než 120 produktů. Udělejte si radost a pořiďte si specialized rapide cl 50 disc satin carbonblack uni za nejlepší nejlepší cenu na trhu.


Po návrhu zapletených kol CLX 50, jsme si uvědomili, že na trhu není moc relativně dostupných karbonových výpletů, které vydrží i dlouhodobé závodní nasazení. Proto jsme vyvinuli CL 50 Disc. Kombinací stejných ráfků jako více CLX 50 Disc, klasických kulatých drátů DT Swiss Competition, našich nábojů Aero Flange Disc s vnitřnostmi DT Swiss 350 a zapouzdřenými průmyslovými ložisky na ocelových kuličkách jsme vytvořili parádní zapletená kola za atraktivní cenu. Proč zrovna pro kotoučové brzdy? S ráfky pro kotoučové brzdy můžete zapomenout na kompromisy kvůli zakomponování brzdné plochy a vytvořit silnější a odolnější ráfek. Díky rozdílnému vrstvení karbonu oproti ráfkové variantě jsme zvýšili tuhost, přitom hmotnost je na úrovní ráfkového provedení. Navíc s kotoučovými brzdami brzdíte na všech podmínek, máte čitelné dávkování a větší odolnost proti přehřátí a následnému vadnutí. Využitím totožného ráfku jako CLX 50, CL 50s si přináší spoustu výhod jejich dražšího sourozence. Přestože CL 50 jsou váhově stále muší váha, aerodynamika je to, kde mají před konkurencí navrch. Využitím počítačového modelování a simulací jsme navrhli několik tvarů, které mohou udělat CL 50 tak rychlé a lehké, jak je jen možné. Po dlouhých analýzách jsme vybrali tři tvary, které jsme si fyzicky vyrobili na CNC strojích a podrobili je testování v našem větrném tunelu Win Tunnel. Ve větrném tunelu jsme testovali nejen naše, ale i konkurenční zapletená kola, obutá do totožných plášťů šíře 24c (reálná šíře 26c po nasazení na ráfek), abychom zamezili zkreslení díky rozdílným plášťům. Vybrali jsme tento nový standard, protože nejen že umožňuje vozit nižší tlaky (což má za následek větší pohodlí, ale také menší valivý odpor) ale v kombinaci se správnou šířkou ráfku jsou také více aerodynamické. Výsledek? 50mm hluboké, 1515 gramů vážící plášťový set zapletených kol, co se nezalekne závodů a vaše peněženka nemá infarkt při jejich nákupu. Typ ráfku: karbonový pro dušové pláště, tubeless-ready Materiál ráfku: karbon Brzdný povrch: lze použít pouze s kotoučovými brzdami Hloubka ráfku: 50 mm Šířka ráfku: 20,7 mm (vnitřní), 29,4 mm (vnější) Typ výpletu předního kola: Dvojité křížení/Radiální (2:1) Typ výpletu zadního kola: Jednoduché/Dvojité křížení (2:1) Počet paprsků: 21 přední, 24 zadní Typ paprsků: DT Swiss Competition Race T-head Typ matice: DT Swiss Pro LockBrass hexagonal Náboj předního kola: Roval AFD1, Centerlock, uzavřená kazetová ložiska, rychloupínák nebo 12mm pevná osa s koncovkami Náboj zadního kola: Roval AFD2, Centerlock, uzavřená kazetová ložiska, vnitřnosti DT Swiss 350, 11 rychlostí, rychloupínák nebo 142x12 mm pevná osa s koncovkami Způsob montáže: ručně postavené Navíc: ocelový rychloupínák Roval, Roval tubeless plugs a valves, přední rychloupínák & 12mm koncovky, zadní rychloupínák & 142x12 mm pevná osa s koncovkami Celková hmotnost páru zapletených kol: 1515 g méně

41 999.00 Kč

Po návrhu zapletených kol CLX 50, jsme si uvědomili, že na trhu není moc relativně dostupných karbonových výpletů, které vydrží i dlouhodobé závodní nasazení. Proto jsme vyvinuli CL 50. Kombinací stejných ráfků jako CLX více 50, klasických kulatých drátů DT Swiss Competition, našich nábojů Aero Flange Disc s vnitřnostmi DT Swiss 350 a zapouzdřenými průmyslovými ložisky na ocelových kuličkách jsme vytvořili parádní zapletená kola za atraktivní cenu. Využitím totožného ráfku jako CLX 50, si CL 50 přináší spoustu výhod jejich dražšího sourozence. Přestože CL 50 jsou hmotnostně stále muší váha, aerodynamika je to, kde mají před konkurencí navrch. Využitím počítačového modelování a simulací jsme navrhli několik tvarů, které mohou udělat CL 50 tak rychlá a lehká, jak je jen možné. Po dlouhých analýzách jsme vybrali tři tvary, které jsme si fyzicky vyrobili na CNC strojích a podrobili je testování v našem větrném tunelu. Ve větrném tunelu jsme testovali nejen naše, ale i konkurenční zapletená kola, obutá do totožných plášťů šíře 24c (reálná šíře 26c po nasazení na ráfek), abychom zamezili zkreslení díky rozdílným plášťům. Vybrali jsme tento nový standard, protože nejen že umožňuje vozit nižší tlaky (což má za následek větší pohodlí, ale také menší valivý odpor) ale v kombinaci se správnou šířkou ráfku jsou také více aerodynamické. Výsledek? 50 mm vysoký, 1465 gramů vážící plášťový set zapletených kol, co se nezalekne závodů a vaše peněženka nemá infarkt při jejich nákupu. Typ ráfku: karbonový pro dušové pláště, tubeless-ready Materiál ráfku: karbon Brzdný povrch: karbon Výška brzdného povrchu: 12 mm Hloubka ráfku: 50 mm Šířka ráfku: 20,7 mm (vnitřní), 29,4 mm (vnější) Typ výpletu předního kola: Radiální Typ výpletu zadního kola: Radiální/dvojité křížení (2:1) Počet paprsků: 16 přední, 21 zadní Typ paprsků: DT Swiss Competition Race T-head Typ matice: DT Swiss Pro LockBrass hexagonal Náboj předního kola: Roval AF1, uzavřená kazetová ložiska Náboj zadního kola: Roval AF1, uzavřená kazetová ložiska, vnitřnosti DT Swiss 350, 11 rychlostí Způsob montáže: ručně postavené Navíc: ocelový rychloupínák Roval, Roval tubeless plugs a valves, brzdové špalky SwissStop Black Prince méně

41 999.00 Kč

Jako první přišla zapletená kola CLX 64. Potom 32ky. Po dovršení několikanásobných vítězství v Grand Tour, Svěťácích a dalších nám došlo, že je ideální čas posunout se zase o kus vpřed. Potřebovali jsme vyvinout více opravdovou pecku. Zapletená kola, která by měla aerodynamické výhody 64ek a uměla stoupat jako 32ky. To vše se nám podařilo zhmotnit do nových CLX 50. V momentě, kdy jsme se rozhodli vrhnout se do návrhu CLX 50 Disc, jsme měli jasné cíle – vyrobit kola, která budou 48-54 mm vysoká, bezdušová (2Bliss Ready), aerodynamicky uzpůsobená a ultra široká s hmotností kolem 1400 gramů. Znamenalo to vypůjčit si některé techniky, které jsme použili u vývoje ostatních kol CLX. Pro úsporu hmotnosti jsme se inspirovali u našich CLX 32 a pro prvky aero jsme využili CLX 64. Jedině tak bylo možné vyrobit kola vyhovující všem našim požadavkům. Vytáhli jsme z rukávu všechna esa pro ušetření každého gramu bez toho, aniž bychom museli obětovat odolnost. Provedli jsme řadu studií u různých výšek ráfků, abychom se potkali s našimi striktními požadavky pro hmotnost a tuhost. Právě v tomto momentu jsme se rozhodli pro ráfek vysoký 50mm. Po určení nejvhodnější výšky jsme skočili po hlavě do určování nejvhodnějšího tvaru za pomoci počítačového modelování Computational Fluid Dynamics, aby se kola CLX 50 stala těmi nejrychlejšími. Chvíli to trvalo, ale nakonec se nám podařilo z mnoha kandidátů vybrat tři, které jsme následně zpracovali na CNC, nasadili do rámu kola a otestovali v našem větrném tunelu. Zde jsme testovali všechna naše zapletená kola, s plášti o šířce 24C, protože pneumatiky mohou celkový výkon zásadně ovlivnit. Po zvolení optimálního tvaru ráfku v závislosti na našich hmotnostních požadavcích, jsme se jej rozhodli doplnit o náboj Aero Flange (AF) s vnitřní konstrukcí DT Swiss 240, která disponuje legendárními ložisky CeramicSpeed a 21 paprsky DT Swiss Aerolite. Pak už jen zbývalo finální testování. A výsledek? Výška 50mm a hmotnost kola 770 gramů neznamená pouze o 200 gramů nižší váhu, než jakou najdete u závodních kol, ale také se podle nejrůznějších srovnávacích testů ukázalo, že jsou CLX 50 rychlejší, než většina kol ve své kategorii. Typ ráfku: Karbon, plášťový, bezdušový (2bliss-ready) Materiál ráfku: Karbon Brzdný povrch: karbon Výška brzdné plochy: 12 mm Výška ráfku: 50 mm Šířka ráfku: vnitřní 20,7 mm, vnější 29,4 mm Typ výpletu: Radiální/Dvojité křížení (2:1) Počet paprsků: 21 Typ paprsků: DT Swiss Aerolite T-head Typ niplů: DT Swiss Pro Lock hexagonal Náboj zadního kola: Roval AF1, ložiska CeramicSpeed, vnitřnosti DT Swiss 240, 11 rychlostí Způsob montáže: ručně postavené Navíc: polstrovaný obal na kolo Roval, Roval rychloupínák, Brzdové destičky SwissStop Black Prince Hmotnost: 770 g méně

36 699.00 Kč

Jako první přišla zapletená kola CLX 64. Potom 32ky. Po dovršení několikanásobných vítězství v Grand Tour, Svěťácích a dalších nám došlo, že je ideální čas posunout se zase o kus vpřed. Potřebovali jsme vyvinout více opravdovou pecku. Zapletená kola, která by měla aerodynamické výhody 64ek a uměla stoupat jako 32ky. To vše se nám podařilo zhmotnit do nových CLX 50. V momentě, kdy jsme se rozhodli vrhnout se do návrhu CLX 50 Disc, jsme měli jasné cíle – vyrobit kola, která budou 48-54 mm vysoká, bezdušová (2Bliss Ready), aerodynamicky uzpůsobená a ultra široká s hmotností kolem 1400 gramů. Znamenalo to vypůjčit si některé techniky, které jsme použili u vývoje ostatních kol CLX. Pro úsporu hmotnosti jsme se inspirovali u našich CLX 32 a pro prvky aero jsme využili CLX 64. Jedině tak bylo možné vyrobit kola vyhovující všem našim požadavkům. Vytáhli jsme z rukávu všechna esa pro ušetření každého gramu bez toho, aniž bychom museli obětovat odolnost. Provedli jsme řadu studií u různých výšek ráfků, abychom se potkali s našimi striktními požadavky pro hmotnost a tuhost. Právě v tomto momentu jsme se rozhodli pro ráfek vysoký 50mm. Po určení nejvhodnější výšky jsme skočili po hlavě do určování nejvhodnějšího tvaru za pomoci počítačového modelování Computational Fluid Dynamics, aby se kola CLX 50 stala těmi nejrychlejšími. Chvíli to trvalo, ale nakonec se nám podařilo z mnoha kandidátů vybrat tři, které jsme následně zpracovali na CNC, nasadili do rámu kola a otestovali v našem větrném tunelu. Zde jsme testovali všechna naše zapletená kola, s plášti o šířce 24C, protože pneumatiky mohou celkový výkon zásadně ovlivnit. Po zvolení optimálního tvaru ráfku v závislosti na našich hmotnostních požadavcích, jsme se jej rozhodli doplnit o náboj Aero Flange (AF), která disponuje legendárními ložisky CeramicSpeed a 16 paprsky DT Swiss Aerolite. Pak už jen zbývalo finální testování. A výsledek? Výška 50mm a hmotnost páru 1375 gramů neznamená pouze o 200 gramů nižší váhu, než jakou najdete u závodních kol, ale také se podle nejrůznějších srovnávacích testů ukázalo, že jsou CLX 50 rychlejší, než většina kol ve své kategorii. Typ ráfku: Karbon, plášťový, bezdušový (2bliss-ready) Materiál ráfku: Karbon Brzdný povrch: karbon Výška brzdné plochy: 12 mm Výška ráfku: 50 mm Šířka ráfku: vnitřní 20,7 mm, vnější 29,4 mm Typ výpletu: Radiální Počet paprsků: 16 Typ paprsků: DT Swiss Aerolite T-head Typ niplů: DT Swiss Pro Lock hexagonal Náboj zadního kola: Roval AF1, ložiska CeramicSpeed Způsob montáže: ručně postavené Navíc: polstrovaný obal na kolo Roval, Roval rychloupínák, Brzdové destičky SwissStop Black Prince Hmotnost: 607 g méně

25 999.00 Kč

CLX 64 byl vyvinut v našem aerodynamickém tunelu a zkonstruován, aby pasoval na na nejrychlejší plášť na světě - S-Works Turbo. Společně vytvářejí nejrychlejší zapletené závodní silniční kolo, jaké kdy bylo vyrobeno. Ráfek je více tubeless ready a díky své vnitřní šířce 21 mm ještě zvětšuje objem pláště, což zvyšuje jeho dotykovou plochu. S tímto kolem získáte výhodu konstrukčního přístupu Disc-first, která spojuje rychlost, nízkou hmotnost a neuvěřitelnou schopnost brzdit.Typ ráfku: karbonový pro dušové pláště, tubeless-readyMateriál ráfku: karbonBrzdný povrch: lze použít pouze s kotoučovými brzdamiHloubka ráfku: 64 mmŠířka ráfku: 20.7 mm (vnitřní), 29.9 mm (vnější)Typ výpletu: Two-cross/Radial (2:1)Počet paprsků: 21Typ paprsků: DT Swiss Aerolite T-headTyp matice: DT Swiss Pro Lock hexagonalNáboj předního kola: Roval AFD1, Centerlock, ložiska CeramicSpeed, rychloupínák nebo 12mm pevná osa s koncovkamiZpůsob montáže: ručně postavenéNavíc: polstrovaný obal na kolo Roval, Roval rychloupínák, záslepky ráfku Roval a bezdušový ventilek, 12mm pevná osa & rychloupínák s koncovkamiHmotnost: 735 g méně

25 999.00 Kč

CLX 64 byl vyvinut v našem aerodynamickém tunelu a zkonstruován, aby pasoval na na nejrychlejší plášť na světě - S-Works Turbo. Společně vytvářejí nejrychlejší závodní zapletené silniční kolo, jaké kdy bylo vyrobeno. Ráfek je více tubeless ready a díky své vnitřní šířce 21 mm ještě zvětšuje objem pláště, což zvyšuje jeho dotykovou plochu. S tímto kolem získáte výhodu konstrukčního přístupu Disc-first, která spojuje rychlost, nízkou hmotnost a neuvěřitelnou schopnost brzdit.Typ ráfku: karbonový pro dušové pláště, tubeless-readyMateriál ráfku: karbonBrzdný povrch: lze použít pouze s kotoučovými brzdamiHloubka ráfku: 64 mmŠířka ráfku: 20.7 mm (vnitřní), 29.9 mm (vnější)Typ výpletu: One-cross/Two-cross (2:1)Počet paprsků: 24Typ paprsků: DT Swiss Aerolite T-headTyp matice: DT Swiss Pro Lock hexagonalNáboj zadního kola: Roval AFD2, Centerlock, ložiska CeramicSpeed, vnitřnosti DT Swiss 240, 11 rychlostí, rychloupínák nebo 142x12 mm pevná osa s koncovkamiZpůsob montáže: ručně postavenéNavíc: polstrovaný obal na kolo Roval, Roval rychloupínák, záslepky ráfku Roval a bezdušový ventilek, 142x12 mm pevná osa & rychloupínák s koncovkamiHmotnost: 880 g méně

36 699.00 Kč

Sice je ráfek CLX 32 nejlehčím a nejvíc aero ve své kategorii, ale má také mnoho dalších předností. Je odolný, 2Bliss Ready a díky tomu, že se jedná o karbonový ráfek s širokým profilem, více je připraven zvládnout kde jaké dobrodružství. Proto jsme vyrobili sadu zapletených kol CLX 32 650b Disc. Chtěli jsme vytvořit lehkou sadu kol, která budou fungovat i na pluskových velikostech plášťů - díky tomu mohou být použity od asfaltu, po štěrk. A ano, zatímco se mnoho z vás rozhodlo pro toto použití využít MTB zapletená kola věřte, že CLX 32 650b Disc mají mnoho výhod. Za prvé, zatímco hodně MTB zapletených kol má náboje, které lze použít na hodně druhů os, ne moc jich je kompatibilních s 12 mm silniční pevnou osou. Za druhé, MTB zapletená kola jsou často dodávána s 11ti rychlostním ořechem na SRAM XD a Shimano, nebo na 10ti rychlostní silniční řazení, což není kompatibilní s 11ti rychlostními silničním kazetami. A na konec, většina MTB zapletených kol používá standardně 6ti šroubové uchycení kotouče na náboj více, než Center Lock na silničních kolech. S vnitřní šířkou 21 mm jsou CLX 32 650b Disc použitelné na mnoho XC MTB kol a to se dobře páruje s 650+ silničními a gravel plášti. A s plášti 42-47 mm a 650+ plášť a ráfek je jejich interakce stejně důležitá jako plášť samotný - příliš úzká bude na ráfku příliš zaoblená a naopak. V obou případech se vám dostane mizerných ovládacích vlastností. Každý pár kol CLX 32 650b Disc také využívá legendární ložiska CeramicSpeed a je dodáván s polstrovaných obalem, rychloupínákem, záslepkami pro bezdušové použití a bezdušovými ventilky. Typ ráfku: Karbon, plášťový, bezdušový (2bliss-ready) Materiál ráfku: karbon Brzdný povrch: lze použít pouze s kotoučovými brzdami Výška ráfku: 32 mm Šířka ráfku: 20,7 mm (vnitřní) Typ výpletu: Jednoduché/dvojité křížení (2:1) Počet paprsků: 24 Typ paprsků: DT Swiss Aerocomp (L)/Aerolite (R) T-head Typ niplů: DT Swiss Pro Lock hexagonal Náboj zadního kola: Roval AFD2, Centerlock, ložiska CeramicSpeed, vnitřnosti DT Swiss 240, 11 rychlostí, rychloupínák nebo 142x12 mm pevná osa s koncovkami Způsob montáže: ručně postavené Navíc: polstrovaný obal na kolo Roval, Roval rychloupínák, záslepky ráfku Roval a bezdušový ventilek, 142x12 mm pevná osa & rychloupínák s koncovkami Hmotnost celého setu: 1290 g méně

63 899.00 Kč

Jako první přišla zapletená kola CLX 64. Potom 32ky. Po dovršení několikanásobných vítězství v Grand Tour, Svěťácích a dalších nám došlo, že je ideální čas posunout se zase o kus vpřed. Potřebovali jsme vyvinout více opravdovou pecku. Zapletená kola, která by měla aerodynamické výhody 64ek a uměla stoupat jako 32ky. To vše se nám podařilo zhmotnit do nových CLX 50. V momentě, kdy jsme se rozhodli vrhnout se do návrhu CLX 50 Disc, jsme měli jasné cíle – vyrobit kola, která budou 48-54 mm vysoká, bezdušová (2Bliss Ready), aerodynamicky uzpůsobená a ultra široká s hmotností kolem 1400 gramů. Znamenalo to vypůjčit si některé techniky, které jsme použili u vývoje ostatních kol CLX. Pro úsporu hmotnosti jsme se inspirovali u našich CLX 32 a pro prvky aero jsme využili CLX 64. Jedině tak bylo možné vyrobit kola vyhovující všem našim požadavkům. Vytáhli jsme z rukávu všechna esa pro ušetření každého gramu bez toho, aniž bychom museli obětovat odolnost. Provedli jsme řadu studií u různých výšek ráfků, abychom se potkali s našimi striktními požadavky pro hmotnost a tuhost. Právě v tomto momentu jsme se rozhodli pro ráfek vysoký 50mm. Po určení nejvhodnější výšky jsme skočili po hlavě do určování nejvhodnějšího tvaru za pomoci počítačového modelování Computational Fluid Dynamics, aby se kola CLX 50 stala těmi nejrychlejšími. Chvíli to trvalo, ale nakonec se nám podařilo z mnoha kandidátů vybrat tři, které jsme následně zpracovali na CNC, nasadili do rámu kola a otestovali v našem větrném tunelu. Zde jsme testovali všechna naše zapletená kola, s plášti o šířce 24C, protože pneumatiky mohou celkový výkon zásadně ovlivnit. Po zvolení optimálního tvaru ráfku v závislosti na našich hmotnostních požadavcích, jsme se jej rozhodli doplnit o náboj Aero Flange (AF), která disponuje legendárními ložisky CeramicSpeed a 16 paprsky DT Swiss Aerolite. Pak už jen zbývalo finální testování. A výsledek? Výška 50mm a hmotnost páru 1230 gramů neznamená pouze o 275 gramů nižší váhu, než jakou najdete u závodních kol, ale také se podle nejrůznějších srovnávacích testů ukázalo, že jsou CLX 50 rychlejší, než většina kol ve své kategorii. Typ ráfku: galuskový z karbonu Materiál ráfku: Karbon Brzdný povrch: karbon Výška brzdné plochy: 12 mm Výška ráfku: 50 mm Šířka ráfku: vnitřní 27,4 mm Typ výpletu: Radiální Počet paprsků: 16 Typ paprsků: DT Swiss Aerolite T-head Typ niplů: DT Swiss Pro Lock hexagonal Náboj zadního kola: Roval AF1, ložiska CeramicSpeed Způsob montáže: ručně postavené Navíc: polstrovaný obal na kolo Roval, Roval rychloupínák, Brzdové destičky SwissStop Black Prince Hmotnost: 535 g méně

26 599.00 Kč

Jako první přišla zapletená kola CLX 64. Potom 32ky. Po dovršení několikanásobných vítězství v Grand Tour, Svěťácích a dalších nám došlo, že je ideální čas posunout se zase o kus vpřed. Potřebovali jsme vyvinout více opravdovou pecku. Zapletená kola, která by měla aerodynamické výhody 64ek a uměla stoupat jako 32ky. To vše se nám podařilo zhmotnit do nových CLX 50. V momentě, kdy jsme se rozhodli vrhnout se do návrhu CLX 50 Disc, jsme měli jasné cíle – vyrobit kola, která budou 48-54 mm vysoká, bezdušová (2Bliss Ready), aerodynamicky uzpůsobená a ultra široká s hmotností kolem 1400 gramů. Znamenalo to vypůjčit si některé techniky, které jsme použili u vývoje ostatních kol CLX. Pro úsporu hmotnosti jsme se inspirovali u našich CLX 32 a pro prvky aero jsme využili CLX 64. Jedině tak bylo možné vyrobit kola vyhovující všem našim požadavkům. Vytáhli jsme z rukávu všechna esa pro ušetření každého gramu bez toho, aniž bychom museli obětovat odolnost. Provedli jsme řadu studií u různých výšek ráfků, abychom se potkali s našimi striktními požadavky pro hmotnost a tuhost. Právě v tomto momentu jsme se rozhodli pro ráfek vysoký 50mm. Po určení nejvhodnější výšky jsme skočili po hlavě do určování nejvhodnějšího tvaru za pomoci počítačového modelování Computational Fluid Dynamics, aby se kola CLX 50 stala těmi nejrychlejšími. Chvíli to trvalo, ale nakonec se nám podařilo z mnoha kandidátů vybrat tři, které jsme následně zpracovali na CNC, nasadili do rámu kola a otestovali v našem větrném tunelu. Zde jsme testovali všechna naše zapletená kola, s plášti o šířce 24C, protože pneumatiky mohou celkový výkon zásadně ovlivnit. Po zvolení optimálního tvaru ráfku v závislosti na našich hmotnostních požadavcích, jsme se jej rozhodli doplnit o náboj Aero Flange (AF), která disponuje legendárními ložisky CeramicSpeed a 21 paprsky DT Swiss Aerolite. Pak už jen zbývalo finální testování. A výsledek? Výška 50mm a hmotnost páru 1230 gramů neznamená pouze o 275 gramů nižší váhu, než jakou najdete u závodních kol, ale také se podle nejrůznějších srovnávacích testů ukázalo, že jsou CLX 50 rychlejší, než většina kol ve své kategorii. Typ ráfku: galuskový z karbonu Materiál ráfku: Karbon Brzdný povrch: karbon Výška brzdné plochy: 12 mm Výška ráfku: 50 mm Šířka ráfku: vnitřní 27,4 mm Typ výpletu: Radiální/Dvojité křížení (2:1) Počet paprsků: 21 Typ paprsků: DT Swiss Aerolite T-head Typ niplů: DT Swiss Pro Lock hexagonal Náboj zadního kola: Roval AF1, ložiska CeramicSpeed, vnitřnosti DT Swiss 240, 11 rychlostí Způsob montáže: ručně postavené Navíc: polstrovaný obal na kolo Roval, Roval rychloupínák, Brzdové destičky SwissStop Black Prince Hmotnost: 695 g méně

37 299.00 Kč

Cíl vytvořit lehkou sadu zapletených kol jsme pojali jinak, než vytvořit další vrchařský výplet. Chtěli jsme co nejlehčí zapletená kola pro kotoučové brzdy, která budou mít zároveň aerodynamiku výpletů s až 2x tak vysokými více ráfky. Dalo to fušku a nakonec jsou CLX 32 Tubular Disc nejen lehká a aerodynamicky daleko před konkurencí, ale dokáží přenášet brzdnou účinnost a sílu záběru do pedálů za všech podmínek, mají zvýšenou odolnost proti nárazům a specifické vrstvením karbonu na ráfcích. Díky absenci ráfkových čelistí umožnilo vytvořit lehčí, přitom tužší ráfek. Na počátku vývoje byl jeden z hlavních cílů nízká hmotnost. Díky dostupným znalostem a technologiím jsme předem věděli kam až můžeme zajít. Další na řadě byla aerodynamika. Celý proces začal navržením a testováním přes 150 individuálních tvarů ráfků pro výběr toho optimálního. Nekonečný počet počítačových modelů a testů, hodin ve větrném tunelu a litrů kafe má za výsledek 32 mm vysoký ráfek, který strávil ve větrném tunelu více času než kterékoliv jiné kolo. Jakmile jsme našli nejvíce aerodynamický tvar, s výškou 32 mm, vrátili jsme se zpět k hmotnosti. Ve vývoji jsme zkoušeli přes 40 různých možností vrstvení karbonu, abychom dosáhli vytyčené nízké hmotnosti. Všechna ta práce dělá CLX 32 Disc lehčí a rychlejší než konkurenci. CLX 32 Disc výplet vznikl spojením s naším nábojem Aero Flange (AF), zapleteným do drátů DT Swiss Aero. Výsledkem je 680 gramů vážící, 21 mm široké (vnitřní šířka) zadní kolo s nízkou obvodovou hmotností a nízkým momentem setrvačnosti. V cyklistice je moment setrvačnosti množství energie, které je třeba vynaložit pro zrychlení nebo zastavení, takže zapletené kolo s lehounkými ráfky jakým je CLX 32 lehce zrychluje, snadno zpomaluje a mění směr při vynaložení menších sil. Ale proč jsou ty ráfky tak široké? Větší šířka ráfku přináší tři hlavní výhody - pevnější a tužší ráfek, hladší přechod mezi ráfkem a pláštěm při použití širších plášťů (zlepšuje aerodynamiku a valivý odpor) a lepší podpora bočnic plášťů v zatáčkách. Zlepšíme tak přilnavost a dodáme větší jistotu když je potřeba rychle vykroužit sérii zatáček. Každé kolo je osazeno keramickými ložisky CeramicSpeed a je dodáváno v polstrovaném vaku, s rychloupínáky, bezdušovými záslepkami a ventilky. Typ ráfku: galuskový z karbonu Materiál ráfku: karbon Brzdný povrch: lze použít pouze s kotoučovými brzdami Hloubka ráfku: 32 mm Šířka ráfku: 27.1 mm (vnější) Typ výpletu: Jednoduché/dvojité křížení (2:1) Počet paprsků: 24 Typ paprsků: DT Swiss Aerolite (L)/Aerocomp (R) T-head Typ matice: DT Swiss Pro Lock hexagonal Náboj zadního kola: Roval AFD2, Centerlock, ložiska CeramicSpeed, vnitřnosti DT Swiss 240, 11 rychlostí, rychloupínák nebo 142x12 mm pevná osa s koncovkami Způsob montáže: ručně postavené Navíc: polstrovaný obal na kolo Roval, Roval rychloupínák, záslepky ráfku Roval a bezdušový ventilek, 142x12 mm pevná osa & rychloupínák s koncovkami Hmotnost: 680 g méně

36 699.00 Kč

Zapletené přední galuskové kolo Roval CLX 32 Disc má bezesporu jeden z nejlehčích karbonových ráfků, jaký jsme kdy vyrobili, což ale neznamená, že za jeho nízkou hmotnost zaplatíte snížením jeho výkonu. Naopak, díky jeho více propracované konstrukci a laboratornímu testování jsme dokázali vyrobit kolo, které váží 550 gramů, a přitom je dostatečně pevné pro cyklokrosové závody a zároveň dostatečně lehké, aby bylo vyhovělo požadavkům vrchařů na závodech Grand Tour. Nízká setrvačnost a velká tuhost pomáhají kolu zrychlit a měnit směr na pětníku. Toto kolo nízký profil ráfku a také jsme zapracovali na aerodynamice. Kolo CLX 32 bylo zkonstruováno v CFD s 26mm šířkou pláště a modelováno v našem vlastním aerodynamickém tunelu, aby jeho ráfek byl skoro stejně aerodynamický, jako jiné, dvakrát tak hluboké ráfky. Aerodynamické středy Roval s designem zaměřeným na disky a ložiska CeramicSpeed doplňují tento rychlostní set. Kola CLX 32 bezesporu zavádějí novou éru lehkých závodních silničních kol.Typ ráfku: galuskový z karbonuMateriál ráfku: karbonBrzdný povrch: lze použít pouze s kotoučovými brzdamiHloubka ráfku: 32 mmŠířka ráfku: 27.1 mm (vnější)Typ výpletu: Two-cross/Radial (2:1)Počet paprsků: 21Typ paprsků: DT Swiss Aerolite (L)/Aerocomp (R) T-headTyp matice: DT Swiss Pro Lock hexagonalNáboj předního kola: Roval AFD1, Centerlock, ložiska CeramicSpeed, rychloupínák nebo 12mm pevná osa s koncovkamiZpůsob montáže: ručně postavenéNavíc: polstrovaný obal na kolo Roval, Roval rychloupínák, 12mm pevná osa & rychloupínák s koncovkamiHmotnost: 550 g méně

25 999.00 Kč

CLX 64 byl vyvinut v našem aerodynamickém tunelu a zkonstruován, aby pasoval na na nejrychlejší plášť na světě - S-Works Turbo. Společně vytvářejí nejrychlejší závodní zapletené silniční kolo, jaké kdy bylo vyrobeno. Ráfek je více tubeless-ready a jeho vnitřní šířka 21 mm zvyšuje objem pláště, což zvyšuje jeho dotykovou plochu.Typ ráfku: karbonový pro dušové pláště, tubeless-readyMateriál ráfku: karbonBrzdný povrch: lze použít pouze s kotoučovými brzdamiVýška brzdné plochy: 12 mmHloubka ráfku: 64 mmŠířka ráfku: 20.7 mm (vnitřní), 29.9 mm (vnější)Typ výpletu: RadialPočet paprsků: 16Typ paprsků: DT Swiss Aerolite T-headTyp matice: DT Swiss Pro Lock hexagonalNáboj předního kola: Roval AFD1, Centerlock, ložiska CeramicSpeed,Způsob montáže: ručně postavenéNavíc: polstrovaný obal na kolo Roval, Roval rychloupínák, záslepky ráfku Roval a bezdušový ventilek, brzdové destičky SwissStop Black PrinceHmotnost: 695 g méně

25 999.00 Kč

CLX 64 byl vyvinut v našem aerodynamickém tunelu a zkonstruován, aby pasoval na na nejrychlejší plášť na světě - S-Works Turbo. Společně vytvářejí nejrychlejší závodní zapletené silniční kolo, jaké kdy bylo vyrobeno. Ráfek je více tubeless-ready a jeho vnitřní šířka 21 mm zvyšuje objem pláště, což zvyšuje jeho dotykovou plochu.Typ ráfku: karbonový pro dušové pláště, tubeless-readyMateriál ráfku: karbonBrzdný povrch: karbonové vláknoVýška brzdné plochy: 12 mmHloubka ráfku: 64 mmŠířka ráfku: 20.7 mm (vnitřní), 29.9 mm (vnější)Typ výpletu: radiální/Two-cross (2:1)Počet paprsků: 21Typ paprsků: DT Swiss Aerolite T-headTyp matice: DT Swiss Pro Lock hexagonalNáboj zadního kola: Roval AF1, ložiska CeramicSpeed, vnitřnosti DT Swiss 240, 11 rychlostíZpůsob montáže: ručně postavenéNavíc: polstrovaný obal na kolo Roval, Roval rychloupínák, záslepky ráfku Roval a bezdušový ventilek, brzdové destičky SwissStop Black PrinceHmotnost: 850 g méně

36 699.00 Kč

Zapletené přední kolo The Roval CLX 32 Disc má bezesporu jeden z nejlehčích karbonových ráfků, jaký jsme kdy vyrobili, což ale nezamená, že za jeho nízkou hmotnost zaplatíte nížším výkonem. Naopak, díky jeho propracované více konstrukci a laboratornímu testování jsme dokázali vyrobit kolo, které váží 550 gramů, a přitom je dostatečně pevné pro cyklokrosové závody a zároveň dostatečně lehké, aby bylo vyhovělo požadavkům vrchařů na závodech Grand Tour. Nízká setrvačnost a velká tuhost pomáhají kolu zrychlit a měnit směr na pětníku. Toto kolo nízký profil ráfku a také jsme zapracovali na aerodynamice. Kolo CLX 32 bylo zkonstruováno v CFD s 26mm šířkou pláště a modelováno v našem vlastním aerodynamickém tunelu, aby jeho ráfek byl skoro stejně aerodynamický, jako jiné, dvakrát tak hluboké ráfky. Navíc, jeho ráfek je tubeless ready, má vnitřní šířku 21 mm, díky čemuž lépe podporuje plášť, což zvyšuje pohodlí a stabilitu v zatáčkách a ve sjezdech. A nakonec, aerodynamické středy Roval a ložiska CeramicSpeed doplňují tuto rychlostní sadu. Kola CLX 32 bezesporu zavádějí novou éru lehkých závodních silničních kol.Typ ráfku: karbonový pro dušové pláště, tubeless-readyMateriál ráfku: karbonBrzdný povrch: karbonové vláknoVýška brzdné plochy: 12 mmHloubka ráfku: 32 mmŠířka ráfku: 20.7 mm (vnitřní), 28.1 mm (vnější)Typ výpletu: radiálníPočet paprsků: 16Typ paprsků: DT Swiss Aerolite T-headTyp matice: DT Swiss Pro Lock hexagonalNáboj předního kola: Roval AF1, Ložiska CeramicSpeedZpůsob montáže: ručně postavenéNavíc: polstrovaný obal na kolo Roval, Roval rychloupínák, záslepky ráfku Roval a bezdušový ventilek, Brzdové destičky SwissStop Black PrinceHmotnost: 550 g méně

25 999.00 Kč

Zapletené zadní kolo Roval CLX 32 Disc má bezesporu jeden z nejlehčích karbonových ráfků, jaký jsme kdy vyrobili, což ale nezamená, že za jeho nízkou hmotnost zaplatíte snížením jeho výkonu. Naopak, díky jeho propracované více konstrukci a laboratornímu testování jsme dokázali vyrobit kolo, které váží 550 gramů, a přitom je dostatečně pevné pro cyklokrosové závody a zároveň dostatečně lehké, aby bylo vyhovělo požadavkům vrchařů na závodech Grand Tour. Nízká setrvačnost a velká tuhost pomáhají kolu zrychlit a měnit směr na pětníku. Toto kolo nízký profil ráfku a také jsme zapracovali na aerodynamice. Kolo CLX 32 bylo zkonstruováno v CFD s 26mm šířkou pláště a modelováno v našem vlastním aerodynamickém tunelu, aby jeho ráfek byl skoro stejně aerodynamický, jako jiné, dvakrát tak hluboké ráfky. Navíc, jeho ráfek je tubeless ready, má vnitřní šířku 21 mm, díky čemuž lépe podporuje plášť, což zvyšuje pohodlí a stabilitu v zatáčkách a ve sjezdech. A nakonec, Aerodynamické středy Roval s designem zaměřeným na disky jsou osazeny ořechem DT 240 a s ložisky CeramicSpeed vytvářejí set schopný rychle reagovat. Kola CLX 32 bezesporu zavádějí novou éru lehkých závodních silničních kol.Typ ráfku: karbonový pro dušové pláště, tubeless-readyMateriál ráfku: karbonBrzdný povrch: karbonové vláknoVýška brzdné plochy: 12 mmHloubka ráfku: 32 mmŠířka ráfku: 20.7 mm (vnitřní), 28.1 mm (vnější)Typ výpletu: radiální/Two-cross (2:1)Počet paprsků: 24Typ paprsků: DT Swiss Aerolite T-headTyp matice: DT Swiss Pro Lock hexagonalNáboj zadního kola: Roval AF1, ložiska CeramicSpeed, vnitřnosti DT Swiss 240, 11 rychlostíZpůsob montáže: ručně postavenéNavíc: polstrovaný obal na kolo Roval, Roval rychloupínák, záslepky ráfku Roval a bezdušový ventilek, Brzdové destičky SwissStop Black PrinceHmotnost: 730 g méně

36 699.00 Kč

Zapletené přední galuskové kolo Roval CLX 32 má bezesporu jeden z nejlehčích karbonových ráfků, jaký jsme kdy vyrobili, což ale neznamená, že za jeho nízkou hmotnost zaplatíte snížením jeho výkonu. Naopak, díky jeho propracované více konstrukci a laboratornímu testování jsme dokázali vyrobit kolo, které váží 490 gramů, a přitom je dostatečně pevné pro cyklokrosové závody a zároveň dostatečně lehké, aby bylo vyhovělo požadavkům vrchařů na závodech Grand Tour. Nízká setrvačnost a velká tuhost pomáhají kolu zrychlit a měnit směr na pětníku. Toto kolo nízký profil ráfku a také jsme zapracovali na aerodynamice. Kolo CLX 32 bylo zkonstruováno v CFD s 26mm-wide šířkou pláště a modelováno v našem vlastním aerodynamickém tunelu, aby jeho ráfek byl skoro stejně aerodynamický, jako jiné, dvakrát tak hluboké ráfky. Aerodynamické středy Roval s designem zaměřeným na disky a ložiska CeramicSpeed doplňují tento rychlostní set. Kola CLX 32 bezesporu zavádějí novou éru lehkých závodních silničních kol.Typ ráfku: galuskový z karbonuMateriál ráfku: karbonBrzdný povrch: karbonové vláknoVýška brzdné plochy: 12 mmHloubka ráfku: 32 mmŠířka ráfku: 27.1 mm (vnější)Typ výpletu: radiálníPočet paprsků: 16Typ paprsků: DT Swiss Aerolite T-headTyp matice: DT Swiss Pro Lock hexagonalNáboj předního kola: Roval AF1, Ložiska CeramicSpeedZpůsob montáže: ručně postavenéNavíc: polstrovaný obal na kolo Roval, Roval rychloupínák, brzdové destičky SwissStop Black PrinceHmotnost: 490 g méně

25 999.00 Kč

CLX 64 Track Tubular byly přivedeny na svět pod taktovkou Allez Allez týmu na Red Hook Crit v roce2016. Díky tomu se vám dostane všech aero výhod modelu CLX 64, s náboji DT Swiss více Track a paprsky Aerolite pro tuhost, plynulost a a především rychlou jízdu. První otázku, jakou jsme si u CLX 64 položili bylo: “Proč 64 mm a ne 65 mm?” Odpověď je jednoduchá - při testování se 64 mm ukázalo rychlejších, než 65 mm. Jeden milimetr - tak hluboko naše testování šlo. Mít v domě větrný tunel nám dovoluje jít do opravdových detailů a zkoušet nespočet variací. Po dvou letech vývoje, 80ti variacích návrhu ráfku a skoro 300 hodin strávených ve větrném tunelu studováním interakcí s pláštěm a rámem, jsme zjistili, že 64 mm je ta nejrychlejší volba pro běžné jízdní podmínky. Vlastně je to rychlejší, než 80 a víc milimetrů vysoké ráfky, které jsme také testovali. Díky tomu, že jme byli schopni použít o téměř 20 mm mělčí tvar, než používá konkurence, se ráfek výrazně méně kroutí. To přispívá lepšímu řízení a větší jistotě i za větrných vyjížděk. Další pozitivní věcí na menší výšce ráfku je redukce hmotnosti, což je způsobeno především použitím méně materiálu. Hodně vysokých karbonových ráfků vytváří pocit “pomalé jízdy” a to díky jejich vysoké hodnotě setrvačnosti. Co to je? Je to množství síly, jakou potřebujete ke zrychlení, či naopak ke zpomalení a kola, která jsou postavena na těžších ráfcích jsou většinou líná, což je něco po čem jezdec netouží. Díky hmotnosti nižší o cca 230 gramů, než konkurence v aero kategorii, CLX 64 zrychlují, zpomalují a mění směr s menším úsilím. Typ ráfku: galuskový z karbonu Materiál ráfku: karbon Brzdný povrch: karbon Výška ráfku: 64 mm Šířka ráfku: 27,4 mm (vnitřní) Způsob zaplétání předního kola: Radiální Způsob zaplétání zadního kola: Radiální/dvojité křížení (2:1) Počet paprsků: 20/24 Typ paprsků: DT Swiss Aerolite Typ niplů: DT Swiss Pro Lock hexagonal Nabob předního kola: DT Swiss Track FW 20h, 100mm šoub na ose Náboj zadního kola: DT Swiss Track RW 24 děr, 120 mm šroubovací osa. Navíc: polstrovaný obal na kolo Roval. Způsob montáže: ručně postavené Celková hmotnost páru zapletených kol: 1 750 g méně

46 999.00 Kč

Zapletené zadní galuskové kolo Roval CLX 32 má bezesporu jeden z nejlehčích karbonových ráfků, jaký jsme kdy vyrobili, což ale neznamená, že za jeho nízkou hmotnost zaplatíte snížením jeho výkonu. Naopak, díky jeho propracované více konstrukci a laboratornímu testování jsme dokázali vyrobit kolo, které váží 665 gramů, a přitom je dostatečně pevné pro cyklokrosové závody a zároveň dostatečně lehké, aby bylo vyhovělo požadavkům vrchařů na závodech Grand Tour. Nízká setrvačnost a velká tuhost pomáhají kolu zrychlit a měnit směr na pětníku. Toto kolo nízký profil ráfku a také jsme zapracovali na aerodynamice. CLX 32 bylo zkonstruováno v CFD s 26mm-wide šířkou pláště a modelováno v našem vlastním aerodynamickém tunelu, aby jeho ráfek byl skoro stejně aerodynamický, jako jiné, dvakrát tak hluboké ráfky. Aerodynamické středy Roval jsou osazeny ořechem DT 240 a s ložisky CeramisSpeed vytvářejí set schopný rychle reagovat. Kola CLX 32 bezesporu zavádějí novou éru lehkých závodních silničních kol.Typ ráfku: galuskový z karbonuMateriál ráfku: karbonBrzdný povrch: karbonové vláknoVýška brzdné plochy: 12 mmHloubka ráfku: 64 mmŠířka ráfku: 27.1 mm (vnější)Typ výpletu: radiální/Two-cross (2:1)Počet paprsků: 24Typ paprsků: DT Swiss Aerolite T-headTyp matice: DT Swiss Pro Lock hexagonalNáboj zadního kola: Roval AF1, ložiska CeramicSpeed, vnitřnosti DT Swiss 240, 11 rychlostíZpůsob montáže: ručně postavenéNavíc: polstrovaný obal na kolo Roval, Roval rychloupínák, Brzdové destičky SwissStop Black PrinceHmotnost: 665 g méně

36 699.00 Kč

Stoupání, ostré zátačky, sprinty— to všechno Allez Sprint umí. Ze všech slitinových silničních kol, které jsme kdy vyrobili, je nejdál a často úspěšně prohání karbonová kola jiných značek. Je výborně použitelný na závody “crit-racing” více stejně jako pro každodenní jízdy na silnici. Ale ještě lepší je, že provádí vše výše uvedené za cenu, která je dostupná i pro závodníky s nízkým rozpočtem. Tato sestava je ještě zhodnocena sadou Shimano 105 s hydraulickými kotoučovými brzdami, DT R470 Disk kolami z lehké slitiny a vele-oblíbeným sedlem Body Geometry Power. Hlavní přednosti a parametry: Srdcem kola Allez Sprint je naše technologie D’Aluisio Smartweld, která strategicky umísťuje více svařovacího materiálu tam, kde je to potřeba, což vede k tomu, že hliníkové kolo je více kompatibilní a výrazně tužší. Jak přesně? Je to nejtužší slitinové kolo, které jsme kdy testovali a pak vyrobili. Tento rám, který čerpá inspiraci z kola Tarmac s technologií Rider-First Engineered ™ , má také jedinečnou spodní trubku, úložiště pro středové složení, hlavovou trubku a vidlici, která velikostí koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn rovnoměrný výkon bez ohledu na velikost rámu. Abychom zajistili, že každý jednotlivý watt, který vyprodukujete, bude přenesen na silnici, dali jsme mu krátké řetězové vzpěry, které vytvářejí extrémně tuhý a odolný zadní trojúhelník. To ale není vše. Pomocí hydroformingem tvarovanými trubkami získáte aerodynamickou výhodu pro rozřezávání větru při současně vestavěnými tunami vertikální poddajnosti. Tento rám, který čerpá inspiraci z kola Tarmac s technologií Rider-First Engineered ™ , má také jedinečnou spodní trubku, úložiště pro středové složení, hlavovou trubku a vidlici, která velikostí koresponduje s velikostí rámu. Tím je zajištěn rovnoměrný výkon bez ohledu na velikost rámu. Naše špičková karbonová vidlice FACT Tarmac Disc vykazuje neuvěřitelnou tuhost a odezvu řízení a zároveň účinně absorbuje vibrace. méně

59 999.00 Kč

Nejsme spokojeni s druhým nejrychlejším. Proč bychom vlastnili větrný tunel a měli moto „Aero is everything“? Aero je pro nás všechno, protože víme, že aero optimalizace je to, co vás zrychlí. A tato filozofie více nikdy nebyla blíže pravdě než s novým modelem Venge. Je o 8 sekund rychlejší než ViAS, je to nejvíce aero kolo na silnici a taky zhubnul o 460 gramů. Aero má nový tvar. Rám z karbonu FACT 11r je Rider-First Engineered™ a nejen, že z Venge dělě nejvíce aerodynamické kolo, které jsme kdy vyrobili, ale je lehký a tuhý na správných místech. Každý detail byl prověřen hodinami testování – v tunelu, CFD, 3D modelace a nakonec i testovacími jezdci. Nakonec jsme vyrobili nejrychlejší kolo v naší historii. Vidlice byla vytvořena v našem větrném tunelu a je vyrobena z karbnou S-Works FACT 11r Střed je legendární výroby od CeramicSpeed a zajistí, že žádný watt nepřijde nazmar méně

107 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Tento Tarmac je dodáván s bezproblémovými komponenty - mechanické řazení Shimano Ultegra a účinné hydraulické kotoučové brzdy, odolná kola DT R470 Disc, a naše oblíbené sedlo Power. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 9r. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. méně

88 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Tento Tarmac je dodáván s bezproblémovými komponenty - mechanické řazení Shimano Ultegra a účinné hydraulické kotoučové brzdy, odolná kola DT R470 Disc, a naše oblíbené sedlo Power. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 9r. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. méně

88 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Abychom dostáli motta “připraven na závod rovnou z krabice” vybrali jsme díly, které ztělesňují nekompromisní hodnotu a neochvějnou rychlost. Získáte karbonová kola Roval CLX 64 Disc, která vám zajistí rychlou jízdu, sadu řazení Dura-Ace Di2 od Shimano, která zajistí ostré, vždy perfektní řazení a nové sedlo Sitero Expert. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

314 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

129 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

129 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

129 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

129 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Abychom dostáli motta “připraven na závod rovnou z krabice” vybrali jsme díly, které ztělesňují nekompromisní hodnotu a neochvějnou rychlost. Získáte karbonová kola Roval CLX 64 Disc, která vám zajistí rychlou jízdu, sadu řazení Dura-Ace Di2 od Shimano, která zajistí ostré, vždy perfektní řazení a nové sedlo Sitero Expert. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

314 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Abychom dostáli motta “připraven na závod rovnou z krabice” vybrali jsme díly, které ztělesňují nekompromisní hodnotu a neochvějnou rychlost. Získáte karbonová kola Roval CLX 64 Disc, která vám zajistí rychlou jízdu, sadu řazení Dura-Ace Di2 od Shimano, která zajistí ostré, vždy perfektní řazení a nové sedlo Sitero Expert. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

314 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Abychom dostáli motta “připraven na závod rovnou z krabice” vybrali jsme díly, které ztělesňují nekompromisní hodnotu a neochvějnou rychlost. Získáte karbonová kola Roval CLX 64 Disc, která vám zajistí rychlou jízdu, sadu řazení Dura-Ace Di2 od Shimano, která zajistí ostré, vždy perfektní řazení a nové sedlo Sitero Expert. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

314 999.00 Kč
>