specialized roubaix sport gloss dove graypro blue 56


Pro specialized roubaix sport gloss dove graypro blue 56 jsme našli více než 120 produktů. Udělejte si radost a pořiďte si specialized roubaix sport gloss dove graypro blue 56 za nejlepší nejlepší cenu na trhu.


Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové Roubaix více Sport nyní poskytuje dostatekpoddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 1.5, které Vám poskytne lepší kontrolu na rozbitých silnicích, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost díky karbonové konstrukci FACT 10r, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Na rozbité silnice poskytuje Future Shock 1.5 20mm zdvihu pro hladkou a pohodlnou jízdu. Snižuje také únavu a zvyšuje rychlost na rozbitém terénu. Nový Smooth Boot podporuje pěkný vzhled pomocí čistého přechodu z hlavové trubky na představec. méně

73 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové Roubaix více Sport nyní poskytuje dostatekpoddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 1.5, které Vám poskytne lepší kontrolu na rozbitých silnicích, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost díky karbonové konstrukci FACT 10r, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Na rozbité silnice poskytuje Future Shock 1.5 20mm zdvihu pro hladkou a pohodlnou jízdu. Snižuje také únavu a zvyšuje rychlost na rozbitém terénu. Nový Smooth Boot podporuje pěkný vzhled pomocí čistého přechodu z hlavové trubky na představec. méně

73 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové Roubaix více nyní poskytuje dostatekpoddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 1.5, které Vám poskytne lepší kontrolu na rozbitých silnicích, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost díky karbonové konstrukci FACT 10r, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Na rozbité silnice poskytuje Future Shock 1.5 20mm zdvihu pro hladkou a pohodlnou jízdu. Snižuje také únavu a zvyšuje rychlost na rozbitém terénu. Nový Smooth Boot podporuje pěkný vzhled pomocí čistého přechodu z hlavové trubky na představec. méně

99 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové S-Works více Roubaix nyní poskytuje dostatek poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 2.0, které Vám poskytne lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti, rám váží pod 900 gramů (velikost 56 cm, barva černá). A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, rám zůstává svou hmotností pod 900 gramů (velikost 56 cm, černá barva). A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Future Shock 2.0 je výsledkem požadavků našich profi závodníků pro kočičí hlavy závodu Roubaix. Je plynulejší, rychlejší a dává Vám lepší kontrolu pomocí ovládání u představce. Tohle ovládání nastavuje kompresi od úplně otevřené pozice až po tuhou, zatímco hydraulicky tlumící patrona uvnitř se postará o odskok. Tato nová kombinace snižuje únavu a zvyšuje rychlost, nezávisle na terénu. Nový Smooth Boot, víčko a představec Future Stem také vylepšují estetický vzhled, takže získáte čistý přechod z hlavové trubky na představec. méně

287 999.00 Kč

Karty jsou příliš často rozdány tak, aby splňovaly kritéria vstupu na trh silničních kol v základní úrovni, ale Allez předefinuje, co to znamená být „vstupní základní úrovní“. Allez se zaměřuje na hmotnost, rafinovanost a více spolehlivost jako nic jiného ve své třídě, je první, kdo tyto technologie zpřístupňuje všem. Ať už se právě chystáte na jízdu na kole, dojíždění na kole nebo hledáte nové kolo, Allez je stejně výkonný jako je univerzální. Tento model je vybaven spolehlivým řazením Shimano Claris, odolnými hliníkovými koly Axis Sport, novým super pohodlným sedlem Body Geometry Bridge a pneumatikami Espoir Sport s dobrou ochranou proti defektu. Hlavní přednosti a parametry: E5 Premium Aluminum rám je z trubek tvarovaných technologií “fully manipulated tubing”, které jsou spojeny hladkými sváry, což zvyšuje tuhost a účinnost, takže pohled na něj je stejně dobrý jako jeho výkon. Specialized FACT carbon, full monocoque vidlice pro ovládání i ve vysoké rychlosti. Měniče Shimano Sora jsou spolehlivé a bez starostí o nějakou náročnou údržbu. méně

27 499.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové Roubaix více Sport nyní poskytuje dostatekpoddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 1.5, které Vám poskytne lepší kontrolu na rozbitých silnicích, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost díky karbonové konstrukci FACT 10r, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Na rozbité silnice poskytuje Future Shock 1.5 20mm zdvihu pro hladkou a pohodlnou jízdu. Snižuje také únavu a zvyšuje rychlost na rozbitém terénu. Nový Smooth Boot podporuje pěkný vzhled pomocí čistého přechodu z hlavové trubky na představec. méně

73 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové Roubaix více Sport nyní poskytuje dostatekpoddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 1.5, které Vám poskytne lepší kontrolu na rozbitých silnicích, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost díky karbonové konstrukci FACT 10r, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Na rozbité silnice poskytuje Future Shock 1.5 20mm zdvihu pro hladkou a pohodlnou jízdu. Snižuje také únavu a zvyšuje rychlost na rozbitém terénu. Nový Smooth Boot podporuje pěkný vzhled pomocí čistého přechodu z hlavové trubky na představec. méně

73 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové S-Works více Roubaix nyní poskytuje dostatek poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 2.0, které Vám poskytne lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti, rám váží pod 900 gramů (velikost 56 cm, barva černá). A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, rám zůstává svou hmotností pod 900 gramů (velikost 56 cm, černá barva). A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej pro pláště o šířce 33 mm. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Future Shock 2.0 je výsledkem požadavků našich profi závodníků pro kočičí hlavy závodu Roubaix. Je plynulejší, rychlejší a dává Vám lepší kontrolu pomocí ovládání u představce. Tohle ovládání nastavuje kompresi od úplně otevřené pozice až po tuhou, zatímco hydraulicky tlumící patrona uvnitř se postará o odskok. Tato nová kombinace snižuje únavu a zvyšuje rychlost, nezávisle na terénu. Nový Smooth Boot, víčko a představec Future Stem také vylepšují estetický vzhled, takže získáte čistý přechod z hlavové trubky na představec méně

104 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové S-Works více Roubaix nyní poskytuje dostatek poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 2.0, které Vám poskytne lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti, rám váží pod 900 gramů (velikost 56 cm, barva černá). A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, rám zůstává svou hmotností pod 900 gramů (velikost 56 cm, černá barva). A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Future Shock 2.0 je výsledkem požadavků našich profi závodníků pro kočičí hlavy závodu Roubaix. Je plynulejší, rychlejší a dává Vám lepší kontrolu pomocí ovládání u představce. Tohle ovládání nastavuje kompresi od úplně otevřené pozice až po tuhou, zatímco hydraulicky tlumící patrona uvnitř se postará o odskok. Tato nová kombinace snižuje únavu a zvyšuje rychlost, nezávisle na terénu. Nový Smooth Boot, víčko a představec Future Stem také vylepšují estetický vzhled, takže získáte čistý přechod z hlavové trubky na představec. méně

287 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové S-Works více Roubaix nyní poskytuje dostatek poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 2.0, které Vám poskytne lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti, rám váží pod 900 gramů (velikost 56 cm, barva černá). A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, rám zůstává svou hmotností pod 900 gramů (velikost 56 cm, černá barva). A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Future Shock 2.0 je výsledkem požadavků našich profi závodníků pro kočičí hlavy závodu Roubaix. Je plynulejší, rychlejší a dává Vám lepší kontrolu pomocí ovládání u představce. Tohle ovládání nastavuje kompresi od úplně otevřené pozice až po tuhou, zatímco hydraulicky tlumící patrona uvnitř se postará o odskok. Tato nová kombinace snižuje únavu a zvyšuje rychlost, nezávisle na terénu. Nový Smooth Boot, víčko a představec Future Stem také vylepšují estetický vzhled, takže získáte čistý přechod z hlavové trubky na představec. méně

287 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové Roubaix více Expert nyní poskytuje dostatek poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 2.0, které Vám poskytne lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Future Shock 2.0 je výsledkem požadavků našich profi závodníků pro kočičí hlavy závodu Roubaix. Je plynulejší, rychlejší a dává Vám lepší kontrolu pomocí ovládání u představce. Tohle ovládání nastavuje kompresi od úplně otevřené pozice až po tuhou, zatímco hydraulicky tlumící patrona uvnitř se postará o odskok. Tato nová kombinace snižuje únavu a zvyšuje rychlost, nezávisle na terénu. Nový Smooth Boot, víčko a představec Future Stem také vylepšují estetický vzhled, takže získáte čistý přechod z hlavové trubky na představec. méně

156 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové S-Works více Roubaix nyní poskytuje dostatek poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 2.0, které Vám poskytne lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti, rám váží pod 900 gramů (velikost 56 cm, barva černá). A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, rám zůstává svou hmotností pod 900 gramů (velikost 56 cm, černá barva). A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej pro pláště o šířce 33 mm. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Future Shock 2.0 je výsledkem požadavků našich profi závodníků pro kočičí hlavy závodu Roubaix. Je plynulejší, rychlejší a dává Vám lepší kontrolu pomocí ovládání u představce. Tohle ovládání nastavuje kompresi od úplně otevřené pozice až po tuhou, zatímco hydraulicky tlumící patrona uvnitř se postará o odskok. Tato nová kombinace snižuje únavu a zvyšuje rychlost, nezávisle na terénu. Nový Smooth Boot, víčko a představec Future Stem také vylepšují estetický vzhled, takže získáte čistý přechod z hlavové trubky na představec méně

104 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové S-Works více Roubaix nyní poskytuje dostatek poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 2.0, které Vám poskytne lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti, rám váží pod 900 gramů (velikost 56 cm, barva černá). A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, rám zůstává svou hmotností pod 900 gramů (velikost 56 cm, černá barva). A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej pro pláště o šířce 33 mm. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Future Shock 2.0 je výsledkem požadavků našich profi závodníků pro kočičí hlavy závodu Roubaix. Je plynulejší, rychlejší a dává Vám lepší kontrolu pomocí ovládání u představce. Tohle ovládání nastavuje kompresi od úplně otevřené pozice až po tuhou, zatímco hydraulicky tlumící patrona uvnitř se postará o odskok. Tato nová kombinace snižuje únavu a zvyšuje rychlost, nezávisle na terénu. Nový Smooth Boot, víčko a představec Future Stem také vylepšují estetický vzhled, takže získáte čistý přechod z hlavové trubky na představec méně

104 999.00 Kč

Perfektní úvod do vašeho světa XC ježdění a závodění. Epic Comp Carbon používá stejné technologie rámu, jaké se nacházejí v jeho starších sourozencích a komponenty, které vám umožní zažít profesionální výkon za nižší cenu. více Hlavní přednosti a parametry: TADY ZAČÍNÁ RYCHLOST: S více tituly mistrovství světa a olympijskými medailemi, než může kdokoli počítat, je Epic skutečně nejrychlejším XC kolem na planetě. Rychlý a plochý, řvoucí a technický, puntičkářský a tvrdý, ultralehký a efektivní, Epic přináší domů vítězství. EFEKTIVNÍ JAKO HARDTAIL. PLNĚ POD KONTROLOU DÍKY ODPRUŽENÍ: Odpružení by vás mělo vždy urychlit - nikdy by vás nemělo zpomalit ztrátovým pohupováním. Naše důmyslné tlumiče vybavené Brainem udržují kolo Epic pevné, když je stezka hladká, a pak automaticky změní vaše kolo v celopéro v okamžiku, kdy se vaše pneumatiky setkají se skálami a kořeny. Závody prověřené karbonové chassi a důmyslným systém Brain Vidlice RockShox Reba RL je vybavena systémem „Lock-out“ . SRAM Eagle převodové ústrojí vám dává vše, co potřebujete ke zdolání největších stoupání. FACT 11m rám z karbonových vláken kombinuje tuhost, pevnost a nízkou celkovou hmotnost, výsledkem je jedinečné závodní kolo. Nová geometrie, RockShox Brain tlumič a 100 mm zdvihu dělají z kola Epic nejlépe ovladatelné kolo a nejrychlejší XC soupravu, na které jste kdy jeli. Vidlice RockShox Reba RL 29 nabízí plynulý chod při zdvihu 100 mm, poskytuje také možnost nastavení komprese a odskoku. Dvanáctipastorková sada SRAM NX Eagle přináší výkon Eagle - vše, co potřebujete ke zdolání největších, nejstrmějších stoupání - v jednoduchém balení s jedním převodníkem. Přesmykače nejsou nutné. méně

107 999.00 Kč

Závodní stroj hodný pódia, za rozumnou cenu. Model Comp kombinuje karbonový rám o hmotnosti 915 gramů s vidlicí RockShox Reba RL a spoustou převodů, které zvládnou i ta nejstrmější stoupání, a to díky 12-ti více stupňovému řazení SRAM NX Eagle. Hlavní přednosti a parametry: ZAMÍCHÁ KARTAMI: Epic Hardtail je jedním z nejlehčích rámů dnešní doby, ale to není zdaleka vše. Navrhli jsme nejodolnější a nejpohodlnější závodní rám, v naší historii. Nemůžete být rychlí, pokud Vás trápí trail samotný. Naštěstí, Epic umí zamíchat kartami ve Váš prospěch.< / p > VÍCE KONTROLY ZNAMENÁ VÍCE RYCHLOSTI: Toužíte po rychlejší jízdě? Kdo ne? Proto jsme otevřeli hlavový úhel a prodloužili dosah (reach). Epic si zachovává krátký rozvor kol pro hbité ovládání a nabízí předvídatelnější řízení. Pro lepší kontrolu a vyšší rychlost na jakémkoli trailu je pozice jezdce více centralizována. Nový rám Epic Fact 11m je neuvěřitelně lehký, má pouhých 915 gramů. A co víc, navrhli jsme rám, který je neuvěřitelně schopný a pohodlný, s progresivní geometrií a pokročilým rozvržením kompozitu, které zvyšuje vertikální poddajnost. Vidlice RockShox Reba RL 29 nabízí plynulý chod v délce 100 mm, zatímco komprese je snadno přístupná, stejně jako odskok, takže můžete vidlici kdykoli přizpůsobit terénu. SRAM Level TL přináší kolu Epic Hardtail Comp rychlé a plynulé brždění. 12-rychlostní sada řazení SRAM NX Eagle přináší výkon hodný řady Eagle, ovšem za příznivější cenu. méně

69 999.00 Kč

Závodní stroj hodný pódia, za rozumnou cenu. Model Comp kombinuje karbonový rám o hmotnosti 915 gramů s vidlicí RockShox Reba RL a spoustou převodů, které zvládnou i ta nejstrmější stoupání, a to díky 12-ti více stupňovému řazení SRAM NX Eagle. Hlavní přednosti a parametry: ZAMÍCHÁ KARTAMI: Epic Hardtail je jedním z nejlehčích rámů dnešní doby, ale to není zdaleka vše. Navrhli jsme nejodolnější a nejpohodlnější závodní rám, v naší historii. Nemůžete být rychlí, pokud Vás trápí trail samotný. Naštěstí, Epic umí zamíchat kartami ve Váš prospěch.< / p > VÍCE KONTROLY ZNAMENÁ VÍCE RYCHLOSTI: Toužíte po rychlejší jízdě? Kdo ne? Proto jsme otevřeli hlavový úhel a prodloužili dosah (reach). Epic si zachovává krátký rozvor kol pro hbité ovládání a nabízí předvídatelnější řízení. Pro lepší kontrolu a vyšší rychlost na jakémkoli trailu je pozice jezdce více centralizována. Nový rám Epic Fact 11m je neuvěřitelně lehký, má pouhých 915 gramů. A co víc, navrhli jsme rám, který je neuvěřitelně schopný a pohodlný, s progresivní geometrií a pokročilým rozvržením kompozitu, které zvyšuje vertikální poddajnost. Vidlice RockShox Reba RL 29 nabízí plynulý chod v délce 100 mm, zatímco komprese je snadno přístupná, stejně jako odskok, takže můžete vidlici kdykoli přizpůsobit terénu. SRAM Level TL přináší kolu Epic Hardtail Comp rychlé a plynulé brždění. 12-rychlostní sada řazení SRAM NX Eagle přináší výkon hodný řady Eagle, ovšem za příznivější cenu. méně

69 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové Roubaix více nyní poskytuje dostatekpoddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 1.5, které Vám poskytne lepší kontrolu na rozbitých silnicích, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost díky karbonové konstrukci FACT 10r, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Na rozbité silnice poskytuje Future Shock 1.5 20mm zdvihu pro hladkou a pohodlnou jízdu. Snižuje také únavu a zvyšuje rychlost na rozbitém terénu. Nový Smooth Boot podporuje pěkný vzhled pomocí čistého přechodu z hlavové trubky na představec. méně

124 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové Roubaix více nyní poskytuje dostatekpoddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 1.5, které Vám poskytne lepší kontrolu na rozbitých silnicích, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost díky karbonové konstrukci FACT 10r, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Na rozbité silnice poskytuje Future Shock 1.5 20mm zdvihu pro hladkou a pohodlnou jízdu. Snižuje také únavu a zvyšuje rychlost na rozbitém terénu. Nový Smooth Boot podporuje pěkný vzhled pomocí čistého přechodu z hlavové trubky na představec. méně

124 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové Roubaix více Pro nyní poskytuje dostatek poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 2.0, které Vám poskytne lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Future Shock 2.0 je výsledkem požadavků našich profi závodníků pro kočičí hlavy závodu Roubaix. Je plynulejší, rychlejší a dává Vám lepší kontrolu pomocí ovládání u představce. Tohle ovládání nastavuje kompresi od úplně otevřené pozice až po tuhou, zatímco hydraulicky tlumící patrona uvnitř se postará o odskok. Tato nová kombinace snižuje únavu a zvyšuje rychlost, nezávisle na terénu. Nový Smooth Boot, víčko a představec Future Stem také vylepšují estetický vzhled, takže získáte čistý přechod z hlavové trubky na představec. méně

183 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové Roubaix více Pro nyní poskytuje dostatek poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 2.0, které Vám poskytne lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Future Shock 2.0 je výsledkem požadavků našich profi závodníků pro kočičí hlavy závodu Roubaix. Je plynulejší, rychlejší a dává Vám lepší kontrolu pomocí ovládání u představce. Tohle ovládání nastavuje kompresi od úplně otevřené pozice až po tuhou, zatímco hydraulicky tlumící patrona uvnitř se postará o odskok. Tato nová kombinace snižuje únavu a zvyšuje rychlost, nezávisle na terénu. Nový Smooth Boot, víčko a představec Future Stem také vylepšují estetický vzhled, takže získáte čistý přechod z hlavové trubky na představec. méně

183 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové Roubaix více nyní poskytuje dostatek poddajnosti bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 1.5, které Vám poskytne lepší kontrolu na rozbitých silnicích. Nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější kolo, aerodynamika je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost díky karbonové konstrukci FACT 10r, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodily v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Na rozbité silnice poskytuje Future Shock 1.5 20mm zdvihu pro hladkou a pohodlnou jízdu. Snižuje také únavu a zvyšuje rychlost na rozbitém terénu. Nový Smooth Boot podporuje pěkný vzhled pomocí čistého přechodu z hlavové trubky na představec. méně

59 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové Roubaix Expert nyní poskytuje dostatek více poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 2.0, které Vám poskytne lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Future Shock 2.0 je výsledkem požadavků našich profi závodníků pro kočičí hlavy závodu Roubaix. Je plynulejší, rychlejší a dává Vám lepší kontrolu pomocí ovládání u představce. Tohle ovládání nastavuje kompresi od úplně otevřené pozice až po tuhou, zatímco hydraulicky tlumící patrona uvnitř se postará o odskok. Tato nová kombinace snižuje únavu a zvyšuje rychlost, nezávisle na terénu. Nový Smooth Boot, víčko a představec Future Stem také vylepšují estetický vzhled, takže získáte čistý přechod z hlavové trubky na představec. méně

156 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové Roubaix Expert nyní poskytuje dostatek více poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 2.0, které Vám poskytne lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Future Shock 2.0 je výsledkem požadavků našich profi závodníků pro kočičí hlavy závodu Roubaix. Je plynulejší, rychlejší a dává Vám lepší kontrolu pomocí ovládání u představce. Tohle ovládání nastavuje kompresi od úplně otevřené pozice až po tuhou, zatímco hydraulicky tlumící patrona uvnitř se postará o odskok. Tato nová kombinace snižuje únavu a zvyšuje rychlost, nezávisle na terénu. Nový Smooth Boot, víčko a představec Future Stem také vylepšují estetický vzhled, takže získáte čistý přechod z hlavové trubky na představec. méně

156 999.00 Kč

Dlouhé vyjížďky jsou velká zábava ve správné společnosti a Rockhopper Comp 2X je parťákem pro každé dobrodružství. 18ti stupňové řazení Shimano vám umožní vystoupat vysoko a vaše jízda bude plynulá a pohodlná díky rámu více ze slitiny A1, takže se jen tak neunavíte. Hlavní přednosti a parametry: DOKONALÉ ŘAZENÍ: S 18-ti rychlostním řazením Shimano Altus, které se skládá ze dvou převodníků a kazety s velkým rozsahem pro dokonalý převod v jakémkoliv terénu, se můžete vyrovnat s jakýmkoliv stoupáním. Ergonomické řadicí páky Rapidfire Plus ™ nabízejí přesné řazení bez nutnosti měnit úchop. CÍLEVĚDOMÝ VZOREK: Vybrali jsme různé přední a zadní pláště přizpůsobené účelu každého zapleteného kola. Agresivní postranní nopky plášťů Ground Control Sport nabízí skvělé zatáčení v různých podmínkách. Nízký středový vzorek na zadním plášti Fast Trak zajišťuje efektivní přenos energie. Odpružená vidlice SR SunTour XCM s vlastní Multi-Circuit patronou pro citlivou jízdu. Plynulé, výkonné hydraulické brzdy Shimano nabízejí spolehlivé zastavení a kontrolu za všech podmínek. Ergonomická řídítka Stout XC poskytují pohodlnou pozici jezdce s vynikající kontrolou. Odpružená vidlice SR SunTour XCM s vlastní Multi-Circuit patronou pro citlivou jízdu. Ergonomická řídítka Stout XC poskytují pohodlnou pozici jezdce s vynikající kontrolou. Plynulé, výkonné hydraulické brzdy Shimano nabízejí spolehlivé zastavení a kontrolu za všech podmínek. méně

16 999.00 Kč

Nezáleží na tom, jestli jedete cyklokrosový závod anebo se řítíte po štěrkové cestě, naše kolo CruX Sport E5 vám dá fantastický výkon a nezpochybnitelnou hodnotu. Základem kola je odolný rám ze slitiny E5 Premium více Aluminum a vidlice z karbonu FACT, což jsou součásti stejně lehké, jako jsou silné a ovladatelné.Rám je zkonstruován z našeho premiového hliníku E5, aby poskytl tuhost, nízkou hmotnost a citlivost, což jsou dnešní požadavky cyklokrosu. Trubky jsou formovány tak, aby bylo dosaženo semi-kompaktní geometrie, díky které je ovládání kola předvídatelné a nechybí mu ani explozivní zrychlení a to i za těch absolutně nejhorších podmínek.Vidlice z karbonu FACT byla zkonstruována pro lepší řízení a ovladatelnost i v těch nejtěsnějších zatáčkách a pomáhá maximálně využívat práci cyklisty v podmínkách cyklokrosové jízdy.Kotoučové brzdy SRAM Apex 1 dodají dostatek síly brzdné síly, zatímco jednopřevodníkové řadění se snadno používá. méně

39 519.00 Kč

Když jedete plynuleji, jedete i rychleji. A ať už jedete po kočičích hlavách v severní Francii nebo na malé silnici ve vašem městě, v každém případě budete mít díky zcela novému kolu Roubaix Comp více neskutečnou výhodu.Konstrukce s technologií Rider-First Engineered™ se postará o to, že každá velikost rámu má stejné vlastnosti a jízdu stejně plynulou, jak jen od kola Roubaix očekáváte. Rámová sada z karbonu FACT 10r je lehká a přitom tuhá, zatímco nový systém „pružení“ Future Shock, který je umístěn v kokpitu, vám poskytne obrovské pohodlí a kontrolu nad vaší jízdou.Řazení Shimano Ultegra s hydraulickými kotoučovými brzdami se postarají o přesné řazení a množství brzdné síly.Zapletená kola DT R470 Disc jsou spolehlivá, mají náboje se zapouzdřenými ložisky a 24 paprsků vpředu a vzadu, díky čemuž je zachována nízká hmotnost a vysoká odolnost. méně

76 799.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Tento Tarmac je dodáván s bezproblémovými komponenty - mechanické řazení Shimano Ultegra a účinné hydraulické kotoučové brzdy, odolná kola DT R470 Disc, a naše oblíbené sedlo Power. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 9r. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. méně

88 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Tento Tarmac je dodáván s bezproblémovými komponenty - mechanické řazení Shimano Ultegra a účinné hydraulické kotoučové brzdy, odolná kola DT R470 Disc, a naše oblíbené sedlo Power. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 9r. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. méně

88 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Tento Tarmac je dodáván s bezproblémovými komponenty - mechanické řazení Shimano Ultegra a účinné hydraulické kotoučové brzdy, odolná kola DT R470 Disc, a naše oblíbené sedlo Power. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 9r. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. méně

88 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Tento Tarmac je dodáván s bezproblémovými komponenty - mechanické řazení Shimano Ultegra a účinné hydraulické kotoučové brzdy, odolná kola DT R470 Disc, a naše oblíbené sedlo Power. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 9r. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. méně

88 999.00 Kč
>