specialized s works shiv tt disc module gloss tarmac blackwhite xs


Pro specialized s works shiv tt disc module gloss tarmac blackwhite xs jsme našli více než 120 produktů. Udělejte si radost a pořiďte si specialized s works shiv tt disc module gloss tarmac blackwhite xs za nejlepší nejlepší cenu na trhu.


Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

119 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

119 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

119 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

119 999.00 Kč

Po celá léta, kola pro časovku měla velmi podobné atributy - hubené, hluboké trubky, vratké řízení, vágní brzdy a těžké rámy. Pro “ploché a rychlé” tratě z minulosti mohly být tyto kvality přijatelné, ale více s dnešními technicky náročnými tratěmi potřebovala časovkářská kola změnu. Nový disk Shiv TT Disc je lehký, citlivý a agilní pro velkou rychlost, abyste mohli atakovat moderní tratě časovek, zdolávat strmá stoupání a závodit s jistotou v materiál, který máte. S tímto vědomím jsme posunuli předpisy UCI na jejich limity, přidali jsme kotoučové brzdy, snížili hmotnost a upravili posed a vyrobili nový Shiv TT. Je to nejvýkonnější TT kolo? Jo, ale nemyslete si, že jsme něco obětovali aerodynamice. Zde je další desetiletí zlatých medailí. Hlavní přednosti a parametry: Vzhledem k tomu, že tratě časovek se staly technicky náročnějšími, je důležité těžit z let výzkumu a vývoje a také ze zpětné vazby od jezdců a vytvořit tak nejrychlejší časovkářské kolo - pro všechny tratě. Od technických městských prologů až po dlouhé se strmými kopci. A není to jen o tom, aby bylo nejrychlejší kolo v přímém směru. S ohledem na tuto skutečnost jsme snížili hmotnost a výrazně zvýšili manipulační vlastnosti modelu Shiv TT s zcela novou siluetou. Fit byl také jedním z největších pilířů designu nového Shiv TT. S četnými daty Retül a daty profesionálních jezdců jsme kompletně přepracovali geometrii a přední část kola. Aktualizované distanční vložky, můstky a loketní opěrky zapadají do celku, zlepšují stabilitu a jistotu a jednodílná řídítka a představec zjednodušují a odlehčují váhu předku. Kotoučové brzdy jsou v časovce nyní nutností a to zejména kvůli proměnlivému počasí, zavřeným zatáčkám a drsným povrchům. Nejenže vám umožní pozdní brzdění do zatáček, ale také vytvoří stabilnější základnu v zatáčkách a při zrychlení. A nebojte se, nemají dodatečný vzduchový odpor. méně

327 999.00 Kč

Po celá léta, kola pro časovku měla velmi podobné atributy - hubené, hluboké trubky, vratké řízení, vágní brzdy a těžké rámy. Pro “ploché a rychlé” tratě z minulosti mohly být tyto kvality přijatelné, ale více s dnešními technicky náročnými tratěmi potřebovala časovkářská kola změnu. Nový disk Shiv TT Disc je lehký, citlivý a agilní pro velkou rychlost, abyste mohli atakovat moderní tratě časovek, zdolávat strmá stoupání a závodit s jistotou v materiál, který máte. S tímto vědomím jsme posunuli předpisy UCI na jejich limity, přidali jsme kotoučové brzdy, snížili hmotnost a upravili posed a vyrobili nový Shiv TT. Je to nejvýkonnější TT kolo? Jo, ale nemyslete si, že jsme něco obětovali aerodynamice. Zde je další desetiletí zlatých medailí. Hlavní přednosti a parametry: Vzhledem k tomu, že tratě časovek se staly technicky náročnějšími, je důležité těžit z let výzkumu a vývoje a také ze zpětné vazby od jezdců a vytvořit tak nejrychlejší časovkářské kolo - pro všechny tratě. Od technických městských prologů až po dlouhé se strmými kopci. A není to jen o tom, aby bylo nejrychlejší kolo v přímém směru. S ohledem na tuto skutečnost jsme snížili hmotnost a výrazně zvýšili manipulační vlastnosti modelu Shiv TT s zcela novou siluetou. Fit byl také jedním z největších pilířů designu nového Shiv TT. S četnými daty Retül a daty profesionálních jezdců jsme kompletně přepracovali geometrii a přední část kola. Aktualizované distanční vložky, můstky a loketní opěrky zapadají do celku, zlepšují stabilitu a jistotu a jednodílná řídítka a představec zjednodušují a odlehčují váhu předku. Kotoučové brzdy jsou v časovce nyní nutností a to zejména kvůli proměnlivému počasí, zavřeným zatáčkám a drsným povrchům. Nejenže vám umožní pozdní brzdění do zatáček, ale také vytvoří stabilnější základnu v zatáčkách a při zrychlení. A nebojte se, nemají dodatečný vzduchový odpor. méně

327 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

129 999.00 Kč

Pět titulů UCI mistra světa v časovce, šest vítězných časovkářských etap Tour De France a nespočet dalších vítězství v rámci Grand Tour dělí z S-Works Shiv TT jedno z nejúspěšnějších kol v historii.Karbonový rám více FACT 11r je konstruován pomocí nejmodernějších metod pro zmenšení aerodynamického odporu, co nejlepší reakci na podněty od jezdce a celkovou tuhost. Dostatečně bytelné středové složení zajišťuje maximální přenos wattů od Vašich nohou do zadního kola, vše samozřejmě v rámci UCI regulí.Nová, UCI-lega, karbonová vidlice S-Works FACT je nyní monocoque konstrukce s optimalizovanými aerodynamickým odporem. Zároveň si zachovává přesné a přímě řízení i v časovkářské pozici.Keramická ložiska CeramicSpeed ve středovém složení šetří watty v boji s časem. méně

74 199.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

129 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

129 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

129 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Abychom dostáli motta “připraven na závod rovnou z krabice” vybrali jsme díly, které ztělesňují nekompromisní hodnotu a neochvějnou rychlost. Získáte karbonová kola Roval CLX 64 Disc, která vám zajistí rychlou jízdu, sadu řazení Dura-Ace Di2 od Shimano, která zajistí ostré, vždy perfektní řazení a nové sedlo Sitero Expert. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

314 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Abychom dostáli motta “připraven na závod rovnou z krabice” vybrali jsme díly, které ztělesňují nekompromisní hodnotu a neochvějnou rychlost. Získáte karbonová kola Roval CLX 64 Disc, která vám zajistí rychlou jízdu, sadu řazení Sram RED eTap 12speed, která zajistí ostré, vždy perfektní řazení a nové sedlo Sitero Expert. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

314 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Abychom dostáli motta “připraven na závod rovnou z krabice” vybrali jsme díly, které ztělesňují nekompromisní hodnotu a neochvějnou rychlost. Získáte karbonová kola Roval CLX 64 Disc, která vám zajistí rychlou jízdu, sadu řazení Dura-Ace Di2 od Shimano, která zajistí ostré, vždy perfektní řazení a nové sedlo Sitero Expert. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

314 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Abychom dostáli motta “připraven na závod rovnou z krabice” vybrali jsme díly, které ztělesňují nekompromisní hodnotu a neochvějnou rychlost. Získáte karbonová kola Roval CLX 64 Disc, která vám zajistí rychlou jízdu, sadu řazení Dura-Ace Di2 od Shimano, která zajistí ostré, vždy perfektní řazení a nové sedlo Sitero Expert. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

314 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Abychom dostáli motta “připraven na závod rovnou z krabice” vybrali jsme díly, které ztělesňují nekompromisní hodnotu a neochvějnou rychlost. Získáte karbonová kola Roval CLX 64 Disc, která vám zajistí rychlou jízdu, sadu řazení Dura-Ace Di2 od Shimano, která zajistí ostré, vždy perfektní řazení a nové sedlo Sitero Expert. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

314 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Abychom dostáli motta “připraven na závod rovnou z krabice” vybrali jsme díly, které ztělesňují nekompromisní hodnotu a neochvějnou rychlost. Získáte karbonová kola Roval CLX 64 Disc, která vám zajistí rychlou jízdu, sadu řazení Sram RED eTap 12speed, která zajistí ostré, vždy perfektní řazení a nové sedlo Sitero Expert. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

314 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm. méně

104 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm. méně

104 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm. méně

104 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm. méně

104 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm. méně

104 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm. méně

104 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm. méně

104 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm. méně

104 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Tento Tarmac je osazen špičkovou elektrickou sadou Dura-Ace Di2 a koly Roval CLX 50 Disc. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm. méně

282 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm. méně

104 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Abychom dostáli motta “připraven na závod rovnou z krabice” vybrali jsme díly, které ztělesňují nekompromisní hodnotu a neochvějnou rychlost. Získáte karbonová kola C38 značky Roval, která vám zajistí rychlou jízdu, sadu řazení Ultegra Di2 od Shimano, která zajistí ostré, vždy perfektní řazení a nové sedlo Sitero Expert. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

222 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm. méně

104 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Abychom dostáli motta “připraven na závod rovnou z krabice” vybrali jsme díly, které ztělesňují nekompromisní hodnotu a neochvějnou rychlost. Získáte karbonová kola C38 značky Roval, která vám zajistí rychlou jízdu, sadu řazení Ultegra Di2 od Shimano, která zajistí ostré, vždy perfektní řazení a nové sedlo Sitero Expert. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

222 999.00 Kč
>