specialized s works stumpjumper carbon 29 frameset satin oak green bronze foil m


Pro specialized s works stumpjumper carbon 29 frameset satin oak green bronze foil m jsme našli více než 120 produktů. Udělejte si radost a pořiďte si specialized s works stumpjumper carbon 29 frameset satin oak green bronze foil m za nejlepší nejlepší cenu na trhu.


Asymetrický design Stumpjumperu s bočním ramenem získal po celém světě skvělé recenze. Proč? Protože vytváří jedno z nejlehčích a přitom nejschopnějších kol na trhu. Přidejte k tomu top odpružení FOX a máte základ pro více perfektní stavbu kola. Hlavní přednosti a parametry: JEDINEČNÁ JÍZDA: Inovativní konstrukce bočního ramene je lehčí a dělá kolo lépe ovladatelným. Přímým připojením všech tří upevňovacích bodů zadní části a nárazu k rámu jsme zvýšili jak tuhost, tak výkonnost oproti nárazům. A výsledek? Absolutní kontrola. LEHKÝ, SCHOPNÝ A ….ÚŽASNÝ: Karbonový rám Stumpjumperu z něj dělá jedno z nejlehčích a zároveň nejschopnějších kol na světě. Inovativní rám spojuje odpružení s inteligentními funkcemi, včetně integrovaného úložného prostoru SWAT ™ a bezproblémového vedení kabelů. Inovativní rám poskytuje 140 mm zdvihu a bezkonkurenční ovladatelnost. Vynikající tlumič FOX FLOAT DPX2 Factory. Asymetrický rám je tuhý, lehký a neuvěřitelně schopný.Má integrované úložiště SWAT™ ve spodní rámové trubce a bezproblémové vedení kabeláže. Tlumič FOX FLOAT DPX2 Factory má vrstvy Kashima a hladký chod. méně

101 999.00 Kč

Asymetrický design Stumpjumperu s bočním ramenem získal po celém světě skvělé recenze. Proč? Protože vytváří jedno z nejlehčích a přitom nejschopnějších kol na trhu. Přidejte k tomu top odpružení FOX a máte základ pro více perfektní stavbu kola. Hlavní přednosti a parametry: JEDINEČNÁ JÍZDA: Inovativní konstrukce bočního ramene je lehčí a dělá kolo lépe ovladatelným. Přímým připojením všech tří upevňovacích bodů zadní části a nárazu k rámu jsme zvýšili jak tuhost, tak výkonnost oproti nárazům. A výsledek? Absolutní kontrola. LEHKÝ, SCHOPNÝ A ….ÚŽASNÝ: Karbonový rám Stumpjumperu z něj dělá jedno z nejlehčích a zároveň nejschopnějších kol na světě. Inovativní rám spojuje odpružení s inteligentními funkcemi, včetně integrovaného úložného prostoru SWAT ™ a bezproblémového vedení kabelů. Inovativní rám poskytuje 140 mm zdvihu a bezkonkurenční ovladatelnost. Vynikající tlumič FOX FLOAT DPX2 Factory. Asymetrický rám je tuhý, lehký a neuvěřitelně schopný.Má integrované úložiště SWAT™ ve spodní rámové trubce a bezproblémové vedení kabeláže. Tlumič FOX FLOAT DPX2 Factory má vrstvy Kashima a hladký chod. méně

101 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm. méně

104 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm. méně

104 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

129 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Abychom dostáli motta “připraven na závod rovnou z krabice” vybrali jsme díly, které ztělesňují nekompromisní hodnotu a neochvějnou rychlost. Získáte karbonová kola Roval CLX 64 Disc, která vám zajistí rychlou jízdu, sadu řazení Dura-Ace Di2 od Shimano, která zajistí ostré, vždy perfektní řazení a nové sedlo Sitero Expert. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

314 999.00 Kč

Získal si pochvalné recenze po celém světě … Náš lehký a přesto tuhý karbonový rám poskytuje skvělé odpružení a snadné ovládání. Řada S-Works je vybavena nejlepším odpružením, pohonem a koly, které jsou na trhu více dostupné. Hlavní přednosti a parametry: JEDINEČNÝ TRAIL BIKE: Inovativní konstrukce rámu je lehčí a lépe ovladatelný. Přímým připojením všech tří upevňovacích bodů zadní části a nárazu k rámu jsme zvýšili jak tuhost, tak výkonnost oproti nárazům. Výsledek? Absolutní kontrola. LEHKÝ, SCHOPNÝ A ….ÚŽASNÝ: Karbonový rám Stumpjumperu z něj dělá jedno z nejlehčích a zároveň nejschopnějších kol na světě. Inovativní rám spojuje odpružení s inteligentními funkcemi, včetně integrovaného úložného prostoru SWAT ™ a bezproblémového vedení kabelů. Jeden z nejlehčích a nejschopnějších rámů na trhu. S-Works poskytuje odpružení 140 mm a bezkonkurenční ovládání. Top tlumič FOX FLOAT DPX2 Factory. Asymetrický rám je tuhý, lehký a neuvěřitelně schopný. Tlumič FOX FLOAT DPX2 Factory má vrstvy Kashima a hladký chod. Vidlice FOX FLOAT Factory 36 poskytuje bezkonkureční podporu na všech trailech. Sada Shimano XTR M9100 kombinuje skvělý výkon a největší možný rozsah řazení. Sedlovka Fox Transfer je známá pro svou spolehlivost. méně

248 999.00 Kč

Získal si pochvalné recenze po celém světě … Náš lehký a přesto tuhý karbonový rám poskytuje skvělé odpružení a snadné ovládání. Řada S-Works je vybavena nejlepším odpružením, pohonem a koly, které jsou na trhu více dostupné. Hlavní přednosti a parametry: JEDINEČNÝ TRAIL BIKE: Inovativní konstrukce rámu je lehčí a lépe ovladatelný. Přímým připojením všech tří upevňovacích bodů zadní části a nárazu k rámu jsme zvýšili jak tuhost, tak výkonnost oproti nárazům. Výsledek? Absolutní kontrola. LEHKÝ, SCHOPNÝ A ….ÚŽASNÝ: Karbonový rám Stumpjumperu z něj dělá jedno z nejlehčích a zároveň nejschopnějších kol na světě. Inovativní rám spojuje odpružení s inteligentními funkcemi, včetně integrovaného úložného prostoru SWAT ™ a bezproblémového vedení kabelů. Jeden z nejlehčích a nejschopnějších rámů na trhu. S-Works poskytuje odpružení 140 mm a bezkonkurenční ovládání. Top tlumič FOX FLOAT DPX2 Factory. Asymetrický rám je tuhý, lehký a neuvěřitelně schopný. Tlumič FOX FLOAT DPX2 Factory má vrstvy Kashima a hladký chod. Vidlice FOX FLOAT Factory 36 poskytuje bezkonkureční podporu na všech trailech. Sada Shimano XTR M9100 kombinuje skvělý výkon a největší možný rozsah řazení. Sedlovka Fox Transfer je známá pro svou spolehlivost. méně

248 999.00 Kč

Nejsme spokojeni s druhým nejrychlejším. Proč bychom vlastnili větrný tunel a měli moto „Aero is everything“? Aero je pro nás všechno, protože víme, že aero optimalizace je to, co vás zrychlí. A tato filozofie více nikdy nebyla blíže pravdě než s novým modelem Venge. Je o 8 sekund rychlejší než ViAS, je to nejvíce aero kolo na silnici a taky zhubnul o 460 gramů. Aero má nový tvar. Rám z karbonu FACT 11r je Rider-First Engineered™ a nejen, že z Venge dělě nejvíce aerodynamické kolo, které jsme kdy vyrobili, ale je lehký a tuhý na správných místech. Každý detail byl prověřen hodinami testování – v tunelu, CFD, 3D modelace a nakonec i testovacími jezdci. Nakonec jsme vyrobili nejrychlejší kolo v naší historii. Vidlice byla vytvořena v našem větrném tunelu a je vyrobena z karbnou S-Works FACT 11r Střed je legendární výroby od CeramicSpeed a zajistí, že žádný watt nepřijde nazmar méně

107 999.00 Kč

Když jsme se rozhodli navrhnout nový speciál na CX, nechtěli jsme jen vytvořit další dobrodružné kolo s prostorem pro široký plášť, věděli jsme, že musíme vytvořit čistokrevné závodní kolo, které bude rychlé, sebevědomé, lehké více a bude jezdit v terénu jako žádné jiné CX kolo. A samozřejmě, s několika tituly mistrovství světa v cyklokrosu, jsme hrdí, že můžeme prohlásit, že tento nový CruX přebírá odkaz a posouvá hladinu na zcela jinou úroveň. Hlavní přednosti a parametry: Počínaje rámem, implementovali jsme technologii Rider-First Engineered ™, která byla poprvé představena na našich kolech Tarmac. Díky použití specifických rozměrů trubek a vrstvení materiálu, které jsou specifické pro danou velikost, tato technologie umožňuje systému CruX vykazovat stejné jízdní vlastnosti v každé velikosti rámu. Tato technologie nám současně umožnila snížit hmotnost rámu, takže rám CruX nyní váží zhruba 900 gramů ve velikosti 56cm (* v závislosti na velikosti rámu a barvě) - je o více než 400 gramů lehčí než předchozí rámová sada. Lehký a tuhý rám, sám o sobě, není užitečný v CX závodu, pokud to není v souladu s poddajností, což je důvod, proč nový CruX také kombinuje tuhost a poddajnost na všech správných místech. A abychom vám pomohli ještě víc, snížili jsme umístění sedlové objímky o dva centimetry a získali tak více pracující sedlovku a polštář pro velké nárazy. Víme také, že cyklokrosové závody jsou často vyhrány v ostrých zatáčkách a nad překážkami, to vše jsme vzali v potaz a zakomponovali do geometrie nového CruX. Horní trubka byla navržena tak, aby umožňovala snadné nošení na rameni, když přeskakujete překážky, má velký výřez na předním trojúhelníku s plochým dnem. Pro stabilitu v prudkých zatáčkách a klopenkách má geometrie nízko uložený střed a strmý úhel v přední části. Tato kombinace pomáhá dobře projíždět tyto pasáže, bez ohledu na terén. S ohledem na častou přítomnost bláta jsme zahrnuli osm milimetrů vůle ze všech stran 33 mm širokého pláště, takže prostoru mezi pláštěm a vidlicí v blátivých podmínkách je více než dost. Koneckonců, hmotnost rámu se stává irelevantní, když je pokryta 5 kg bahna. méně

78 499.00 Kč

Nový Specialized Epic Evo Comp se dá svým zdvihem považovat za trailové kolo ale svou lehkostí a pohodlím je také ideální zbraň na dlouhé maratony. 120 mm zdvih vidlice Rock Shox Select+ dává kolu více možnost svezení na lesních trailech. Varianta EVO není osazená inteligentním odpružením Brain. Mechanická sada Shimano SLX zajišťuje přesné řazení. Rám Epicu Evo má lehce upravenou geometrii než jeho klasická varianta. Zvýšený úhel hlavové trubky a zvýšená výška středového složení dává kolu lepší kontrolu v terénu. Na rám je použitá technologie vrstvení karbonu FACT 11. Teleskopická sedlovka skvěle doplňuje celkovou DNA kola. Sedlovka dává možnost snížení sedla před náročným technickým sjezdem. Hlavní přednosti a parametry: 120 mm vidlice dává kolu vyšší komfort a lepší kontrolu na trailu Vyšší úhel hlavové trubky zlepšuje ovladatelnost Vrstvení karbonu FACT 11 Vidlice Rock Shox Select+ Mechanická sada SLX Teleskopická sedlovka méně

124 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

129 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Abychom dostáli motta “připraven na závod rovnou z krabice” vybrali jsme díly, které ztělesňují nekompromisní hodnotu a neochvějnou rychlost. Získáte karbonová kola Roval CLX 64 Disc, která vám zajistí rychlou jízdu, sadu řazení Dura-Ace Di2 od Shimano, která zajistí ostré, vždy perfektní řazení a nové sedlo Sitero Expert. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

314 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm. méně

104 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm. méně

104 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Abychom dostáli motta “připraven na závod rovnou z krabice” vybrali jsme díly, které ztělesňují nekompromisní hodnotu a neochvějnou rychlost. Získáte karbonová kola Roval CLX 64 Disc, která vám zajistí rychlou jízdu, sadu řazení Dura-Ace Di2 od Shimano, která zajistí ostré, vždy perfektní řazení a nové sedlo Sitero Expert. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

314 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

129 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

129 999.00 Kč

Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět. Stále se soustředí na aerodynamiku, zásobení a jízdní pozici, ale nahlíží na ni více zcela novým způsobem. Ano, má kotoučové brzdy. Ano, snadno se s ním cestuje. A ano, aero se tyčí do neslýchaných výšek, využívá úložiště a vychytávky ohledně posedu, které vám také přidají na rychlosti. Je tu jen jedno kolo, které vám v této sezóně pomůže dostat se na vrchol pódia a to je Shiv Disc. Abychom dostáli motta “připraven na závod rovnou z krabice” vybrali jsme díly, které ztělesňují nekompromisní hodnotu a neochvějnou rychlost. Získáte karbonová kola Roval CLX 64 Disc, která vám zajistí rychlou jízdu, sadu řazení Dura-Ace Di2 od Shimano, která zajistí ostré, vždy perfektní řazení a nové sedlo Sitero Expert. Hlavní přednosti a parametry: Neuvěřitelně aerodynamický, uzpůsoben bočnímu větru a nelegální v rámci pravidel UCI karbonový rám FACT má veškeré detaily, o které jste žádali. Lze jej snadno zabalit, nastavit, má naše systémy úložišť Hydration a Nutrition Fuelcell a snadno najdete svou jízdní pozici. V porovnání s nejrychlejší verzí kola Shiv 2011 (Fuelcell, zavřená řídítka, čisté vedení bovdenů, bidon BTA), Shiv Disc je na trati Kona téměř o minutu rychlejší. Takže, je jedno kolik toho potřebujete uvézt, buďte si jisti, že máte to nejlepší pro závodní den. Co, že jste to říkali o úložišti? Stejně jako u originálního Shiva, i Shiv Disc nabízí možnosti ukládání hydratační a nutriční výživy, ale my jsme je nepoužili. Místo toho jsme je navrhli od základů znovu. Přesunuli jsme Hydration Fuelcell zevnitř rámu do zadní části kola. Nyní je zcela ukrytý uvnitř rámu (dokonce i hydratační hadice), což nejenže umožňuje vézt větší kapacitu tekutin, ale také napomáhá aerodynamice. Výživa Fuelcell využívá další objem vytvořený “New Shape of Speed” pro spodní rámovou trubku a to vytváří dostatek prostoru pro občerstvení. Kolik svačin? 10-12 gelů, 4-5 tyčinek, nebo 5-6 žvýkaček tam snadno zapadne a lze jej také snadno vyjmout, aby byl zachován přístup k Shimano Di2 A-Junction Box, nebo setu na opravu defektu. Také jsme se ujistili, že Shiv je nastavitelný tak, abyste mohli snadno nastavit svůj posed. Rám je dodáván ve čtyřech různých velikostech, které jsou založeny na více než 1000 Retül datech se skutečnými sportovci, to proto, abychom si byli jisti, že najdete tu správnou velikost. Náš nástroj Shiv Finder vám s tím pomůže na základě vaší současné jízdní pozice. Takže dosáhnout té nejvýkonnější aerodynamické pozice je nyní snadné. Přizpůsobivost kokpitu byla také vysoko na seznamu, když jsme kolo tvořili. Díky tomu je kokpit nastavitelný téměř na každém místě. Potřebujete vyšší, nebo nižší hodnotu nastavení Stack? Jednoduše uvolněte jeden šroub na každé straně a nakloňte jej nahoru nebo dolů. Aerořídítka nabízejí spoustu možností nastavení předozadních podpěrek, takže si můžete zvolit agresivnější pozici, ať už máte jakýkoli typ těla. Další výhodou tohoto nastavení je snadné cestování. Jediné, co musíte udělat, je složit řídítka dolů k vidlici, povolit kokpit a váš Shiv je připraven do krabice. Nemohli jsme to dělat snadněji. méně

314 999.00 Kč

Stumpjumper ST LTD Carbon Downieville 29 inspirovaný světoznámými traily v Californii. Stumpjumper LTD má již ověřený asymetrický karbonový rám s přesně navrženým odpružením RockShock. Výplety 29" a zdvihy 140 mm vpředu, 130 mm vzadu více je skvělý kompromis mezi těžkým endurem a celoodpruženým XC. Skvělé trailové kolo Díky inovativní konstrukci rámu je lehčí a lépe ovladatelný. Přímým spojením všech tří vzpěr zadní části k rámu jsme zvýšili tuhost i výkonnost kola. Výsledek našich inovativních řešení je absolutní kontrola v terénu. Rychlý, schopny a úžásný Tento model ST s omezenou edicí kombinuje lehký karbonový rám Stumpjumper. O odpružení se stará firma RockShox. Precizní a rychlé řazení je výsledkem sady SRAM XX1 / X01 Eagle. Tento skvěle vyvážený komplet doplňují 4-pístkové brzdy Magura MT5 s masivními kotouči. Skvěle navržený Vidlice RockShox Lyrik Select Plus DebonAir se 140 mm zdvihu. RockShox Super Deluxe Select Plus se 130 mm zdvihu. Velká brzdná síla díky 4-pístovým brzdám Magura MT5 a masivními kotouči. méně

183 999.00 Kč

Nový Specialized S-Works Epic Evo se dá svým zdvihem považovat za trailové kolo ale svou lehkostí a pohodlím je také ideální zbraň na dlouhé maratony. 120 mm zdvih vidlice Rock Shox SID ULTIMATE dává více kolu možnost svezení na lesních trailech. Varianta EVO není osazená inteligentním odpružením Brain. Jedinečná bezdrátová elektronická sada Sram XX1 AXS zajišťuje bleskově přesné řazení. Rám Epicu Evo má lehce upravenou geometrii než jeho klasická varianta. Zvýšený úhel hlavové trubky a zvýšená výška středového složení dává kolu lepší kontrolu v terénu. Na rám je použitá technologie vrstvení karbonu FACT12. Zcela nové ráfky Roval Control SL s větší šířkou než předchozí model. Šířka 29 mm zvyšuje pevnost a eliminuje možnost defektu o 22%. Teleskopická sedlovka skvěle doplňuje celkovou DNA kola. Sedlovka dává možnost snížení sedla před náročným technickým sjezdem. Hlavní přednosti a parametry: 120 mm vidlice dává kolu vyšší komfort a lepší kontrolu na trailu Vyšší úhel hlavové trubky zlepšuje ovladatelnost Vrstvení karbonu FACT 12 Vidlice Rock Shox SID ULTIMATE Bezdrátová elektronická sada Sram XX1 AXS Nové ráfky Roval Control SL eliminují možnost defektu o 22%. Teleskopická sedlovka méně

324 999.00 Kč

Získal pochvalné recenze po celém světě pro své schopnosti žehlit terén a pro své snadné ovládání. Jak ale zvýšit tuto laťku na S-Works Stumpjumper? Dáte mu balíček od SRAM - bezdrátové řazení XX1 Eagle více AXS, nejlepší brzdy a odpružení. Hlavní přednosti a parametry: JEDINEČNÁ JÍZDA: Inovativní konstrukce bočního ramene je lehčí a dělá kolo lépe ovladatelným. Přímým připojením všech tří upevňovacích bodů zadní části a nárazu k rámu jsme zvýšili jak tuhost, tak výkonnost oproti nárazům. A výsledek? Absolutní kontrola. DRSŇÁK DOVEDENÝ K DOKONALOSTI: Bleskurychlé (a bezdrátové) řazení SRAM XX1 Eagle AXS, velká brzdná síla díky brzdám CODE RSC a hladký pocit z vidlice Pike Ultimate a tlumiče Super Deluxe Ultimate A už jsme zmínili bezdrátovou sedlovku Reverb AXS? Karbonový rám přináší 140 mm zdvihu a bezkonkurenční ovládání. Bleskurychlé řazení díky bezdrátovému SRAM XX1 Eagle AXS . Výkonné brzdy Code RSC. Top odpružení RockShox. Bezdrátová sedlovka. méně

280 499.00 Kč

Stumpjumper ST LTD Carbon Downieville 29 inspirovaný světoznámými traily v Californii. Stumpjumper LTD má již ověřený asymetrický karbonový rám s přesně navrženým odpružením RockShock. Výplety 29" a zdvihy 140 mm vpředu, 130 mm vzadu více je skvělý kompromis mezi těžkým endurem a celoodpruženým XC. Skvělé trailové kolo Díky inovativní konstrukci rámu je lehčí a lépe ovladatelný. Přímým spojením všech tří vzpěr zadní části k rámu jsme zvýšili tuhost i výkonnost kola. Výsledek našich inovativních řešení je absolutní kontrola v terénu. Rychlý, schopny a úžásný Tento model ST s omezenou edicí kombinuje lehký karbonový rám Stumpjumper. O odpružení se stará firma RockShox. Precizní a rychlé řazení je výsledkem sady SRAM XX1 / X01 Eagle. Tento skvěle vyvážený komplet doplňují 4-pístkové brzdy Magura MT5 s masivními kotouči. Skvěle navržený Vidlice RockShox Lyrik Select Plus DebonAir se 140 mm zdvihu. RockShox Super Deluxe Select Plus se 130 mm zdvihu. Velká brzdná síla díky 4-pístovým brzdám Magura MT5 a masivními kotouči. méně

183 999.00 Kč

Dlouhé vyjížďky jsou velká zábava ve správné společnosti a Rockhopper Comp 2X je parťákem pro každé dobrodružství. 18ti stupňové řazení Shimano vám umožní vystoupat vysoko a vaše jízda bude plynulá a pohodlná díky rámu více ze slitiny A1, takže se jen tak neunavíte. Hlavní přednosti a parametry: DOKONALÉ ŘAZENÍ: S 18-ti rychlostním řazením Shimano Altus, které se skládá ze dvou převodníků a kazety s velkým rozsahem pro dokonalý převod v jakémkoliv terénu, se můžete vyrovnat s jakýmkoliv stoupáním. Ergonomické řadicí páky Rapidfire Plus ™ nabízejí přesné řazení bez nutnosti měnit úchop. CÍLEVĚDOMÝ VZOREK: Vybrali jsme různé přední a zadní pláště přizpůsobené účelu každého zapleteného kola. Agresivní postranní nopky plášťů Ground Control Sport nabízí skvělé zatáčení v různých podmínkách. Nízký středový vzorek na zadním plášti Fast Trak zajišťuje efektivní přenos energie. Odpružená vidlice SR SunTour XCM s vlastní Multi-Circuit patronou pro citlivou jízdu. Plynulé, výkonné hydraulické brzdy Shimano nabízejí spolehlivé zastavení a kontrolu za všech podmínek. Ergonomická řídítka Stout XC poskytují pohodlnou pozici jezdce s vynikající kontrolou. Odpružená vidlice SR SunTour XCM s vlastní Multi-Circuit patronou pro citlivou jízdu. Ergonomická řídítka Stout XC poskytují pohodlnou pozici jezdce s vynikající kontrolou. Plynulé, výkonné hydraulické brzdy Shimano nabízejí spolehlivé zastavení a kontrolu za všech podmínek. méně

16 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové S-Works více Roubaix nyní poskytuje dostatek poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 2.0, které Vám poskytne lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti, rám váží pod 900 gramů (velikost 56 cm, barva černá). A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, rám zůstává svou hmotností pod 900 gramů (velikost 56 cm, černá barva). A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej pro pláště o šířce 33 mm. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Future Shock 2.0 je výsledkem požadavků našich profi závodníků pro kočičí hlavy závodu Roubaix. Je plynulejší, rychlejší a dává Vám lepší kontrolu pomocí ovládání u představce. Tohle ovládání nastavuje kompresi od úplně otevřené pozice až po tuhou, zatímco hydraulicky tlumící patrona uvnitř se postará o odskok. Tato nová kombinace snižuje únavu a zvyšuje rychlost, nezávisle na terénu. Nový Smooth Boot, víčko a představec Future Stem také vylepšují estetický vzhled, takže získáte čistý přechod z hlavové trubky na představec méně

104 999.00 Kč

Toto je kolo, které poctivě sbírá pochvaly cyklistických médií i nespočtu jezdců. Proč všechna ta ocenění? Naše asymetrické karbonové rámy poskytují dokonalou kombinaci efektivního odpružení a snadného ovládání. Hlavní přednosti a parametry: více JEDINEČNÝ TRAIL BIKE: Inovativní konstrukce rámu je lehčí a kolo je tak lépe ovladatelné. Přímým připojením všech tří upevňovacích bodů zadní části a nárazu k rámu jsme zvýšili jak tuhost, tak výkonnost oproti nárazům. Výsledek? Absolutní kontrola. LEHKÝ, SCHOPNÝ A ….ÚŽASNÝ: Karbonový rám Stumpjumperu z něj dělá jedno z nejlehčích a zároveň nejschopnějších kol na světě. Inovativní rám spojuje odpružení s inteligentními funkcemi, včetně integrovaného úložného prostoru SWAT ™ a bezproblémového vedení kabelů. Karbonový rám je lehký, tuhý a neuvěřitelně schopný. Kola Roval Traverse Carbon odvalují velmi rychle a jsou odolná proti nárazům. Tlumič FOX FLOAT DPX2 Performance je připraven pohltit ty největší nárazy a má 3 polohy komprese - OPEN, TRAIL a FIRM - lehce nastavitelné za jízdy. Vidlice FOX FLOAT Performance se zdvihem 150 mm má velmi tuhé spodní nohy a je skvěle nastavitelná. Brzdy SRAM CODE R mají 4 pístky a velké kotouče pro maximální brzdou sílu. Dvanáctistupňové řazení SRAM GX Eagle nabízí přesně řazení a dostatek převodů na zdolání všech kopců. Kola Roval Traverse Carbon jsou lehká a odolná. méně

154 999.00 Kč

Nový Specialized S-Works Epic Evo se dá svým zdvihem považovat za trailové kolo ale svou lehkostí a pohodlím je také ideální zbraň na dlouhé maratony. 120 mm zdvih vidlice Rock Shox SID ULTIMATE dává více kolu možnost svezení na lesních trailech. Varianta EVO není osazená inteligentním odpružením Brain. Jedinečná bezdrátová elektronická sada Sram XX1 AXS zajišťuje bleskově přesné řazení. Rám Epicu Evo má lehce upravenou geometrii než jeho klasická varianta. Zvýšený úhel hlavové trubky a zvýšená výška středového složení dává kolu lepší kontrolu v terénu. Na rám je použitá technologie vrstvení karbonu FACT12. Zcela nové ráfky Roval Control SL s větší šířkou než předchozí model. Šířka 29 mm zvyšuje pevnost a eliminuje možnost defektu o 22%. Teleskopická sedlovka skvěle doplňuje celkovou DNA kola. Sedlovka dává možnost snížení sedla před náročným technickým sjezdem. Hlavní přednosti a parametry: 120 mm vidlice dává kolu vyšší komfort a lepší kontrolu na trailu Vyšší úhel hlavové trubky zlepšuje ovladatelnost Vrstvení karbonu FACT 12 Vidlice Rock Shox SID ULTIMATE Bezdrátová elektronická sada Sram XX1 AXS Nové ráfky Roval Control SL eliminují možnost defektu o 22%. Teleskopická sedlovka méně

324 999.00 Kč

Toto je kolo, které poctivě sbírá pochvaly cyklistických médií i nespočtu jezdců. Proč všechna ta ocenění? Naše asymetrické karbonové rámy poskytují dokonalou kombinaci efektivního odpružení a snadného ovládání. Hlavní přednosti a parametry: více JEDINEČNÝ TRAIL BIKE: Inovativní konstrukce rámu je lehčí a kolo je tak lépe ovladatelné. Přímým připojením všech tří upevňovacích bodů zadní části a nárazu k rámu jsme zvýšili jak tuhost, tak výkonnost oproti nárazům. Výsledek? Absolutní kontrola. LEHKÝ, SCHOPNÝ A ….ÚŽASNÝ: Karbonový rám Stumpjumperu z něj dělá jedno z nejlehčích a zároveň nejschopnějších kol na světě. Inovativní rám spojuje odpružení s inteligentními funkcemi, včetně integrovaného úložného prostoru SWAT ™ a bezproblémového vedení kabelů. Karbonový rám je lehký, tuhý a neuvěřitelně schopný. Kola Roval Traverse Carbon odvalují velmi rychle a jsou odolná proti nárazům. Tlumič FOX FLOAT DPX2 Performance je připraven pohltit ty největší nárazy a má 3 polohy komprese - OPEN, TRAIL a FIRM - lehce nastavitelné za jízdy. Vidlice FOX FLOAT Performance se zdvihem 150 mm má velmi tuhé spodní nohy a je skvěle nastavitelná. Brzdy SRAM CODE R mají 4 pístky a velké kotouče pro maximální brzdou sílu. Dvanáctistupňové řazení SRAM GX Eagle nabízí přesně řazení a dostatek převodů na zdolání všech kopců. Kola Roval Traverse Carbon jsou lehká a odolná. méně

154 999.00 Kč

Získal pochvalné recenze po celém světě pro své schopnosti žehlit terén a pro své snadné ovládání. Jak ale zvýšit tuto laťku na S-Works Stumpjumper? Dáte mu balíček od SRAM - bezdrátové řazení XX1 Eagle více AXS, nejlepší brzdy a odpružení. Hlavní přednosti a parametry: JEDINEČNÁ JÍZDA: Inovativní konstrukce bočního ramene je lehčí a dělá kolo lépe ovladatelným. Přímým připojením všech tří upevňovacích bodů zadní části a nárazu k rámu jsme zvýšili jak tuhost, tak výkonnost oproti nárazům. A výsledek? Absolutní kontrola. DRSŇÁK DOVEDENÝ K DOKONALOSTI: Bleskurychlé (a bezdrátové) řazení SRAM XX1 Eagle AXS, velká brzdná síla díky brzdám CODE RSC a hladký pocit z vidlice Pike Ultimate a tlumiče Super Deluxe Ultimate A už jsme zmínili bezdrátovou sedlovku Reverb AXS? Karbonový rám přináší 140 mm zdvihu a bezkonkurenční ovládání. Bleskurychlé řazení díky bezdrátovému SRAM XX1 Eagle AXS . Výkonné brzdy Code RSC. Top odpružení RockShox. Bezdrátová sedlovka. méně

280 499.00 Kč

Stumpjumper ST LTD Carbon Downieville 29 inspirovaný světoznámými traily v Californii. Stumpjumper LTD má již ověřený asymetrický karbonový rám s přesně navrženým odpružením RockShock. Výplety 29" a zdvihy 140 mm vpředu, 130 mm vzadu více je skvělý kompromis mezi těžkým endurem a celoodpruženým XC. Skvělé trailové kolo Díky inovativní konstrukci rámu je lehčí a lépe ovladatelný. Přímým spojením všech tří vzpěr zadní části k rámu jsme zvýšili tuhost i výkonnost kola. Výsledek našich inovativních řešení je absolutní kontrola v terénu. Rychlý, schopny a úžásný Tento model ST s omezenou edicí kombinuje lehký karbonový rám Stumpjumper. O odpružení se stará firma RockShox. Precizní a rychlé řazení je výsledkem sady SRAM XX1 / X01 Eagle. Tento skvěle vyvážený komplet doplňují 4-pístkové brzdy Magura MT5 s masivními kotouči. Skvěle navržený Vidlice RockShox Lyrik Select Plus DebonAir se 140 mm zdvihu. RockShox Super Deluxe Select Plus se 130 mm zdvihu. Velká brzdná síla díky 4-pístovým brzdám Magura MT5 a masivními kotouči. méně

183 999.00 Kč
>