specialized stumpjumper evo comp carbon satin carbon gunmetal s3


Pro specialized stumpjumper evo comp carbon satin carbon gunmetal s3 jsme našli více než 120 produktů. Udělejte si radost a pořiďte si specialized stumpjumper evo comp carbon satin carbon gunmetal s3 za nejlepší nejlepší cenu na trhu.


Položenější, delší, nižší - to jste slyšeli milionkrát, ale toto kolo je skutečným klenotem. Není to však jen geometrie, která je tak skvělá. To ne. Stumpjumper EVO Comp Carbon 29 dobývá nejdrsnější traily a více vrací se pro další nálož. Hlavní přednosti a parametry: JEDINEČNÉ TRAILOVÉ KOLO: Inovativní konstrukce rámu je lehčí a kolo je tak lépe ovladatelné. Přímým připojením všech tří upevňovacích bodů zadní části a nárazu k rámu jsme zvýšili jak tuhost, tak výkonnost na překážkách. EVO JE PRO DRCENÍ TRAILŮ: Stumpy EVO nejsou “normálními” trailovými koly - jsou jednouše postaveny tak, aby vydržely drsné traily. S jejich položenou přední částí a delší horní trubkou, mají modely EVO těžší řízení a výjimečnou trakci předního kola. Rozjeď to naplno. Robustní, slitinový rám s agresivní geometrií a zadním odpružením 140 mm. Vildice FOX 36 Rythm vyniká skvělým pohlcováním nejtěžších úseků na trailu Tlumič FOX FLOAT DPX2 je lehce ovladatelný za jízdy. Díky svému rámu z karbonu FACT 11m, trailové EVO geometrii a 140mm zdvihu je Stumpjumper EVO jako stvořený pro sjíždění i těch nejdrsnějších trailů. Tlumič FOX FLOAT DPX2 Performance je připraven pohltit ty největší nárazy a má 3 polohy komprese - OPEN, TRAIL a FIRM - lehce nastavitelné za jízdy. Vidlice FOX 36 Rhythm se stará o pohlcování nárázů. Má velmi tuhé spodní nohy a je skvěle nastavitelná. Brzdy SRAM CODE R mají 4 pístky a velké kotouče pro maximální brzdou sílu. Dvanáctistupňové řazení SRAM NX Eagle nabízí přesně řazení a dostatek převodů na zdolání všech kopců. méně

125 999.00 Kč

Položenější, delší, nižší - to jste slyšeli milionkrát, ale toto kolo je skutečným klenotem. Není to však jen geometrie, která je tak skvělá. To ne. Stumpjumper EVO Comp Carbon 29 dobývá nejdrsnější traily a více vrací se pro další nálož. Hlavní přednosti a parametry: JEDINEČNÉ TRAILOVÉ KOLO: Inovativní konstrukce rámu je lehčí a kolo je tak lépe ovladatelné. Přímým připojením všech tří upevňovacích bodů zadní části a nárazu k rámu jsme zvýšili jak tuhost, tak výkonnost na překážkách. EVO JE PRO DRCENÍ TRAILŮ: Stumpy EVO nejsou “normálními” trailovými koly - jsou jednouše postaveny tak, aby vydržely drsné traily. S jejich položenou přední částí a delší horní trubkou, mají modely EVO těžší řízení a výjimečnou trakci předního kola. Rozjeď to naplno. Robustní, slitinový rám s agresivní geometrií a zadním odpružením 140 mm. Vildice FOX 36 Rythm vyniká skvělým pohlcováním nejtěžších úseků na trailu Tlumič FOX FLOAT DPX2 je lehce ovladatelný za jízdy. Díky svému rámu z karbonu FACT 11m, trailové EVO geometrii a 140mm zdvihu je Stumpjumper EVO jako stvořený pro sjíždění i těch nejdrsnějších trailů. Tlumič FOX FLOAT DPX2 Performance je připraven pohltit ty největší nárazy a má 3 polohy komprese - OPEN, TRAIL a FIRM - lehce nastavitelné za jízdy. Vidlice FOX 36 Rhythm se stará o pohlcování nárázů. Má velmi tuhé spodní nohy a je skvěle nastavitelná. Brzdy SRAM CODE R mají 4 pístky a velké kotouče pro maximální brzdou sílu. Dvanáctistupňové řazení SRAM NX Eagle nabízí přesně řazení a dostatek převodů na zdolání všech kopců. méně

125 999.00 Kč

Pokud hledáte tradiční trail bike, tak jste tu špatně. Ale jestli hledáte nějakou pořádnou hračku, kterou můžete vzít i do míst, kam byste normálně vzali jen sjezďák – jste na správné adrese. Na modelu více Stumpjumper Evo Pro 29 se budete cítit jako doma. Pro koho přesně je EVO? Pro ty drsné jezdce, kteří se nebojí trailů v DH stylu, nakopáváků, kamenitých polí, kořenů,… však vy víte. Tohle všechno Evo zvládne jako nic. Evo má stejné specifické velikosti jako Demo. Takže si kolo vyberete podle stylu, jaký máte rádi – buď kratší posed – S2 nebo delší S3. Rámy jsou delší, mají položenější hlavu, nízkou hlavovou trubku – prostě si zvolte, co máte raději. Hlavní přednosti a parametry: Díky svému rámu z karbonu FACT 11m, trailové EVO geometrii a 140mm zdvihu je Stumpjumper EVO jako stvořený pro sjíždění i těch nejdrsnějších trailů. Tlumič FOX FLOAT DHX2 Performance Elite si zachovává naše vlastní nastavení Rx trail tune, ale dává vám pocit jízdy na pružinovém tlumiči. Vidlice FOX 36 Performance Elite se stará o pohlcování nárazů. Má velmi tuhé spodní nohy a je skvěle nastavitelná. Dvanáctistupňové řazení SRAM GX Eagle nabízí přesně řazení a dostatek převodů na zdolání všech kopců. Kola Roval Traverse Carbon jsou lehká a odolná. Skvělá pro EVO modely. méně

185 999.00 Kč

Nový Specialized Epic Evo Comp se dá svým zdvihem považovat za trailové kolo ale svou lehkostí a pohodlím je také ideální zbraň na dlouhé maratony. 120 mm zdvih vidlice Rock Shox Select+ dává kolu více možnost svezení na lesních trailech. Varianta EVO není osazená inteligentním odpružením Brain. Mechanická sada Shimano SLX zajišťuje přesné řazení. Rám Epicu Evo má lehce upravenou geometrii než jeho klasická varianta. Zvýšený úhel hlavové trubky a zvýšená výška středového složení dává kolu lepší kontrolu v terénu. Na rám je použitá technologie vrstvení karbonu FACT 11. Teleskopická sedlovka skvěle doplňuje celkovou DNA kola. Sedlovka dává možnost snížení sedla před náročným technickým sjezdem. Hlavní přednosti a parametry: 120 mm vidlice dává kolu vyšší komfort a lepší kontrolu na trailu Vyšší úhel hlavové trubky zlepšuje ovladatelnost Vrstvení karbonu FACT 11 Vidlice Rock Shox Select+ Mechanická sada SLX Teleskopická sedlovka méně

124 999.00 Kč

Perfektní úvod do vašeho světa XC ježdění a závodění. Epic Comp Carbon používá stejné technologie rámu, jaké se nacházejí v jeho starších sourozencích a komponenty, které vám umožní zažít profesionální výkon za nižší cenu. více Hlavní přednosti a parametry: TADY ZAČÍNÁ RYCHLOST: S více tituly mistrovství světa a olympijskými medailemi, než může kdokoli počítat, je Epic skutečně nejrychlejším XC kolem na planetě. Rychlý a plochý, řvoucí a technický, puntičkářský a tvrdý, ultralehký a efektivní, Epic přináší domů vítězství. EFEKTIVNÍ JAKO HARDTAIL. PLNĚ POD KONTROLOU DÍKY ODPRUŽENÍ: Odpružení by vás mělo vždy urychlit - nikdy by vás nemělo zpomalit ztrátovým pohupováním. Naše důmyslné tlumiče vybavené Brainem udržují kolo Epic pevné, když je stezka hladká, a pak automaticky změní vaše kolo v celopéro v okamžiku, kdy se vaše pneumatiky setkají se skálami a kořeny. Závody prověřené karbonové chassi a důmyslným systém Brain Vidlice RockShox Reba RL je vybavena systémem „Lock-out“ . SRAM Eagle převodové ústrojí vám dává vše, co potřebujete ke zdolání největších stoupání. FACT 11m rám z karbonových vláken kombinuje tuhost, pevnost a nízkou celkovou hmotnost, výsledkem je jedinečné závodní kolo. Nová geometrie, RockShox Brain tlumič a 100 mm zdvihu dělají z kola Epic nejlépe ovladatelné kolo a nejrychlejší XC soupravu, na které jste kdy jeli. Vidlice RockShox Reba RL 29 nabízí plynulý chod při zdvihu 100 mm, poskytuje také možnost nastavení komprese a odskoku. Dvanáctipastorková sada SRAM NX Eagle přináší výkon Eagle - vše, co potřebujete ke zdolání největších, nejstrmějších stoupání - v jednoduchém balení s jedním převodníkem. Přesmykače nejsou nutné. méně

107 999.00 Kč

Závodní stroj hodný pódia, za rozumnou cenu. Model Comp kombinuje karbonový rám o hmotnosti 915 gramů s vidlicí RockShox Reba RL a spoustou převodů, které zvládnou i ta nejstrmější stoupání, a to díky 12-ti více stupňovému řazení SRAM NX Eagle. Hlavní přednosti a parametry: ZAMÍCHÁ KARTAMI: Epic Hardtail je jedním z nejlehčích rámů dnešní doby, ale to není zdaleka vše. Navrhli jsme nejodolnější a nejpohodlnější závodní rám, v naší historii. Nemůžete být rychlí, pokud Vás trápí trail samotný. Naštěstí, Epic umí zamíchat kartami ve Váš prospěch.< / p > VÍCE KONTROLY ZNAMENÁ VÍCE RYCHLOSTI: Toužíte po rychlejší jízdě? Kdo ne? Proto jsme otevřeli hlavový úhel a prodloužili dosah (reach). Epic si zachovává krátký rozvor kol pro hbité ovládání a nabízí předvídatelnější řízení. Pro lepší kontrolu a vyšší rychlost na jakémkoli trailu je pozice jezdce více centralizována. Nový rám Epic Fact 11m je neuvěřitelně lehký, má pouhých 915 gramů. A co víc, navrhli jsme rám, který je neuvěřitelně schopný a pohodlný, s progresivní geometrií a pokročilým rozvržením kompozitu, které zvyšuje vertikální poddajnost. Vidlice RockShox Reba RL 29 nabízí plynulý chod v délce 100 mm, zatímco komprese je snadno přístupná, stejně jako odskok, takže můžete vidlici kdykoli přizpůsobit terénu. SRAM Level TL přináší kolu Epic Hardtail Comp rychlé a plynulé brždění. 12-rychlostní sada řazení SRAM NX Eagle přináší výkon hodný řady Eagle, ovšem za příznivější cenu. méně

69 999.00 Kč

Závodní stroj hodný pódia, za rozumnou cenu. Model Comp kombinuje karbonový rám o hmotnosti 915 gramů s vidlicí RockShox Reba RL a spoustou převodů, které zvládnou i ta nejstrmější stoupání, a to díky 12-ti více stupňovému řazení SRAM NX Eagle. Hlavní přednosti a parametry: ZAMÍCHÁ KARTAMI: Epic Hardtail je jedním z nejlehčích rámů dnešní doby, ale to není zdaleka vše. Navrhli jsme nejodolnější a nejpohodlnější závodní rám, v naší historii. Nemůžete být rychlí, pokud Vás trápí trail samotný. Naštěstí, Epic umí zamíchat kartami ve Váš prospěch.< / p > VÍCE KONTROLY ZNAMENÁ VÍCE RYCHLOSTI: Toužíte po rychlejší jízdě? Kdo ne? Proto jsme otevřeli hlavový úhel a prodloužili dosah (reach). Epic si zachovává krátký rozvor kol pro hbité ovládání a nabízí předvídatelnější řízení. Pro lepší kontrolu a vyšší rychlost na jakémkoli trailu je pozice jezdce více centralizována. Nový rám Epic Fact 11m je neuvěřitelně lehký, má pouhých 915 gramů. A co víc, navrhli jsme rám, který je neuvěřitelně schopný a pohodlný, s progresivní geometrií a pokročilým rozvržením kompozitu, které zvyšuje vertikální poddajnost. Vidlice RockShox Reba RL 29 nabízí plynulý chod v délce 100 mm, zatímco komprese je snadno přístupná, stejně jako odskok, takže můžete vidlici kdykoli přizpůsobit terénu. SRAM Level TL přináší kolu Epic Hardtail Comp rychlé a plynulé brždění. 12-rychlostní sada řazení SRAM NX Eagle přináší výkon hodný řady Eagle, ovšem za příznivější cenu. méně

69 999.00 Kč

Toto je kolo, které poctivě sbírá pochvaly cyklistických médií i nespočtu jezdců. Proč všechna ta ocenění? Naše asymetrické karbonové rámy poskytují dokonalou kombinaci efektivního odpružení a snadného ovládání. Hlavní přednosti a parametry: více JEDINEČNÝ TRAIL BIKE: Inovativní konstrukce rámu je lehčí a kolo je tak lépe ovladatelné. Přímým připojením všech tří upevňovacích bodů zadní části a nárazu k rámu jsme zvýšili jak tuhost, tak výkonnost oproti nárazům. Výsledek? Absolutní kontrola. LEHKÝ, SCHOPNÝ A ….ÚŽASNÝ: Karbonový rám Stumpjumperu z něj dělá jedno z nejlehčích a zároveň nejschopnějších kol na světě. Inovativní rám spojuje odpružení s inteligentními funkcemi, včetně integrovaného úložného prostoru SWAT ™ a bezproblémového vedení kabelů. Karbonový rám je lehký, tuhý a neuvěřitelně schopný. Kola Roval Traverse Carbon odvalují velmi rychle a jsou odolná proti nárazům. Tlumič FOX FLOAT DPX2 Performance je připraven pohltit ty největší nárazy a má 3 polohy komprese - OPEN, TRAIL a FIRM - lehce nastavitelné za jízdy. Vidlice FOX FLOAT Performance se zdvihem 150 mm má velmi tuhé spodní nohy a je skvěle nastavitelná. Brzdy SRAM CODE R mají 4 pístky a velké kotouče pro maximální brzdou sílu. Dvanáctistupňové řazení SRAM GX Eagle nabízí přesně řazení a dostatek převodů na zdolání všech kopců. Kola Roval Traverse Carbon jsou lehká a odolná. méně

154 999.00 Kč

Toto je kolo, které poctivě sbírá pochvaly cyklistických médií i nespočtu jezdců. Proč všechna ta ocenění? Naše asymetrické karbonové rámy poskytují dokonalou kombinaci efektivního odpružení a snadného ovládání. Hlavní přednosti a parametry: více JEDINEČNÝ TRAIL BIKE: Inovativní konstrukce rámu je lehčí a kolo je tak lépe ovladatelné. Přímým připojením všech tří upevňovacích bodů zadní části a nárazu k rámu jsme zvýšili jak tuhost, tak výkonnost oproti nárazům. Výsledek? Absolutní kontrola. LEHKÝ, SCHOPNÝ A ….ÚŽASNÝ: Karbonový rám Stumpjumperu z něj dělá jedno z nejlehčích a zároveň nejschopnějších kol na světě. Inovativní rám spojuje odpružení s inteligentními funkcemi, včetně integrovaného úložného prostoru SWAT ™ a bezproblémového vedení kabelů. Karbonový rám je lehký, tuhý a neuvěřitelně schopný. Kola Roval Traverse Carbon odvalují velmi rychle a jsou odolná proti nárazům. Tlumič FOX FLOAT DPX2 Performance je připraven pohltit ty největší nárazy a má 3 polohy komprese - OPEN, TRAIL a FIRM - lehce nastavitelné za jízdy. Vidlice FOX FLOAT Performance se zdvihem 150 mm má velmi tuhé spodní nohy a je skvěle nastavitelná. Brzdy SRAM CODE R mají 4 pístky a velké kotouče pro maximální brzdou sílu. Dvanáctistupňové řazení SRAM GX Eagle nabízí přesně řazení a dostatek převodů na zdolání všech kopců. Kola Roval Traverse Carbon jsou lehká a odolná. méně

154 999.00 Kč

Nemějte strach, S-Works není jediná řada, se kterou si užijete všechnu tu zábavu - nový Stumpjumper Comp Carbon 29 nabízí stejný rám z karbonu 11m jako jeho starší brácha, ale s pořádnými komponenty a více to včetně 12ti rychllostního řazení SRAM NX Eagle za cenu, kterou si každý může dovolit.Asymetrická konstrukce Stumpjumpera z karbonu FACT 11m je lehká, tuhá a připravena na trailování. Je postavena na geometrii 29 Trail, která poskytuje dostatek pohodlí a jistoty. S integrovanou technologií SWAT™ ve spodní rámové trubce, závitovým středovým složením, snadným vedením kabeláže a zcela novým tichým chráničem řetězu je připraven na jakýkoli trail.Zadní tlumič FOX DPS Performance s laděním Rx Trail Tune zajistí, že bez ohledu na velikost kol či rámu bude vaše kolo fungovat perfektně.12ti rychlostní sada řazení SRAM NX Eagle poskytuje široký rozsah převodů pro výkonné stoupání, ale i klesání. méně

112 999.00 Kč

Nemějte strach, S-Works není jediná řada, se kterou si užijete všechnu tu zábavu - nový Stumpjumper Comp Carbon 29 nabízí stejný rám z karbonu 11m jako jeho starší brácha, ale s pořádnými komponenty a více to včetně 12ti rychllostního řazení SRAM NX Eagle za cenu, kterou si každý může dovolit.Asymetrická konstrukce Stumpjumpera z karbonu FACT 11m je lehká, tuhá a připravena na trailování. Je postavena na geometrii 29 Trail, která poskytuje dostatek pohodlí a jistoty. S integrovanou technologií SWAT™ ve spodní rámové trubce, závitovým středovým složením, snadným vedením kabeláže a zcela novým tichým chráničem řetězu je připraven na jakýkoli trail.Zadní tlumič FOX DPS Performance s laděním Rx Trail Tune zajistí, že bez ohledu na velikost kol či rámu bude vaše kolo fungovat perfektně.12ti rychlostní sada řazení SRAM NX Eagle poskytuje široký rozsah převodů pro výkonné stoupání, ale i klesání. méně

112 999.00 Kč

Se stejnou karbonovou konstrukcí 11m jako má model S-Works přináší dámský Stumpjumper ST Comp Carbon 29 na 12ti rychlostní řazení SRAM NX Eagle skvělé ovládací vlastnosti a zakázkově ladné odpružení. Nezapomeňte, že tohle je více verze ST, což znamená, že Stumpjumper má trošku ostřejší úhly a nižší zdvihy (130 mm vpředu a 120 mm vzadu), takže se vám dostane citlivějšího ovládání do kopce, ale také více jistoty z kopce dolů.Asymetrická konstrukce dámského Stumpjumperu ST z karbonu FACT 11m je lehká, tuhá a připravena na trailování. Je postavena na geometrii 29 Trail, která poskytuje dostatek pohodlí a jistoty. S integrovanou technologií SWAT™ ve spodní rámové trubce, závitovým středovým složením, snadným vedením kabeláže a zcela novým tichým chráničem řetězu je připraven na jakýkoli trail.Zadní tlumič FOX DPS Performance je laděn přímo pro ženy pomocí Rx Trail Tune a zajistí, že bez ohledu na velikost kol či rámu bude vaše kolo fungovat perfektně.12ti rychlostní sada řazení SRAM NX Eagle poskytuje široký rozsah převodů pro výkonné stoupání, ale i klesání. méně

90 399.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové Roubaix více nyní poskytuje dostatekpoddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 1.5, které Vám poskytne lepší kontrolu na rozbitých silnicích, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost díky karbonové konstrukci FACT 10r, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Na rozbité silnice poskytuje Future Shock 1.5 20mm zdvihu pro hladkou a pohodlnou jízdu. Snižuje také únavu a zvyšuje rychlost na rozbitém terénu. Nový Smooth Boot podporuje pěkný vzhled pomocí čistého přechodu z hlavové trubky na představec. méně

99 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové Roubaix více nyní poskytuje dostatekpoddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 1.5, které Vám poskytne lepší kontrolu na rozbitých silnicích, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost díky karbonové konstrukci FACT 10r, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Na rozbité silnice poskytuje Future Shock 1.5 20mm zdvihu pro hladkou a pohodlnou jízdu. Snižuje také únavu a zvyšuje rychlost na rozbitém terénu. Nový Smooth Boot podporuje pěkný vzhled pomocí čistého přechodu z hlavové trubky na představec. méně

99 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové Roubaix více nyní poskytuje dostatekpoddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 1.5, které Vám poskytne lepší kontrolu na rozbitých silnicích, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost díky karbonové konstrukci FACT 10r, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Na rozbité silnice poskytuje Future Shock 1.5 20mm zdvihu pro hladkou a pohodlnou jízdu. Snižuje také únavu a zvyšuje rychlost na rozbitém terénu. Nový Smooth Boot podporuje pěkný vzhled pomocí čistého přechodu z hlavové trubky na představec. méně

124 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové Roubaix více nyní poskytuje dostatekpoddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 1.5, které Vám poskytne lepší kontrolu na rozbitých silnicích, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost díky karbonové konstrukci FACT 10r, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Na rozbité silnice poskytuje Future Shock 1.5 20mm zdvihu pro hladkou a pohodlnou jízdu. Snižuje také únavu a zvyšuje rychlost na rozbitém terénu. Nový Smooth Boot podporuje pěkný vzhled pomocí čistého přechodu z hlavové trubky na představec. méně

124 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové Roubaix více nyní poskytuje dostatekpoddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 1.5, které Vám poskytne lepší kontrolu na rozbitých silnicích, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost díky karbonové konstrukci FACT 10r, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Na rozbité silnice poskytuje Future Shock 1.5 20mm zdvihu pro hladkou a pohodlnou jízdu. Snižuje také únavu a zvyšuje rychlost na rozbitém terénu. Nový Smooth Boot podporuje pěkný vzhled pomocí čistého přechodu z hlavové trubky na představec. méně

124 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové Roubaix více nyní poskytuje dostatekpoddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 1.5, které Vám poskytne lepší kontrolu na rozbitých silnicích, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost díky karbonové konstrukci FACT 10r, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Na rozbité silnice poskytuje Future Shock 1.5 20mm zdvihu pro hladkou a pohodlnou jízdu. Snižuje také únavu a zvyšuje rychlost na rozbitém terénu. Nový Smooth Boot podporuje pěkný vzhled pomocí čistého přechodu z hlavové trubky na představec. méně

124 999.00 Kč

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové Roubaix více nyní poskytuje dostatekpoddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 1.5, které Vám poskytne lepší kontrolu na rozbitých silnicích, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix. • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost díky karbonové konstrukci FACT 10r, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích. • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici. • Na rozbité silnice poskytuje Future Shock 1.5 20mm zdvihu pro hladkou a pohodlnou jízdu. Snižuje také únavu a zvyšuje rychlost na rozbitém terénu. Nový Smooth Boot podporuje pěkný vzhled pomocí čistého přechodu z hlavové trubky na představec. méně

124 999.00 Kč

Asymetrický design Stumpjumperu s bočním ramenem získal po celém světě skvělé recenze. Proč? Protože vytváří jedno z nejlehčích a přitom nejschopnějších kol na trhu. Přidejte k tomu top odpružení FOX a máte základ pro více perfektní stavbu kola. Hlavní přednosti a parametry: JEDINEČNÁ JÍZDA: Inovativní konstrukce bočního ramene je lehčí a dělá kolo lépe ovladatelným. Přímým připojením všech tří upevňovacích bodů zadní části a nárazu k rámu jsme zvýšili jak tuhost, tak výkonnost oproti nárazům. A výsledek? Absolutní kontrola. LEHKÝ, SCHOPNÝ A ….ÚŽASNÝ: Karbonový rám Stumpjumperu z něj dělá jedno z nejlehčích a zároveň nejschopnějších kol na světě. Inovativní rám spojuje odpružení s inteligentními funkcemi, včetně integrovaného úložného prostoru SWAT ™ a bezproblémového vedení kabelů. Inovativní rám poskytuje 140 mm zdvihu a bezkonkurenční ovladatelnost. Vynikající tlumič FOX FLOAT DPX2 Factory. Asymetrický rám je tuhý, lehký a neuvěřitelně schopný.Má integrované úložiště SWAT™ ve spodní rámové trubce a bezproblémové vedení kabeláže. Tlumič FOX FLOAT DPX2 Factory má vrstvy Kashima a hladký chod. méně

101 999.00 Kč

Asymetrický design Stumpjumperu s bočním ramenem získal po celém světě skvělé recenze. Proč? Protože vytváří jedno z nejlehčích a přitom nejschopnějších kol na trhu. Přidejte k tomu top odpružení FOX a máte základ pro více perfektní stavbu kola. Hlavní přednosti a parametry: JEDINEČNÁ JÍZDA: Inovativní konstrukce bočního ramene je lehčí a dělá kolo lépe ovladatelným. Přímým připojením všech tří upevňovacích bodů zadní části a nárazu k rámu jsme zvýšili jak tuhost, tak výkonnost oproti nárazům. A výsledek? Absolutní kontrola. LEHKÝ, SCHOPNÝ A ….ÚŽASNÝ: Karbonový rám Stumpjumperu z něj dělá jedno z nejlehčích a zároveň nejschopnějších kol na světě. Inovativní rám spojuje odpružení s inteligentními funkcemi, včetně integrovaného úložného prostoru SWAT ™ a bezproblémového vedení kabelů. Inovativní rám poskytuje 140 mm zdvihu a bezkonkurenční ovladatelnost. Vynikající tlumič FOX FLOAT DPX2 Factory. Asymetrický rám je tuhý, lehký a neuvěřitelně schopný.Má integrované úložiště SWAT™ ve spodní rámové trubce a bezproblémové vedení kabeláže. Tlumič FOX FLOAT DPX2 Factory má vrstvy Kashima a hladký chod. méně

101 999.00 Kč

Nový Specialized Epic Comp je první ochutnávka kouzla této legendární modelové řady. Mechanická sada Shimano SLX 12 speed zajišťuje přesné a spolehlivé řazení. Vrstvení karbonu technologií FACT 11m, které zvyšuje pevnost a tuhost rámu. více O odpružení se stará značka Rockshox společně s technologií Brain. Rám nového Epica dostal nové uchycení tlumiče a zmizel jeden čep odpružení. Kolo pracuje na zdvihu 100 mm vpředu a 100 mm vzadu, který je ideální na závodní XC použití. Nové vrstvení karbonu technologií FACT 11m. Vidlice RockShox Reba se 100 mm zdvihem a zadní tlumič RockShox Specialized Brain. Technologie Brain dělá odpružení RockShox extrémně účinné. Hlavní přednosti a parametry: Nové uchycení tlumiče 100/100 mm zdvih, která je ideální na XC závody Inteligentní odpružení Brain, který reaguje na aktuální povrch Mechanická sada SLX Vidlice Rock Shox Reba Tlumič Rock Shox Specialized Brain Pláště Fast Trak GRIPTON méně

119 999.00 Kč

Pokud hledáte tradiční trail bike, tak jste tu špatně. Ale jestli hledáte nějakou pořádnou hračku, kterou můžete vzít i do míst, kam byste normálně vzali jen sjezďák – jste na správné adrese. Na modelu více Stumpjumper Evo Pro 29 se budete cítit jako doma. Pro koho přesně je EVO? Pro ty drsné jezdce, kteří se nebojí trailů v DH stylu, nakopáváků, kamenitých polí, kořenů,… však vy víte. Tohle všechno Evo zvládne jako nic. Evo má stejné specifické velikosti jako Demo. Takže si kolo vyberete podle stylu, jaký máte rádi – buď kratší posed – S2 nebo delší S3. Rámy jsou delší, mají položenější hlavu, nízkou hlavovou trubku – prostě si zvolte, co máte raději. Hlavní přednosti a parametry: Díky svému rámu z karbonu FACT 11m, trailové EVO geometrii a 140mm zdvihu je Stumpjumper EVO jako stvořený pro sjíždění i těch nejdrsnějších trailů. Tlumič FOX FLOAT DHX2 Performance Elite si zachovává naše vlastní nastavení Rx trail tune, ale dává vám pocit jízdy na pružinovém tlumiči. Vidlice FOX 36 Performance Elite se stará o pohlcování nárazů. Má velmi tuhé spodní nohy a je skvěle nastavitelná. Dvanáctistupňové řazení SRAM GX Eagle nabízí přesně řazení a dostatek převodů na zdolání všech kopců. Kola Roval Traverse Carbon jsou lehká a odolná. Skvělá pro EVO modely. méně

185 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Tento Tarmac je dodáván s bezproblémovými komponenty - mechanické řazení Shimano Ultegra a účinné hydraulické kotoučové brzdy, odolná kola DT R470 Disc, a naše oblíbené sedlo Power. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 9r. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. méně

88 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Tento Tarmac je dodáván s bezproblémovými komponenty - mechanické řazení Shimano Ultegra a účinné hydraulické kotoučové brzdy, odolná kola DT R470 Disc, a naše oblíbené sedlo Power. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 9r. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. méně

88 999.00 Kč

Lehký karbonový rám? Ano. Špičková technologie odpružení? Jo. Na závody připravený komplet? Jansě! Epic Expert je nejen připraven vyjímat se na závodech, ale je také připraven přinutit vaše nejbližší kamarády k bolesti o víkendech. více Hlavní přednosti a parametry: TADY ZAČÍNÁ RYCHLOST: S více tituly mistrovství světa a olympijskými medailemi, než může kdokoli počítat, je Epic skutečně nejrychlejším XC kolem na planetě. Rychlý a plochý, řvoucí a technický, puntičkářský a tvrdý, ultralehký a efektivní, Epic přináší domů vítězství. EFEKTIVNÍ JAKO HARDTAIL. PLNĚ POD KONTROLOU DÍKY ODPRUŽENÍ: Odpružení by vás mělo vždy urychlit - nikdy by vás nemělo zpomalit ztrátovým pohupováním. Naše důmyslné tlumiče vybavené Brainem udržují kolo Epic pevné, když je stezka hladká, a pak automaticky změní vaše kolo v celopéro v okamžiku, kdy se vaše pneumatiky setkají se skálami a kořeny. Závody prověřené hliníkové chassi a důmyslný systém odpružení Brain - nic není rychlejší. Lehká vidlice RockShox SID vybavená Brainem - pevná během sprintů, měkoučká nad hity. SRAM GX Eagle převodové ústrojí vám dává všechny převody, které potřebujete k překonání největších stoupání. FACT 11m rám z karbonových vláken kombinuje tuhost, pevnost a nízkou celkovou hmotnost, výsledkem je jedinečné závodní kolo. Nová geometrie, RockShox Brain tlumič a 100 mm zdvihu dělají z kola Epic nejlépe ovladatelné kolo a nejrychlejší XC soupravu, na které jste kdy jeli. Seznamte se se systémem Brain 2.0. Namontovali jsme nejnovější generaci Brain tlumičů blíže k ose, takže Brain je citlivý i na nejmenší hrboly. Snížili jsme také turbulence v oleji pro konzistentní odpružení, bez ohledu na to, jak velké a rychlé nárazy přicházejí. Původní systém plovoucího pístu jsme vyměnili za zcela nový systém, který má ještě hladší chod. Nejchytřejší systém odpružení na světě je ještě chytřejší. Custom RockShox SID pro kola Epic je chytrá jako liška - pevná během sprintů, měkoučká přes hity - bez nutnosti použit páčku lockoutu Dvanáctipastorková sada SRAM GX Eagle vám dodá všechny převody, které potřebujete ke zdolání největších, nejstrmějších stoupání - v jednoduchém balení s jedním převodníkem. Nashle, přesmykači, už tě nepotřebujeme. Ručně vyrobená kola Roval Control Carbon jsou vybavena moderními ráfky o šířce 25 mm s technologií hookless. To vše zajišťuje vynikající přilnavost a minimalizuje valivý odpor. méně

143 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Tento Tarmac je dodáván s bezproblémovými komponenty - řazení Shimano Ultegra Di2 a účinné hydraulické kotoučové brzdy, odolná kola DT R470 Disc, a naše oblíbené sedlo Power. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 9r. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. méně

114 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Tento Tarmac je dodáván s bezproblémovými komponenty - řazení Shimano Ultegra Di2 a účinné hydraulické kotoučové brzdy, odolná kola DT R470 Disc, a naše oblíbené sedlo Power. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 9r. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. méně

114 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Tento Tarmac je dodáván s bezproblémovými komponenty - řazení Shimano Ultegra Di2 a účinné hydraulické kotoučové brzdy, odolná kola DT R470 Disc, a naše oblíbené sedlo Power. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 9r. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. méně

114 999.00 Kč

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které více je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Tento Tarmac je dodáván s bezproblémovými komponenty - řazení Shimano Ultegra Di2 a účinné hydraulické kotoučové brzdy, odolná kola DT R470 Disc, a naše oblíbené sedlo Power. Hlavní přednosti a parametry: Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 9r. 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu. Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů. Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly. méně

114 999.00 Kč
>