specialized traverse 38 275 148 blackcharcoal uni


Pro specialized traverse 38 275 148 blackcharcoal uni jsme našli více než 120 produktů. Udělejte si radost a pořiďte si specialized traverse 38 275 148 blackcharcoal uni za nejlepší nejlepší cenu na trhu.


Na špičce ledovce v oblasti trakce, rovnováhy, rychlosti a tuhosti se prodrala zapletená kola Roval Traverse Fattie 38 27,5. Nabízí totiž lehký hliníkový ráfek a kvalitní zpracování, tato kombinace dělá z těchto kol ďábelské více sjezdové mašiny s vnitřní šířkou ráfku 38 mm. Proč tomu tak je? Důvod je jednoduchý: Kromě lehké a extra robustní konstrukci z materiálu E5, jde o kombinaci šířky ráfku s širšími přírubami náboje jsme vytvořili možnost použití širšího pláště. To znamená, že při zkvalitníte svou jízdu díky větší pružnosti. A nejen to, dostatečná šířka také podporuje plášť, takže u bezdušové verze pocítíte mnohem lepší přilnavost. Spolu s celkovou nízkou hmotností, vysokou tuhostí a odolností je další prioritou pro zapletená kola Traverse také jednoduché použití. V první řadě jsme se zbavili rovných paprsků a korozi podléhajících niplů ze slitiny. Dále jsme se posunuli směrem 28 J-bend paprsky a to jak u předního, tak i zadního kola, o stejné délce - aby se daly snadno vyměnit, v případě potřeby. A na konec jsme vytvořili nový design náboje se širším profilem a vyšší přírubou, abychom přispěli celkové tuhosti. Nejde o žádný laciný trik. Přední náboj je o rozměrech 15 x 110 mm s pevnou osou (včetně možnosti různých koncovek) a vzadu je náboj 148 mm s vnitřnostmi DT Swiss pro hladší a rychlejší reakci a zrychlení. A jako třešnička na dortu, tato kola jsou ručně zaplétána pro dokonalé napětí a dlouhou životnost. Ať už jste si právě vybrali nový stroj na 27,5”, nebo chcete jen vyzkoušet objemné pláště, jako je 2,8”, na vašem 29eru s Boostem, kola Traverse 38 Fattie 27,5 vás příjemně překvapí už od prvního šlápnutí. Materiál ráfku: vysoce pevná slitina E5 Šířka ráfku: 38 mm (vnitřní) Způsob zaplétání předního kola: Dvojité křížení Způsob zaplétání zadního kola: Dvojité křížení Počet paprsků: 28 vpředu a 28 vzadu Typ paprsků: DT Swiss Competition Race J-bend Typ matice: DT Swiss Brass Pro Lock hexagonal Náboj předního kola: slitinové tělo, 110x15 mm pevná osa, 19 a 31 mm OD koncovky jsou přiloženy. Náboj zadního kola: CNC obráběné slitinové tělo, vysoce kvalitní DT 360 vnitřnosti, včetně 11ti rychlostního ořechu SRAM XX1 a koncovek 148. Typ ložiska: Uzavřená kazeta Náboje Roval J-bend mají jednu délku paprsků pro celý set zapletených kol. Způsob montáže: ručně postavené Každé kolo má i bezdušový ventilek, aby bylo trochu snazší přejít na bezdušový systém. Celková hmotnost páru zapletených kol: 2 000 g méně

15 699.00 Kč

I když může existovat lineární vztah mezi zvýšenou velikostí pneumatiky a zvýšenou zábavou, tento vztah platí pouze tehdy, když jsou širší pneumatiky spárovány se správnou šířkou ráfků. Mít pneumatiku 2,8” spojenou s úzkým ráfkem více může způsobit špatný jízdní zážitek a když jste na lovu pro další zábavu, jsou tyto vlastnosti nežádoucí. Naštěstí pro vás máme řešení - trakce, stabilita a rychlost dorazily - a jmenuje se Traverse 38 SL Fattie 27.5. Spolu s nízkou celkovou hmotností, tuhostí a životností byla další nejvyšší prioritou pro Traverse SL snadné použití. Nejprve jsme se zbavili paprsků s přímým tahem a niplů ze slitiny náchylných ke korozi. Poté jsme přistáli na 28 paprcích typu J-bend na předních a zadních kolech, které mají stejnou délku - v případě potřeby je snadné najít náhradní díly. Nakonec jsme vyvinuli novou konstrukci náboje s širším profilem a vyšší přírubou, která napomáhá celkové tuhosti. Zatímco naše 38 milimetrová Traverse SL je již širší než většina nabídek, výhody třípalcových pneumatik se při správném rozhraní ráfku ještě více projevují. Při hledání správné šířky naši technici testovali různé iterace, od 30 do 45 milimetrů, aby určili, kde leží sladká skvrna. Skončili s 38 milimetrovou vnitřní hranou ráfku, která proměnila Faterse Traverse 38 SL v sestupné stroje Široká vnitřní šířka ráfku poskytuje jezdcům celou řadu výhod, které jsou ještě více ilustrovány u pneumatik plus. Extra šířka umožňuje větší objem pneumatik, převedení do více pružných jízdních vlastností a lepší podporu pro pneumatiku, což znamená, že při jízdě bezdušových pneumatik budete mít méně „praskání“ a drastický nárůst trakce. Po určení správné šířky ráfku pro aplikaci velikosti plus jsme začali navrhovat ráfek pomocí stejných technologií s nízkou hmotností a vysokou pevností, jaké se používají v Traverse SL a Control SL. S tímto jsme začali s designem Zero Bead Hook, který účinně eliminuje největší slabinu nalezenou v tradičních ráfcích, a doplnil ji pomocí uhlíkových vláken s vysokým modulem, aby se snížila hmotnost. A k tomuto tématu dále patří i bezdušový systém zátek Roval, který v porovnání s ráfkovým pruhem vrhá dalších 50 gramů na kolo Každý Traverse 38 SL Fattie je ručně vyráběn do našich vlastních slitinových nábojů s paprsky DT Swiss Competition Race. Uvnitř našich nábojů najdete všude kolem zapečetěná ložiska nábojů a v zadní části rychle sahající 54t DT švýcarský hvězdicový rohatkový systém, který vám umožňuje bez námahy překonávat skály a kořeny. A zatímco stroje dělají slušnou práci při stavbě kol, volíme profesionálně vyškolené lidi, aby si stavěli naše, protože zachycují různé nedostatky, které by jinak stroji chyběly. Typ ráfku: karbonový, bezdušový (2Bliss Ready), bezpatková konstrukce. Designové provedení – černá grafika pod průhledným lakem Materiál ráfku: karbon Šířka ráfku: 38 mm (vnitřní) Způsob zaplétání předního kola: Dvojité křížení Způsob zaplétání zadního kola: Dvojité křížení Počet paprsků: 28 vpředu a 28 vzadu Typ paprsků: DT Swiss Competition Race J-bend Typ matice: DT Swiss Brass Pro Lock hexagonal Náboj předního kola: slitinové tělo, 110x15 mm pevná osa, 19 a 31 mm OD koncovky jsou přiloženy. Náboj zadního kola: CNC obráběné slitinové tělo, vysoce kvalitní vnitřnosti DT 240 a rohatka s 54 zuby, včetně SRAM XX1 11ti rychlostní ořech a koncovky 148 Náboje Roval J-bend mají jednu délku paprsků pro celý set zapletených kol. Typ ložiska: Uzavřená kazeta Způsob montáže: ručně postavené Každé kolo má i bezdušový ventilek, aby bylo trochu snazší přejít na bezdušový systém. Celková hmotnost páru zapletených kol: 1 830 g méně

46 999.00 Kč

Při návrhu zapletených kol Traverse Fattie 29 jsme mysleli na to, že zapletených kol co dokáží odolávat ostrým, rozbitým sjezdům a zároveň je neproklínáte pokaždé, když jedete znovu na kopec, je jako šafránu. Zároveň více jsme zjistili, že jezdci na trailech očekávají pořádnou sadu kol, kterou jen nasadí a můžou vyrazit do terénu. Abychom zachovali příznivou cenu, rozhodli jsme se pro hliníkovou slitinu, která má všechny požadované vlastnosti a navíc vám v kapse zůstane dostatek peněz i na pivo po vyjížďce. Spolu s celkovou nízkou hmotností, tuhostí a odolností, bylo další prioritou pro zapletená kola Traverse snadná údržba. Zaprvé, jsme se zbavili těch šílených placatých drátů a korozi podléhajících niplů. Dále, jsme použili 28 paprsků J-Bend, které mají stejnou délku jak na předním, tak i zadním kole - to, aby se daly snadno vyměnit. A na konec, nový náboj s širším a vyšším profilem, pro vyšší tuhost. Z tradičního rozměru 19 - 23 mm jsme se posunuli více do šířky, u které jsme zjistili, že funguje nejlépe v šíři 30 mm, a tak se nabízelo dát těmto výpletům přezdívku “Fattie”. Široký ráfek má pozitivní dopad na jízdu - lépe podpírá plášť pro lepší trakci tím, že dovoluje vozit v plášti nižší tlak, navíc nárazy jsou absorbovány větší plochou, což snižuje riziko defektu, příp. poškození ráfku. Patky ráfků jsou hladké, bez háčků, tzv. Zero Bead hook design, což zamezuje svléknutí nebo odfouknutí pláště při ostré jízdě a navíc je díky nim konverze na bezduše o to snazší. Po návrhu ráfku, s vědomím zachování dostatečné odolnosti při nízké hmotnosti, jsme je zapletli do vlastních nábojů z hliníkové slitiny, na stejnou délku drátu v celém setu a to přesně vždy pomocí 28 drátů DT Swiss Revolution J-Bend a niplů Pro Lock. Náboje se točí na zapouzdřených průmyslových ložiscích a využívají osvědčených vnitřností DT Swiss 360, které zajistí hladký chod po mnoho kilometrů. Abychom zajistili, že každé kolo je pořádně zapletené, rozhodli jsme se pro ruční zaplétání, místo strojového. Člověk, narozdíl od stroje, je schopen zachytit drobné niance, které tvoří rozdíl mezi dobrým a výborným zapleteným kolem. Každá sada kol je dodávána s 11ti rychlostním ořechem SRAM XD a s bezdušovými otvory pro ventilky, aby bylo aplikování bezdušových plášťů jednodušší. Ořechy Shimano se prodávají samostatně. Materiál ráfku: vysoce pevná slitina E5 Šířka ráfku: 30 mm (vnitřní) Způsob zaplétání předního kola: Dvojité křížení Způsob zaplétání zadního kola: Dvojité křížení Počet paprsků: 28 vpředu a 28 vzadu Typ paprsků: DT Swiss Competition Race J-bend Typ matice: DT Swiss Brass Pro Lock hexagonal Náboj předního kola: slitinové tělo, 110x15 mm pevná osa, 19 a 31 mm OD koncovky jsou přiloženy. Náboj zadního kola: CNC obráběné slitinové tělo, vysoce kvalitní DT 360 vnitřnosti, včetně 11ti rychlostního ořechu SRAM XX1 a koncovek 148. Typ ložiska: Uzavřená kazeta Náboje Roval J-bend mají jednu délku paprsků pro celý set zapletených kol. Způsob montáže: ručně postavené Každé kolo má i bezdušový ventilek, aby bylo trochu snazší přejít na bezdušový systém. Celková hmotnost páru zapletených kol: 1 870 g méně

15 699.00 Kč

Při návrhu zapletených kol Traverse Fattie 650b pro Boost 148 standardy, že zapletených kol co dokáží odolávat ostrým, rozbitým sjezdům a zároveň je neproklínáte pokaždé, když jedete znovu na kopec, je jako šafránu. Zároveň více jsme zjistili, že jezdci na trailech očekávají pořádný set kol, který jen nasadí a můžou vyrazit do terénu. Abychom zachovali příznivou cenu, rozhodli jsme se pro hliníkovou slitinu, která má všechny požadované vlastnosti a navíc vám v kapse zůstane dostatek peněz i na jedno po vyjížďce. Proberme detailněji ona očekávání. Například schopnost přežít nepovedené dopady bez nutnosti následného centrování nebo dostatečná lehkost pro rychlý a méně bolestný návrat nahoru na kopec. Obojí a ještě více ovlivňuje volba ráfku. V rámci vývoje nových ráfků vzali naši inženýři 45 mm široký ráfek z fatbiku, obuli do trailových plášťů 2.3 - 2.4 palce, aby zjistili jestli širší ráfek přináší nějaké výhody. 45 mm nakonec bylo až moc širokých, ale zaujaly nás výhody, které nabízí využití širšího ráfku. Tímto zjištění jsme se z tradičního rozměru 19 - 23 mm posunuli více do šířky, která jsme zjistili, že funguje nejlépe - 29 mm, která dala výpletům přezdívku “Fattie”. Široký ráfek má pozitivní dopad na jízdu - lépe podpírá plášť pro lepší trakci, tím, že dovoluje vozit v plášti nižší tlak, navíc nárazy jsou absorbovány větší plochou, což snižuje riziko defektu, příp. poškození ráfku. A když tohle zkombinujete s hravostí rozměru kol 650b, dostanete parádní hračku vhodnou jak pro stoupání, tak sjíždění. Patky ráfků jsou hladké, bez háčků, tzv. Zero Bead hook design, což zamezuje svléknutí nebo odfouknutí pláště při ostré jízdě a navíc je díky nim konverze na bezduše o to snazší. Po návrhu ráfku, s vědomím zachování dostatečné odolnosti při nízké hmotnosti, jsme je zapletli do vlastních nábojů z hliníkové slitiny, na 28 děr pomocí paprsků DT Swiss Revolution J-Bend a niplů Pro Lock. Náboje se točí na zapouzdřených průmyslových ložiscích a využívají osvědčených vnitřností DT Swiss 360, které zajistí hladký chod po mnoho kilometrů. Abychom zajistili, že každé kolo je pořádně zapletené, rozhodli jsme se pro ruční zaplétání namísto strojového. Člověk, na rozdíl od stroje, se schopen zachytit drobné nuance, které tvoří rozdíl mezi dobrým a výborným zapleteným kolem. Každá sada kol je dodávána s 11ti rychlostním ořechem SRAM XD, bezdušovými ventilky a páskou pro snadný přechod na bezdušové obutí. Ořechy lze zakoupit samostatně. Materiál ráfku: vysoce pevná slitina E5 Šířka ráfku: 30 mm (vnitřní) Způsob zaplétání předního kola: Dvojité křížení Způsob zaplétání zadního kola: Dvojité křížení Počet paprsků: 28 vpředu a 28 vzadu Typ paprsků: DT Swiss Competition Race J-bend Typ matice: DT Swiss Brass Pro Lock hexagonal Náboj předního kola: slitinové tělo, 110x15 mm pevná osa, 19 a 31 mm OD koncovky jsou přiloženy. Náboj zadního kola: CNC obráběné slitinové tělo, vysoce kvalitní DT 360 vnitřnosti, včetně 11ti rychlostního ořechu SRAM XX1 a koncovek 148. Typ ložiska: Uzavřená kazeta Náboje Roval J-bend mají jednu délku paprsků pro celý set zapletených kol. Způsob montáže: ručně postavené Každé kolo má i bezdušový ventilek, aby bylo trochu snazší přejít na bezdušový systém. Celková hmotnost páru zapletených kol: 1 830 g méně

15 699.00 Kč

Trailová kola často spadají do dvou kategorií - těžká a odolná, nebo lehká a pružná. A proto se lehká kola s širokým profilem mohou zdát jako pohádka, naštěstí pro vás, my jsme z pohádky více udělali realitu. Traverse SL Fattie 27,5 spojují všechny hbité vlastnosti, které od all-mountain kol očekáváte. Spolu s celkovou nízkou hmotností, tuhostí a odolností, bylo další prioritou pro zapletená kola Traverse SL snadná údržba. Zaprvé, jsme se zbavili těch šílených placatých drátů a korozi podléhajících niplů. Dále, jsme použili 28 paprsků J-Bend, které mají stejnou délku jak na předním, tak i zadním kole - to, aby se daly snadno vyměnit. A na konec, nový náboj s širším a vyšším profilem, pro vyšší tuhost. Co máme pořád s těmi tlusťochy? Traverse SL Fattie jsou možná široké, ale s vnitřní šířkou ráfku 30 mm mají od fat biků hodně daleko. Ale pojďme si něco říci o té šířce. Asi jste si všimli, že nejčastější šířka MTB ráfků se už desítky let pohybuje mezi 19 a 23 mm. Když jsme hledali lepší design ráfku, naši vývojáři začali testovat 2,3 až 2,5” široké pláště na fat bikových 45 mm širokých ráfcích, aby viděli, co se stane. Trvalo jim to jen pár jízd si uvědomit, že širší ráfek nabízí spoustu výhod, jako je větší objem pláště, který lépe podporuje plášť při ostrém zatáčení, také se zvyšuje trakce, protože můžete jezdit nižší tlaky a viditelně se zvyšuje tuhost ráfku. A po zkoušení šířek ráfků od 25 do 45 mm zjistili, že 30 mm je optimální šířka. Po stanovení optimální šířky jsme začali tvarovat ráfek na základě znalostí, jakých jsme dosáhli při vývoji zapletených kol Control SL. Začali jsme už rovnou využívat technologii Zero Bead Hook, která nás rovnou zbavila slabého místa, které běžné ráfky mívají a v kombinaci s širším profilem karbonového ráfku jsme efektivně rozptýlili síly, které při jízdě na ráfek působí. Díky tomu můžete řádit po skalnatém podkladu bez obavy, že ráfek rozlousknete, nebo ohnete. Tak jo, jestliže jsou silné, odolné nárazům a ještě podporují plášť - tak pak musí být logicky těžké, ne? Ne. I když se jmenují Fattie, mají od tlusťocha daleko. Abychom dosáhly takové hmotnosti, jaké se nám povedla, zapletli jsme si ráfky ručně na naše vlastní hliníkové náboje za použití jen těch nejkvalitnějších paprsků DT Swiss Competition Race. Uvnitř našich nábojů najdete vnitřnosti DT Swiss 240 rychle reagující rohatkou s 54 zuby DT Swiss, díky čemuž můžete zrychlovat na skále i přes kořeny,bez jakéhokoli zpoždění. A zatímco stroje umí odvézt dobrou práci, my jsme si na tato kola vybrali raději lidské ruce, které dokáží až umělecké dílo a také odstraní chyby, jaké stroj nevidí. Ať už potřebujete karboová zapletená kola, která vás provezou endurovou scénou závodu, nebo jen chcete zařádit na skalnatém kopci za humny, Traverse SL Fattie jsou na to připraveny. Typ ráfku: karbonový, bezdušový (2Bliss Ready), bezpatková konstrukce. Designové provedení – černá grafika pod průhledným lakem Materiál ráfku: karbon Šířka ráfku: 30 mm (vnitřní) Způsob zaplétání předního kola: Dvojité křížení Způsob zaplétání zadního kola: Dvojité křížení Počet paprsků: 28 vpředu a 28 vzadu Typ paprsků: DT Swiss Competition Race J-bend Typ matice: DT Swiss Brass Pro Lock hexagonal Náboj předního kola: slitinové tělo, 110x15 mm pevná osa, 19 a 31 mm OD koncovky jsou přiloženy. Náboj zadního kola: CNC obráběné slitinové tělo, vysoce kvalitní vnitřnosti DT 240 a rohatka s 54 zuby, včetně SRAM XX1 11ti rychlostní ořech a koncovky 148 Náboje Roval J-bend mají jednu délku paprsků pro celý set zapletených kol. Typ ložiska: Uzavřená kazeta Způsob montáže: ručně postavené Každé kolo má i bezdušový ventilek, aby bylo trochu snazší přejít na bezdušový systém. Celková hmotnost setu: 1 690 g méně

46 999.00 Kč

Trailová kola často spadají do dvou kategorií - těžká a odolná, nebo lehká a pružná. A proto se lehká kola s širokým profilem mohou zdát jako pohádka, naštěstí pro vás, my jsme z pohádky více udělali realitu. Traverse SL Fattie 29 spojují všechny hbité vlastnosti, které od all-mountain kol očekáváte. Spolu s celkovou nízkou hmotností, tuhostí a odolností, bylo další prioritou pro zapletená kola Traverse SL snadná údržba. Zaprvé, jsme se zbavili těch šílených placatých drátů a korozi podléhajících niplů. Dále, jsme použili 28 paprsků J-Bend, které mají stejnou délku jak na předním, tak i zadním kole - to, aby se daly snadno vyměnit. A na konec, nový náboj s širším a vyšším profilem, pro vyšší tuhost. Co máme pořád s těmi tlusťochy? Traverse SL Fattie jsou možná široké, ale s vnitřní šířkou ráfku 30 mm mají od fat biků hodně daleko. Ale pojďme si něco říci o té šířce. Asi jste si všimli, že nejčastější šířka MTB ráfků se už desítky let pohybuje mezi 19 a 23 mm. Když jsme hledali lepší design ráfku, naši vývojáři začali testovat 2,3 až 2,5” široké pláště na fat bikových 45 mm širokých ráfcích, aby viděli, co se stane. Trvalo jim to jen pár jízd si uvědomit, že širší ráfek nabízí spoustu výhod, jako je větší objem pláště, který lépe podporuje plášť při ostrém zatáčení, také se zvyšuje trakce, protože můžete jezdit nižší tlaky a viditelně se zvyšuje tuhost ráfku. A po zkoušení šířek ráfků od 25 do 45 mm zjistili, že 30 mm je optimální šířka. Po stanovení optimální šířky jsme začali tvarovat ráfek na základě znalostí, jakých jsme dosáhli při vývoji zapletených kol Control SL. Začali jsme už rovnou využívat technologii Zero Bead Hook, která nás rovnou zbavila slabého místa, které běžné ráfky mívají a v kombinaci s širším profilem karbonového ráfku jsme efektivně rozptýlili síly, které při jízdě na ráfek působí. Díky tomu můžete řádit po skalnatém podkladu bez obavy, že ráfek rozlousknete, nebo ohnete. Tak jo, jestliže jsou silné, odolné nárazům a ještě podporují plášť - tak pak musí být logicky těžké, ne? Ne. I když se jmenují Fattie, mají od tlusťocha daleko. Abychom dosáhly takové hmotnosti, jaké se nám povedla, zapletli jsme si ráfky ručně na naše vlastní hliníkové náboje za použití jen těch nejkvalitnějších paprsků DT Swiss Competition Race. Uvnitř našich nábojů najdete vnitřnosti DT Swiss 240 rychle reagující rohatkou s 54 zuby DT Swiss, díky čemuž můžete zrychlovat na skále i přes kořeny,bez jakéhokoli zpoždění. A zatímco stroje umí odvézt dobrou práci, my jsme si na tato kola vybrali raději lidské ruce, které dokáží až umělecké dílo a také odstraní chyby, jaké stroj nevidí. Ať už potřebujete karboová zapletená kola, která vás provezou endurovou scénou závodu, nebo jen chcete zařádit na skalnatém kopci za humny, Traverse SL Fattie jsou na to připraveny. Typ ráfku: karbonový, bezdušový (2Bliss Ready), bezpatková konstrukce. Designové provedení – černá grafika pod průhledným lakem Materiál ráfku: karbon Šířka ráfku: 30 mm (vnitřní) Způsob zaplétání předního kola: Dvojité křížení Způsob zaplétání zadního kola: Dvojité křížení Počet paprsků: 28 vpředu a 28 vzadu Typ paprsků: DT Swiss Competition Race J-bend Typ matice: DT Swiss Brass Pro Lock hexagonal Náboj předního kola: slitinové tělo, 110x15 mm pevná osa, 19 a 31 mm OD koncovky jsou přiloženy. Náboj zadního kola: CNC obráběné slitinové tělo, vysoce kvalitní vnitřnosti DT 240 a rohatka s 54 zuby, včetně SRAM XX1 11ti rychlostní ořech a koncovky 148 Náboje Roval J-bend mají jednu délku paprsků pro celý set zapletených kol. Typ ložiska: Uzavřená kazeta Způsob montáže: ručně postavené Každé kolo má i bezdušový ventilek, aby bylo trochu snazší přejít na bezdušový systém. Celková hmotnost páru zapletených kol: 1 735 g méně

46 999.00 Kč

Traily v našich okolních lesích jsou rozmanité a rychlé, perfektní pro testování hbitých kol jako třeba naše karbonové Traverse 29. Prudká stoupání a klesání fungují jako inspirace pro radikální designy a co je nejdůležitější, více dodávají nám jistotu, že předčí všechna vaše očekávání. Pojďme si říct něco málo o těch zmíněných očekáváních. Zahrnují vše od schopnosti zvládat drandění a skákání až po to, že jsou dostatečně lehké, aby bylo možné efektivně šlapat na vrchol jakéhokoli kopce - a to vše začíná u ráfku. Naši vývojáři věděli, že chtějí karbon a díky našemu Zero Bead Hook byli schopni rozložit vlákna přes boční stěnu a dno ráfku. A když se tohle zkombinuje s vnitřní šířkou ráfku 30 mm, vznikne kolo, které je extrémně odolné vůči nárazům s nízkým valivým odporem a neuvěřitelnou trakcí. Také zjistíte, že pomáhá předcházet prudkému zamčení řídítek při ostrém zatáčení, a je lze rychle a snadno přezout na bezdušové pláště. Spolu s celkovou nízkou hmotností, tuhostí a odolností, bylo další prioritou pro zapletená kola Traverse snadná údržba. Zaprvé, jsme se zbavili těch šílených placatých drátů a korozi podléhajících niplů. Dále, jsme použili 28 paprsků J-Bend, které mají stejnou délku jak na předním, tak i zadním kole - to, aby se daly snadno vyměnit. A na konec, nový náboj s širším a vyšším profilem, pro vyšší tuhost. Širší ráfek ovlivňuje řadu věcí, které souvisí s jízdním výkonem - lépe podporují plášť, aby jste měli větší jistotu a přilnavost a umožňuje vám jezdit nižší tlaky, které pomáhají rozprostírat nárazy do větší plochy, čímž je redukováno riziko zničení. A když tohle zkombinujete s rozměrem 29, skončíte s párem zapletených kol, který je neuvěřitelně tuhý, rychle akceleruje a navíc stoupání a klesání zvládá levou zadní. Po navržení ráfku jsme zůstali u naší lehké a odolné konstrukce a proto jsme použili náboje DT Swiss 350 Classic s 28 paprsky DT Swiss Competition Race a niply Pro Lock. Uvnitř nábojů najdete zapouzdřená kazetová ložiska s rohatkou se 36 zuby, pro rychlou akceleraci. Také jsme si chtěli být jisti, že včas odstraníme různé nepřesnosti, které stroje nevidí a proto jsou tato kola zaplétána ručně. Každá sada kol je dodávána s 11ti rychlostním ořechem SRAM XD, bezdušovými ventilky a páskou pro snadný přechod na bezdušové obutí. *Prosíme, berte na vědomí, že ořechy lze zakoupit samostatně. Typ ráfku: karbonový, bezdušový (2Bliss Ready), bezpatková konstrukce. Designové provedení – černá grafika pod průhledným lakem Materiál ráfku: karbon Šířka ráfku: 30 mm (vnitřní) Způsob zaplétání předního kola: Dvojité křížení Způsob zaplétání zadního kola: Dvojité křížení Počet paprsků: 28 vpředu a 28 vzadu Typ paprsků: DT Swiss Competition Race J-bend Typ matice: DT Swiss Brass Pro Lock hexagonal Nabob předního kola: DT Swiss 350 Classic, 28h, pevná osa 15x110mm, 6 šroubů, včetně koncovek 15x110mm 19mm OD. Náboj zadního kola: DT Swiss 350 Classic, 28 děr, rohatka o 36ti zubech, včetně rychlostního ořechu SRAM XX1 XD. Obsahuje 31 mm OD koncovky na přední náboj. Typ ložiska: Uzavřená kazeta Každé kolo má i bezdušový ventilek, aby bylo trochu snazší přejít na bezdušový systém. Způsob montáže: ručně postavené Celková hmotnost páru zapletených kol: 1 800 g méně

31 499.00 Kč

Traily v našich okolních lesích jsou rozmanité a rychlé, perfektní pro testování hbitých kol jako třeba naše karbonové Traverse 27,5. Prudká stoupání a klesání fungují jako inspirace pro radikální designy a co je nejdůležitější, více dodávají nám jistotu, že předčí všechna vaše očekávání. Pojďme si říct něco málo o těch zmíněných očekáváních. Zahrnují vše od schopnosti zvládat drandění a skákání až po to, že jsou dostatečně lehké, aby bylo možné efektivně šlapat na vrchol jakéhokoli kopce - a to vše začíná u ráfku. Naši vývojáři věděli, že chtějí karbon a díky našemu Zero Bead Hook byli schopni rozložit vlákna přes boční stěnu a dno ráfku. A když se tohle zkombinuje s vnitřní šířkou ráfku 30 mm, vznikne kolo, které je extrémně odolné vůči nárazům s nízkým valivým odporem a neuvěřitelnou trakcí. Také zjistíte, že pomáhá předcházet prudkému zamčení řídítek při ostrém zatáčení, a je lze rychle a snadno přezout na bezdušové pláště. Spolu s celkovou nízkou hmotností, tuhostí a odolností, bylo další prioritou pro zapletená kola Traverse snadná údržba. Zaprvé, jsme se zbavili těch šílených placatých drátů a korozi podléhajících niplů. Dále, jsme použili 28 paprsků J-Bend, které mají stejnou délku jak na předním, tak i zadním kole - to, aby se daly snadno vyměnit. A na konec, nový náboj s širším a vyšším profilem, pro vyšší tuhost. Širší ráfek ovlivňuje řadu věcí, které souvisí s jízdním výkonem - lépe podporují plášť, aby jste měli větší jistotu a přilnavost a umožňuje vám jezdit nižší tlaky, které pomáhají rozprostírat nárazy do větší plochy, čímž je redukováno riziko zničení. A když tohle zkombinujete s rozměrem 27,5, skončíte s párem zapletených kol, který je neuvěřitelně tuhý, rychle akceleruje a navíc stoupání a klesání zvládá levou zadní. Po navržení ráfku jsme zůstali u naší lehké a odolné konstrukce a proto jsme použili náboje DT Swiss 350 Classic s 28 paprsky DT Swiss Competition Race a niply Pro Lock. Uvnitř nábojů najdete zapouzdřená kazetová ložiska s rohatkou se 36 zuby, pro rychlou akceleraci. Také jsme si chtěli být jisti, že včas odstraníme různé nepřesnosti, které stroje nevidí a proto jsou tato kola zaplétána ručně. Každá sada kol je dodávána s 11ti rychlostním ořechem SRAM XD, bezdušovými ventilky a páskou pro snadný přechod na bezdušové obutí. *Prosíme, berte na vědomí, že ořechy lze zakoupit samostatně. Typ ráfku: karbonový, bezdušový (2Bliss Ready), bezpatková konstrukce. Designové provedení – černá grafika pod průhledným lakem Materiál ráfku: karbon Šířka ráfku: 30 mm (vnitřní) Způsob zaplétání předního kola: Dvojité křížení Způsob zaplétání zadního kola: Dvojité křížení Počet paprsků: 28 vpředu a 28 vzadu Typ paprsků: DT Swiss Competition Race J-bend Typ matice: DT Swiss Brass Pro Lock hexagonal Nabob předního kola: DT Swiss 350 Classic, 28h, pevná osa 15x110mm, 6 šroubů, včetně koncovek 15x110mm 19mm OD. Náboj zadního kola: DT Swiss 350 Classic, 28 děr, rohatka o 36ti zubech, včetně rychlostního ořechu SRAM XX1 XD. Obsahuje 31 mm OD koncovky na přední náboj. Typ ložiska: Uzavřená kazeta Každé kolo má i bezdušový ventilek, aby bylo trochu snazší přejít na bezdušový systém. Způsob montáže: ručně postavené Celková hmotnost páru zapletených kol: 1700 g méně

31 499.00 Kč

Když přemýšlíte o lehkých XC kolech, hliník patrně nebude to, na co byste si v této spojitosti vzpomněli. Ve skutečnosti mají však kvalitní hliníková kola všechny podstatné vlastnosti jako karbonová kola. Nízkou hmotnost, odolnost, více ale i odolnost proti nárazu. A když je navíc vyrobí šikovné ruce, mohou být vhodná pro závodní cyklisty stejně tak, jako pro každodenní jezdce. Problém je, že vlastnosti, které si může většina karbonových kol hravě odškrtnout, většina těch hliníkových kol tato očekávání nesplňuje. V případě zapletených kol Control 29, jde však konečně o hliníkovou sadu, která je skutečně připravena na závod. Co dělá Control 29 tak výjimečnými zapletenými koly je fakt, že využívají spousty pokročilých technologií, jako karbonové verze Control SL. Přejaly například stejný tvar ráfku s vnitřní šířkou 25 mm, rozsáhlé testování na trailech a také naši technologii Zero Bead Hook. Ráfek Zero Bead Hook ukončuje tolik samozřejmou éru designu horských zapletených kol s háčkem kolem dokola. Zmíněný háček po obvodu celého ráfku trčí směrem na vnitřní stranu a zachycuje patku pláště. To samotné nemusí znít vůbec špatně, ovšem problém je, že to bývá nejslabší část ráfku. Je to totiž nejčastější místo prohnutí, či prasknutí ráfku. Ráfek bez tohoto háčku může být odolnější, ale i lehčí, díky tomu, že háček nemusí být vyztužen. U těchto kol to znamená, že jsme schopni se téměř vyrovnat síle karbonu, zatímco hmotnost bude nižší, než většina karbonových kol. A co je důležitější, vás zbaví slabého místa na okrajích ráfků, které jezdce po desetiletí sužuje kvůli defektům. A pokud jste jedním z těch, kteří rádi jezdí na 4” XC cestovních kolech stejně jako na 6” trailovém kole, pak máte štěstí. Náš cíl nízké hmotnosti a vysoké spolehlivosti za přijatelnou cenu jsme přenesli také do konstrukce ráfků Control 29. Každý z ráfků je postaven na našich hliníkových nábojích s vnitřnostmi DT Swiss a také s paprsky, které mají stejnou délku jak vpředu, tak vzadu díky perfektně napnutým DT Swiss Revolution J-Bend drátům a niplům Pro Lock. Plně věříme ručnímu zaplétání kol a tak jsme se toho drželi i v případě těchto kol, protože víme, že opravdoví lidé mohou vyladit věci, které stroj nedokáže. Typ ráfku: slitinový pro dušové pláště, tubeless-ready, Zero Bead Hook design Materiál ráfku: vysoce pevná slitina E5 Šířka ráfku: 25 mm vnitřní Způsob zaplétání předního kola: Dvojité křížení Způsob zaplétání zadního kola: Dvojité křížení Počet paprsků: 28 vpředu a 28 vzadu Typ paprsků: DT Swiss Competition Race J-bend Typ matice: DT Swiss Pro Lock hexagonal, hliník Náboj předního kola: slitinové tělo, 15 mm pevná osa, 19 a 31 mm OD koncovky jsou přiloženy. Náboj zadního kola: CNC obráběné slitinové tělo, vysoce kvalitní DT 360 vnitřnosti, koncovky 148 mm, XD tělo pohonu. Náboje Roval J-bend mají jednu délku paprsků pro celý set zapletených kol. Způsob montáže: ručně postavené Každé kolo má i bezdušový ventilek, aby bylo trochu snazší přejít na bezdušový systém. Celková hmotnost setu: 1 690 g méně

15 499.00 Kč

Moc často se nestává, že by se slova jako “cenově dostupný” a “karbon” objevovala v jedné větě, ale sada karbonových zapletených kol Control 29 to změní. Použitím stejných technik jaké jsou používány u výroby více řady kol SL se Control 29 stávají lehkými XC výkonnostními koly, za příjemnou cenu. Vytvořit úspěšnou sadu zapletených XC kol není tak jednoduché, jak by se na první pohled mohlo zdát. Často zachování nízké hmotnosti, vysoké tuhosti vyžaduje neomezený rozpočet, takže když jsme byli požádáni o vytvoření kol s nízkou setrvačností a hmotností, ale aby byly dostatečně pevné pro jízdu v kamení a přes kořeny, široké dost na to, aby měla kola dostatečnou přilnavost a valivý odpor a k tomu všemu, aby byla cenově dostupná… No, těžká práce nás čekala. Snažili jsme se při návrhu držet co nejblíže SL řadě kol. Použili jsme skoro všechny triky, které jsme využili u těchto kol. Ráfek jsme použili Zero Hook Bead, který umožňuje nepřetržité uspořádání vláken přes boční stěnu a dno ráfku. Pak jsme k tomu přidali profil o vnitřní šířce 25, aby bylo kolo dostatečně odolní proti nárazům a vytvářelo profil pláště takový, aby měl nízký valivý odpor a skvělou trakci. Na trati se tak toto technické dvoukolí přeměnilo do sady zapletených kol, které závodníci milují - rychlá akcelerace v prudkém stoupání a rychlé zastavování, které vám umožní brždění až na poslední chvíli a k tomu bezprostřední spolehlivost. Dohromady s naším systémem 2Bliss Ready dostanete spolehlivá XC kola, na kterých se snadno stoupá, ale i sjíždí. U ráfku jsme si chtěli zachovat nízkou hmotnost, spolehlivost a dostupnou cenu. Proto jsme použili náboje s vnitřnostmi DT Swiss 350 (15x110 mm pevná osa vpředu / 12x148 mm pevná osa vzadu) a ručně je zapletli 28 paprsky DT Swiss Competition Race. Najít ručně zaplétaná kola je čím dál tím těžší, ale my zkrátka věříme plně lidské ruce. Když je kolo vyrobeno strojově, je tu spousta chyb, které mohou při výrobě vzniknout a pak vznikají nesrovnalosti. Když kolo vyrábí člověk, jsme si jisti, že bude ráfek bez nedokonalostí. Typ ráfku: karbonový, bezdušový (2Bliss Ready), bezpatková konstrukce. Designové provedení – černá grafika pod průhledným lakem Materiál ráfku: karbon Šířka ráfku: 25 mm vnitřní Způsob zaplétání předního kola: Dvojité křížení Způsob zaplétání zadního kola: Dvojité křížení Počet paprsků: 28 vpředu a 28 vzadu Typ paprsků: DT Swiss Competition Race J-bend Typ matice: DT Swiss Pro Lock hexagonal, hliník Nabob předního kola: DT Swiss 350 Classic, 28h, pevná osa 15x110mm, 6 šroubů, včetně koncovek 15x110mm 19mm OD. Náboj zadního kola: DT Swiss 350 Classic, 28 děr, rohatka o 36ti zubech, včetně rychlostního ořechu SRAM XX1 XD. Obsahuje 31 mm OD koncovky na přední náboj. Typ ložiska: Uzavřená kazeta Každé kolo má i bezdušový ventilek, aby bylo trochu snazší přejít na bezdušový systém. Způsob montáže: ručně postavené Hmotnost celého setu: 1 610 g méně

31 499.00 Kč

Adaptér náboje Specialized Roval Boost Conversion Kit Přestaví stávající kola Roval s roztečí ve standardu 142 mm nebo 142+ pro použití s roztečí ve standardu Boost (110/148 mm) u odpružených vidlic a rámů. Sady obsahují více koncovky pro přední a zadní náboj, podložku pod kotouč, a delší šrouby pro uchycení brzdových kotoučů. Kompatibilní s vybranými zapletenými koly Roval modelového roku 2013 - 2017. Vyberte si správné SKU dle příslušného typu zapletených kol. Po přestavbě pomocí sady je nutné znovu vystředit zadní kolo do osy náboje. Konzultujte se svým autorizovaným Specialized dealerem. méně

1 599.00 Kč

Adaptér náboje Specialized Roval Boost Conversion Kit Přestaví stávající kola Roval s roztečí ve standardu 142 mm nebo 142+ pro použití s roztečí ve standardu Boost (110/148 mm) u odpružených vidlic a rámů. Sady obsahují více koncovky pro přední a zadní náboj, podložku pod kotouč, a delší šrouby pro uchycení brzdových kotoučů. Kompatibilní s vybranými zapletenými koly Roval modelového roku 2013 - 2017. Vyberte si správné SKU dle příslušného typu zapletených kol. Po přestavbě pomocí sady je nutné znovu vystředit zadní kolo do osy náboje. Konzultujte se svým autorizovaným Specialized dealerem. méně

1 599.00 Kč

Přilba Traverse přináší vysokou kvalitu do kategorie sportovních přileb: Moderní design, zaoblené tvary a bohatou výbavu. Traverse skvěle poslouží rekreačním cyklistům, kteří vyhledávají zejména cyklostezky, nenáročné terény a rodinnou zábavu. Hlavní přednosti a specifikace UPÍNACÍ více SYSTÉM: Ergo Fit KONSTRUKCE: In-mold Polycarbonate Shell VENTILACE: 18 otvorů VLASTNOSTI: odnímatelný Snap-In štítek, síťka proti hmyzu VELIKOSTI: univerzální dospělá (54-61 cm) Všechny přilby Bell jsou designovány tak, aby pohltily co nejvíce energie při nárazu, a splňují platnou evropskou normu: EN 1078. Technologie: FUSION IN-MOLD POLYCARBONATE SHELL Technologie přímého vstřikování pěnového EPS polystyrenu do skořepiny a výztuh uzavřených ve formě. Touto cestou se dosáhne velmi pevného, odolného a kompaktního celku. Původní technologie značky Bell, která se stala standardem. ERGO FIT™ (Traverse, Coast, Sidetrack a Crest) Ergo Fit je použit u přileb Bell určených pro rekreační jízdu. Úzká nastavitelná čelenka obepíná celou hlavu a příjemné kolečko usnadňuje seřízení jednou rukou. Stažením lze snadno dosáhnout přesného a stabilního uchycení přilby na různých tvarech hlavy. Samozřejmostí je kompatibilita s vlasy do copu. méně

1 169.00 Kč

Přilba Traverse přináší vysokou kvalitu do kategorie sportovních přileb: Moderní design, zaoblené tvary a bohatou výbavu. Traverse skvěle poslouží rekreačním cyklistům, kteří vyhledávají zejména cyklostezky, nenáročné terény a rodinnou zábavu. Hlavní přednosti a specifikace UPÍNACÍ více SYSTÉM: Ergo Fit KONSTRUKCE: In-mold Polycarbonate Shell VENTILACE: 18 otvorů VLASTNOSTI: odnímatelný Snap-In štítek, síťka proti hmyzu VELIKOSTI: univerzální dospělá (54-61 cm) Všechny přilby Bell jsou designovány tak, aby pohltily co nejvíce energie při nárazu, a splňují platnou evropskou normu: EN 1078. Technologie: FUSION IN-MOLD POLYCARBONATE SHELL Technologie přímého vstřikování pěnového EPS polystyrenu do skořepiny a výztuh uzavřených ve formě. Touto cestou se dosáhne velmi pevného, odolného a kompaktního celku. Původní technologie značky Bell, která se stala standardem. ERGO FIT™ (Traverse, Coast, Sidetrack a Crest) Ergo Fit je použit u přileb Bell určených pro rekreační jízdu. Úzká nastavitelná čelenka obepíná celou hlavu a příjemné kolečko usnadňuje seřízení jednou rukou. Stažením lze snadno dosáhnout přesného a stabilního uchycení přilby na různých tvarech hlavy. Samozřejmostí je kompatibilita s vlasy do copu. méně

1 169.00 Kč

Přilba Traverse přináší vysokou kvalitu do kategorie sportovních přileb: Moderní design, zaoblené tvary a bohatou výbavu. Traverse skvěle poslouží rekreačním cyklistům, kteří vyhledávají zejména cyklostezky, nenáročné terény a rodinnou zábavu. Hlavní přednosti a specifikace UPÍNACÍ více SYSTÉM: Ergo Fit KONSTRUKCE: In-mold Polycarbonate Shell VENTILACE: 18 otvorů VLASTNOSTI: odnímatelný Snap-In štítek, síťka proti hmyzu VELIKOSTI: univerzální dospělá (54-61 cm) Všechny přilby Bell jsou designovány tak, aby pohltily co nejvíce energie při nárazu, a splňují platnou evropskou normu: EN 1078. Technologie: FUSION IN-MOLD POLYCARBONATE SHELL Technologie přímého vstřikování pěnového EPS polystyrenu do skořepiny a výztuh uzavřených ve formě. Touto cestou se dosáhne velmi pevného, odolného a kompaktního celku. Původní technologie značky Bell, která se stala standardem. ERGO FIT™ (Traverse, Coast, Sidetrack a Crest) Ergo Fit je použit u přileb Bell určených pro rekreační jízdu. Úzká nastavitelná čelenka obepíná celou hlavu a příjemné kolečko usnadňuje seřízení jednou rukou. Stažením lze snadno dosáhnout přesného a stabilního uchycení přilby na různých tvarech hlavy. Samozřejmostí je kompatibilita s vlasy do copu. méně

1 169.00 Kč

Přilba Traverse přináší vysokou kvalitu do kategorie sportovních přileb: Moderní design, zaoblené tvary a bohatou výbavu. Traverse skvěle poslouží rekreačním cyklistům, kteří vyhledávají zejména cyklostezky, nenáročné terény a rodinnou zábavu. Hlavní přednosti a specifikace UPÍNACÍ více SYSTÉM: Ergo Fit KONSTRUKCE: In-mold Polycarbonate Shell VENTILACE: 18 otvorů VLASTNOSTI: odnímatelný Snap-In štítek, síťka proti hmyzu VELIKOSTI: univerzální dospělá (54–61 cm) Všechny přilby Bell jsou designovány tak, aby pohltily co nejvíce energie při nárazu, a splňují platnou evropskou normu: EN 1078. méně

1 169.00 Kč

Extra velká přilba Traverse XL přináší vysokou kvalitu do kategorie sportovních přileb: Moderní design, zaoblené tvary a bohatou výbavu. Traverse XL skvěle poslouží rekreačním cyklistům, kteří vyhledávají zejména cyklostezky, nenáročné terény a rodinnou zábavu. Hlavní více přednosti a specifikace UPÍNACÍ SYSTÉM: Ergo Fit KONSTRUKCE: In-mold Polycarbonate Shell VENTILACE: 18 otvorů VLASTNOSTI: odnímatelný Snap-In štítek, síťka proti hmyzu VELIKOSTI: univerzální dospělá XL (56-63 cm) Všechny přilby Bell jsou designovány tak, aby pohltily co nejvíce energie při nárazu, a splňují platnou evropskou normu: EN 1078. Technologie: FUSION IN-MOLD POLYCARBONATE SHELL Technologie přímého vstřikování pěnového EPS polystyrenu do skořepiny a výztuh uzavřených ve formě. Touto cestou se dosáhne velmi pevného, odolného a kompaktního celku. Původní technologie značky Bell, která se stala standardem. ERGO FIT™ (Traverse, Coast, Sidetrack a Crest) Ergo Fit je použit u přileb Bell určených pro rekreační jízdu. Úzká nastavitelná čelenka obepíná celou hlavu a příjemné kolečko usnadňuje seřízení jednou rukou. Stažením lze snadno dosáhnout přesného a stabilního uchycení přilby na různých tvarech hlavy. Samozřejmostí je kompatibilita s vlasy do copu. méně

1 169.00 Kč

SV TUBE 700x28-38 duše s auto ventilkem o délce 40 mm. Při výrobě naší standardní duše využíváme metodu tvarování zajišťující konzistentní sílu butylové gumy. Hlavní přednosti a specifikace pro silniční kola Pro rozměr pláště 700x28-38 délka ventilku: 40 více mm automobilový ventilek butylová guma méně

179.00 Kč

Naše duše Standard Presta Valve Tubes jsou konstruovány tvarovací metodou, která zajišťuje konzistentní tloušťku butylu. To znamená, že na ní nejdete žádnou přebytečnou hmotnost a hladce se odvaluje, jízdu za jízdou. Hlavní přednosti a specifikace: pro více horská kola pro rozměr pláště 700X28-38 délka ventilku: 48 mm galuskový ventilek konzistentní tloušťka pro maximální kvalitu méně

179.00 Kč

U treter Recon 1.0 byl náš cíl jednoduchý - postoupit výkon inspirovaný tretrami S-Works Recon do dostupného balíčku. To se lehko řekne, ale těžko udělá. Každopádně nám se to povedlo a vytvořili jsme tretru s více prvky Body Geometry komfortu a výkonu, v botě, která má předpoklady uspět v terénu. JO! Mise je splněna. Tretra Recon 1.0 - to je dvojí výzva: efektivní v pedálech, pohodlná a jistá při chůzi. Hlavní přednosti Technologie STRIDE a materiál TPU pro přirozený pohyb chodidla. Směs SlipNote pro zvýšení trakce podrážky Tuhost podrážky na indexu 6.0 Zapínání pomocí koleček BOA® L6-Snap umožňuje mikro nastavení i během jízdy. Patentovaná SlipNot™ gumová ochrana podrážky svým vzorkem poskytuje báječnou trakci na jakémkoli terénu. Přední špunty jsou odnímatelné. Zapínání pomocí tří velcro-pásků usnadňuje nazutí tretry. Přibližná hmotnost: 331 g méně

2 599.00 Kč

Od prvních návrhů silničních treter Torch 3.0 byl naším cílem vytvořit botu, která poskytne výkon jako ty nejdražší modely. Výzvou pak ještě bylo, abychom se dostali na přijatelnou cenu.Body Geometry konstrukce podrážky a vložky více do bot: boty jsou ergonomicky navrženy a vědecky testovány, aby zvýšily sílu, efektivitu, výdrž a snížily riziko zranění díky optimalizaci linie boku, kolene a chodidla.Podrážka z karbonu FACT™ a konstrukce torzního boxu se postarají o přímou tuhost. Index tuhosti je 8.5.Zapínání Dual Boa® S2-SV Snap nabízí snadnou úpravu i během jízdy, na zapínání se vztahuje celoživotní záruka Boa® Lifetime Guarantee.Síťovina, TPU a syntetické části jsou na svrchní části rozmístěny do specifických zón pro pohodlí, správné odvětrání a také aby lépe padly.Střih Standard Fit pro kvalitní oporu a celodenní pohodlí.Vzorek zámku pro tři šrouby je kompatibilní s většinou pedálů silničních kol.Přibližná hmotnost: 248 g (jedna bota o velikosti 42) méně

5 799.00 Kč

Od prvních návrhů silničních treter Torch 3.0 byl naším cílem vytvořit botu, která poskytne výkon jako ty nejdražší modely. Výzvou pak ještě bylo, abychom se dostali na přijatelnou cenu.Body Geometry konstrukce podrážky a vložky více do bot: boty jsou ergonomicky navrženy a vědecky testovány, aby zvýšily sílu, efektivitu, výdrž a snížily riziko zranění díky optimalizaci linie boku, kolene a chodidla.Podrážka z karbonu FACT™ a konstrukce torzního boxu se postarají o přímou tuhost. Index tuhosti je 8.5.Zapínání Dual Boa® S2-SV Snap nabízí snadnou úpravu i během jízdy, na zapínání se vztahuje celoživotní záruka Boa® Lifetime Guarantee.Síťovina, TPU a syntetické části jsou na svrchní části rozmístěny do specifických zón pro pohodlí, správné odvětrání a také aby lépe padly.Střih Standard Fit pro kvalitní oporu a celodenní pohodlí.Vzorek zámku pro tři šrouby je kompatibilní s většinou pedálů silničních kol.Přibližná hmotnost: 248 g (jedna bota o velikosti 42) méně

5 799.00 Kč

Silniční tretry Torch 2.0 jsou hlavně o pohodlí. Dobře, o pohodlí a výkonu. Díky materiálům jsou často silniční tretry tvrdé a nepohodlné. Rozhodli jsme se tuhle otravnou kombinaci změnit. Proto jsme implementovali 100% síťovinu více s TPU konstrukcí do bot Torch 2.0, díky čemuž jsme dosáhli více místa pro prsty a snížil se tím i kompresní pocit. Svršek je spárován se středně tuhou podešví z karbonu FACT a pogumovaný opatek se špičkou boty nabízí perfektní přilnavost při chůzi. Zapínání funguje pomocí jednoduchých a lehkých koleček Boa® IP1, které lze v případě potřeby snadno vyměnit a zároveň se hravě upravují i za jízdy.Body Geometry konstrukce podrážky a vložky do bot: boty jsou ergonomicky navrženy a vědecky testovány, aby zvýšily sílu, efektivitu, výdrž a snížily riziko zranění díky optimalizaci linie boku, kolene a chodidla.Karbonová podrážka s indexem tuhosti 7.0 je středně tuhá, lehká a obsahuje gumový podpatek a špičku pro pohodlnou chůzi mimo kolo.Odlehčené zapínání Boa® IP1 lze upravovat i během jízdy velice přesně, na zapínání se vztahuje celoživotní záruka Boa® Lifetime Guarantee.Svršek ze síťoviny a TPU zajišťují pružnost střihu.Vzorek zámku pro tři šrouby je kompatibilní s většinou pedálů silničních kol.Přibližná hmotnost: 235 g (jedna bota o velikosti 42) méně

3 799.00 Kč

Pokud jste na lovu schopného, tuhého a všestranného páru horských cyklistických bot, nehledejte nic jiného než Rime 1.0. Vyznačují se charakteristikami Body Geometry, které najdete ve všech našich botách, plus technologie, jako je X-PEL pro více zvládání vlhkosti a potah DWR ™, který snižuje absorpci vody a zároveň výrazně zlepšuje dobu schnutí. A abychom tento balíček doplnili, zahrnuli jsme podešev SlipNot Rubber, mezipodešev Lollipop a relaxed fit, který vyvažuje pocit z pedálu a pohodlí mimo kolo. Hlavní přednosti a specifikace Konstrukce podrážky a vložky do bot Body Geometry byly ergonomicky navrženy a vědecky testovány, aby zvýšily sílu, efektivitu, výdrž a snížili riziko zranění díky optimalizaci vyrovnání boku, kolene a chodidla. Konstrukce hydrofobní sítě X-PEL ™ snižuje absorpci vody a výrazně zlepšuje dobu schnutí. Kapsa Landing Strip ™ je optimalizována pro bezstarostnou jízdu bez zacvaknutých kufrů s platformovými clip pedály. Tkaničky a pásek poskytují pohodlné nastavení jednou rukou Tuhá nylonová kompozitová deska Lollipop™ pro vysoký výkon šlapání a pohodlí při sesednutí z kola. Gumová podrážka SlipNot™ pro jistou trakci. Polstrovaný střed podrážky EVA pro pohodlí s tvarovanou patou pro stabilitu. Relaxed Fit pro vyvážený pocit na kole i mimo něj. Vzorek zámku pro dva šrouby je kompatibilní s většinou pedálů horských kol. Přibližná hmotnost: 384 g (1 bota, vel.42) méně

2 599.00 Kč

Pokud jste na lovu schopného, tuhého a všestranného páru horských cyklistických bot, nehledejte nic jiného než Rime 1.0. Vyznačují se charakteristikami Body Geometry, které najdete ve všech našich botách, plus technologie, jako je X-PEL pro více zvládání vlhkosti a potah DWR ™, který snižuje absorpci vody a zároveň výrazně zlepšuje dobu schnutí. A abychom tento balíček doplnili, zahrnuli jsme podešev SlipNot Rubber, mezipodešev Lollipop a relaxed fit, který vyvažuje pocit z pedálu a pohodlí mimo kolo. Hlavní přednosti a specifikace Konstrukce podrážky a vložky do bot Body Geometry byly ergonomicky navrženy a vědecky testovány, aby zvýšily sílu, efektivitu, výdrž a snížili riziko zranění díky optimalizaci vyrovnání boku, kolene a chodidla. Konstrukce hydrofobní sítě X-PEL ™ snižuje absorpci vody a výrazně zlepšuje dobu schnutí. Kapsa Landing Strip ™ je optimalizována pro bezstarostnou jízdu bez zacvaknutých kufrů s platformovými clip pedály. Tkaničky a pásek poskytují pohodlné nastavení jednou rukou Tuhá nylonová kompozitová deska Lollipop™ pro vysoký výkon šlapání a pohodlí při sesednutí z kola. Gumová podrážka SlipNot™ pro jistou trakci. Polstrovaný střed podrážky EVA pro pohodlí s tvarovanou patou pro stabilitu. Relaxed Fit pro vyvážený pocit na kole i mimo něj. Vzorek zámku pro dva šrouby je kompatibilní s většinou pedálů horských kol. Přibližná hmotnost: 384 g (1 bota, vel.42) méně

2 599.00 Kč

Boty 2FO ClipLite jsou vyrobeny, aby pomáhaly překonávat limity při závodech tříd trial a enduro, a proto skvěle drží na pedálech, jsou pohodlné a ochrání vaše nohy na závodní trati. Tato ultralehká verze populárních více bot 2FO Clip je vyrobena tak, aby kapse na zámky Landing Strip umožnily hladké nastupování a vystupování z pedálů, což znamená, že se můžete soustředit na rychlou jízdu ve sjezdu a to bez hmotnosti navíc, když jedete zpět do kopce. Rychle se nacvakávají, dobře doléhají a jsou po dietě.Konstrukce podrážky a vložky do bot Body Geometry byly ergonomicky navrženy a vědecky testovány, aby zvýšily sílu, efektivitu, výdrž a snížili riziko zranění díky optimalizaci vyrovnání boku, kolene a chodidla.Kapsa pro zámek Landing Strip™ je optimalizována pro snadné a rychlé nacvaknutí a vycvaknutí do pedálů.Dvě nezávislá kolečka Boa® S2-Snap pro snadnou úpravu jsou vybaveny doživotní zárukou Boa®.Tuhá nylonová kompozitová deska Lollipop™ pro vysoký výkon šlapání a pohodlí při sesednutí z kola.Gumová podrážka SlipNot™ pro jistou trakci.Asymetrický ochranný prostor pro prsty tam, kde to potřebujete.Prodloužená délka místa pro zámek (4 mm) pro možnost nastavení zámku směrem dozadu.Hladký, tepelně spojený horní, díl pro lehký, trvanlivý profil, který se o nic nezachytí.Polstrovaný střed podrážky EVA pro pohodlí s tvarovanou patou pro stabilitu.Standard Fit pro skvělý pocit z pedálů a pohodlí, když musíte sesednout z kola.Vzorek zámku pro dva šrouby je kompatibilní s většinou pedálů horských kol.Přibližná hmotnost: 379 g (jedna bota, velikost 42) méně

5 299.00 Kč

Boty Rime 2.0, které byli vytvořeny pro vysokohorský terén, přináší robustní konstrukci, která vám umožní dobýt jakoukoli horskou stezku. Podšívka z tkaniny XPEL odpuzuje nečistoty a vodu, což zabraňuje tomu, aby bota nasákla příliš více vody a přes noc pak rychleji uschne. Naše konstrukce mezipodešve Lollipop ™ je zkombinována s drsnou gumovou podrážkou Vibram, která vytváří vynikající / bezkonkurenční vlastnosti při chůzi do nejen do kopce. Pro uzavření je standardní tkanička spárována s L6 Boa® pro přesné uchycení, je lehce nastavitelná na kole. Hlavní přednosti a specifikace Konstrukce podrážky a vložky do bot Body Geometry byly ergonomicky navrženy a vědecky testovány, aby zvýšily sílu, efektivitu, výdrž a snížili riziko zranění díky optimalizaci vyrovnání boku, kolene a chodidla. Konstrukce hydrofobní sítě X-PEL ™ snižuje absorpci vody a výrazně zlepšuje dobu schnutí. Kapsa Landing Strip ™ je optimalizována pro bezstarostnou jízdu bez zacvaknutých kufrů s platformovými clip pedály. Kolečka Boa® L6-Snap pro rychlé nastavení, doživotní garance Boa® Tuhá nylonová kompozitová deska Lollipop™ pro vysoký výkon šlapání a pohodlí při sesednutí z kola. Gumová podrážka Vibram™ pro jistou trakci. Relaxed Fit pro vyvážený pocit na kole i mimo něj. Přibližná hmotnost: 384 g (1 bota, vel.42) méně

4 199.00 Kč
>